تعمیرگاه خودرو چینی در تهران – تهرانپارس

در تهران ، تهران
    استانتهران
    شهرتهران

تعمیرگاه خودرو چینی در تهرانپارس

🔴 دانیال چاهه

🔹 دانیال چاهه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرگاه خودرو چینی در سراسر تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات دانیال چاهه :

✅ تعمیر انواع خودرو ام وی ام جک جیلی لیفان چانگان برلیانس ام جی هاوال چری بسترن اچ سی کراس وغیره،،،

✅ تعمیر موتور با بهترین کیفیت و گارانتی یکساله

✅ تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده ای با گارانتی ۳۰ هزار کیلومتر

✅ تعمیر جلوبندی و عقب بندی

✅ تعمیر سیم کشی و رفع تمام ایراد برقی

✅ تعمیر و سرویس توربو شارژ

✅ انجام کلیه سرویس های دوره ای خودرو از قبیل تعویض تسمه تایم تعویض لنت سرویس گیربکس اتوماتیک و تنظیم موتور با دیاگ

✅ در این تعمیرگاه با بهترین دستگاه های روز دنیا و کادری مجرب تمامی خدمات انجام میشود.

خودروی چینی چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از عمده‌ترین ویژگی‌های خودروهای چینی داشتن آپشن‌ها و وسایل جانبی مختلف است؛ یعنی دقیقا چیزی که در تولید خودروهای داخلی به آن توجه زیادی نمی‌شود یا برای دسترسی به آنها نیاز به صرف هزینه اضافی است. میل و اشتیاقی که خریداران ایرانی به این ویژگی خودروهای چینی نشان می‌دهند، توجه زیادی به خود جلب می‌کند و باعث می‌شود که این سوال پیش بیاید که آیا خودروهای چینی با تمام آپشن‌هایی که ارائه می‌کنند، رقیبی برای هم‌تایان اروپایی یا کره‌ای خود هستند؟ از همین ابتدا بگذارید که خیال‌تان را راحت کنیم و به شما بگوییم که این‌طور نیست؛ یعنی خودروهای چینی در حالت مطلوب هم یارای رقابت با نمونه‌های قوی بازار اروپا و کره را ندارند.
از نقطه‌نظر ظاهر چینی‌ها در خودروسازی نمرات قابل‌قبولی می‌گیرند. مثلا اگر کسی که اهل دنیای خودرو نیست یا به‌عبارتی ساده‌تر ماشین‌باز نیست، با خودرویی چینی روبه‌رو شود، به احتمال زیاد متوجه نخواهد شد که این خودرو ساخت چین است. اگر با یک ماشین‌باز تمام‌عیار روبه‌رو باشید، داستان فرق خواهد کرد و سریع متوجه می‌شود که با خودرویی چینی روبه‌روست. ضمن اینکه احتمالا درمی‌یابد که در طراحی ظاهر و آپشن‌های خودرو هم از نمونه‌های آمریکایی و اروپایی الهاماتی گرفته شده است(منظور از الهامات همان کپی‌برداری خودمان است). در ادامه از معایب و بعد مزایای خرید خودروی چینی بیشتر می‌خوانید. چیزهایی هست که شاید ندانید و آگاهی‌ از آنها بتواند خریدتان را ساده‌تر و تصمیم‌گیری‌تان را راحت‌تر کند. قیمت پایین خودروی چینی از امتیازاتی است که نسبت به نمونه‌های کره‌ای، آمریکایی و اروپایی دارد

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران