بهترین مرکز عمل زیبایی بینی در تهران ، گنبد کاووس ، مشهد و قائمشهر

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز عمل زیبایی بینی در تهران ، گنبد کاووس ، مشهد و قائمشهر

🔴 وحیدمرندی

🔹 وحیدمرندی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات تخصصی  مشاوره و عمل زیبایی بینی در تهران ، گنبد کاووس ، مشهد و قائمشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات وحیدمرندی :

✅ عمل زیبایی بینی با ۱۰ سال سابقه و بیش از ۵۰۰۰جراحی موفق توسط پزشک متخصص زیبایی

✅ عمل بینی فانتزی مردانه طبیعی عروسکی نیم فانتزی ترمیم انحراف فقط با ۹میلیون با این هزینه دیگر هزینه ای پرداخت نمی‌کنید تخفیف ۱۴۰۱

✅ با ۳ شعبه گنبد مشهد قائمشهر تهران با تیم حرفه‌ای وبهترین دکتر

و…

 

🔸 آدرس  تهران – تهرانپارس بلواراستقلال

مزایای جراحی زیبایی بینی چیست؟

جراحی زیبایی بینی که به اسم رینوپلاستی نیز شناخته شده است، شامل فرآیندی است که می تواند ظاهر بینی را به شیوه ای ظریف یا مد روز تغییر دهد. اگر احساس می کنید مزایای بالقوه از خطرات احتمالی جراحی بینی برایتان بیشتر است و در واقع انتظارات واقعی دارید، شما می توانید مورد مناسبی برای عمل جراحی رینوپلاستی باشید؛. همانند هر انتخاب دیگری در زندگی، انتخاب جراحی های مختلف نیز دارای مزایای و معایبی است.

مزایای جراحی زیبایی بینی
۱) تعادل
گاهی اوقات بینی می تواند بر روی صورت فردی شکل انحرافی داشته باشد؛ ظاهرمنحصر به فرد بینی ممکن است باعث ایجاد عدم تعادل بین بینی و صورت شود. یک شخص مشهور ممکن است به خاطر شکل بینی اش معروف شود. افرادی مانند اوون ویلسون، بیل کلینتون، و یا باربارا استرئیس و هرگز در مورد ایجاد تغییرات بر روی بینی شان فکر نمی کنند، زیرا مشخصه های بینی آنها ویژگی هایی است که بواسطه اش در بین عموم مردم شناخته شده اند. با این حال در حالت عادی برای افرادی مانند ما، یک بینی بزرگ می تواند چیزی باشد که به نظر برسد تعادل چهره را به هم زده و باید فکری در موردش کرد.

۲) بهبود جریان تنفس بینی
ساختارهای متفاوت داخل بینی می تواند در ایجاد مشکلات جریان تنفس از راه بینی سهیم باشد.. ایجاد ضربه شدید در حین ورزش یا حوادثی مانند تصادف یا اختلال های دیگر می تواند دلایلی برای ایجاد انحراف و شکستگی در تیغه بینی فرد شود. استخوان اصلی یا تیغه بینی شامل یک دیوار است که سمت چپ و راست بینی را جدا می کند. اگر این تیغه یا به اصطلاح سپتوم کج شده باشد، ممکن است یک یا هر دو طرف راه تنفسی بینی فرد که وظیفه ارسال جریان هوا به ریه را بر عهده دارد، را ببندد. در این موارد اغلب رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی به همراه سپتوپلاستی یا اصلاح انحراف استخوان همزمان برای فرد انجام می شود تا با عبارتی هم هر دو مسیر تنفس برای فرد اصلاح شود و هم ظاهر نامناسب بینی اش بهبود پیدا کند.

مخروط های وارونه پایین تر نیز شامل ساختارهای پیچیده تر در داخل بینی می شوند که می تواند منجر به انسداد مجاری هوایی بین بینی شود. جراحی بینی می تواند با هدف کوچک کردن این مخروط ها و بهبود جریان هوا انجام شود. در این رابطه هم جراحی به اصطلاح توربینوپلاستی همزمان با آرژینوپلاستی یا اصلاح مجاری تنفسی انجام می شود. مخروط های وارونه بر روی ظاهر بینی تاثیر نمی گذارد.

۳) اعتماد به نفس و تجسم ذهنی بهتر از ظاهر خود
در مواردی که افراد از مشکلات روانی مانند خود پنداری های منفی و نبود اعتماد به نفس رنج می برند، تغییرات مثبت در ظاهر بینی می تواند به افزایش اعتماد به نفس بواسطه جراحی بینی منجر شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران