بهترین مرکز آموزش تضمینی تحلیل بورس و ارز دیجیتال از سن 10 سال به بالا در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز آموزش تضمینی تحلیل بورس و ارز دیجیتال از سن 10 سال به بالا در تهران

🔴 مجموعه ایران کریپتو و ایران بورس

🔹 مجموعه ایران کریپتو و ایران بورس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش تضمینی تحلیل بورس و ارز دیجیتال از سن 10 سال به بالا در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 مجموعه ایران کریپتو و ایران بورس پیشتاز در زمینه ابداع و معرفی انواع روش های تحلیل مناسب سهام بورس ، ارز دیجیتال ، فارکس ، طلا ، نفت ، دلار و … میباشد . افتخار ما معرفی روش‌های جدید و روز دنیا میباشد

🔹 مناسب تمامی سنین از ۱۰ سال به بالا ، از روش های مارکت میکرها که بصورت کاملا تضمینی و کاربردی آموزش داده می‌شود .

معرفی دوره های آموزشی 👇👇👇

1️⃣ دوره آموزشی نوسانگیری آنی (بهترین روش تحلیلی در دنیا که توسط یک ایرانی ابداع شده است)
🔸 دقیق ترین( دقت بالای ۹۸درصد)
🔸 سریع ترین ( تحلیل فقط با یک نگاه)
🔸 آسان ترین ( بدون نیاز به هیچ تخصص قبلی)

2️⃣ دوره آموزشی تمساح ( پرایس اکشن مدرن) از علوم جدید مورد استفاده مارکت میکرها بصورت جامع و کامل شامل انواع مباحث مدیریت سرمایه، انواع روش های تحلیل، چک لیست معاملاتی، روش های شناسایی جامانده های بازار و … که شما بی نیاز از هر نوع آموزش خواهید شد

3️⃣ دوره شناسایی جامانده بازار از مباحث پیشرفته دوره تمساح
شناسایی دقیق قیمت های جامانده بازار که بازار به آنها بر خواهد گشت و آن را می‌بیند
پیش بینی و پیشگویی آینده بازار
4️⃣ دوره آموزشی نهنگ کوچک
اموزش تخصصی و تضمینی تحلیل با دقت بسیار بالا به کودکان شما و ایجاد شغل تضمینی برای آینده آنها بدون داشتن هیچ تخصصی از قبل

 

🔸 شماره تماس  09120814279

 

مزایای ارز دیجیتال چیست؟

معاملات آسان
امنیت بالا
هزینه های کمتر
سرعت بالا
رشد تصاعدی
سوددهی بالا
رعایت حریم خصوصی
تنوع بالا در انتخاب سرمایه گذاری
ساده شدن پرداخت های بین‌المللی
مهار تورم
عدم نیاز به مجوزهای دولتی
مستقل بودن
بازار ۲۴ ساعته
شفافیت

۱- معاملات آسان Easy Transactions
لازم است اشاره کنیم که آسان‌تر شدن معاملات در دنیای تجارت از کاربردهای ارز دیجیتال است که در مقاله مربوطه به تشریح آن پرداخته‌ایم. فرایند خرید و فروش و معاملات در داخل شبکه رمز ارزها و در این بازار نیز بسیار ساده و آسان صورت می‌پذیرد. از لحظه ای که کاربر اراده ورود و خرید فروش در این بازار را داشته باشد، تا زمان نهایی شدن خرید فقط چند دقیقه زمان لازم است و از این گذشته نیاز به بلند شدن از پشت کامپیوتر و یا گوشی را نیز نخواهد داشت.

برای یک خرید ساده در سیستم سنتی شما باید اول حساب بانکی باز کنید. سپس نوبت به واریز پول به حساب و در نهایت بعد از چند دفعه مراجعه، اقدام به خرید نهایی خواهد شد.

در بسیاری از کشورها که متأسفانه ایران جزء آن ها نیست، شما حتی می‌توانید با استفاده از دستگاه های ATM نیز برای خرید بیت کوین، لایت کوین و اتریوم اقدام کنید. این مهم نشان می‌دهد که ورود به بازار ارزهای دیجیتال برای کاربران بسیار ساده شده است.

۲- امنیت بالا Security
یکی دیگر از مزایای ارز های دیجیتال امنیت آنها است. امنیت رمز ارزها با استفاده از نرخ هش تعیین می‌شود. هر چقدر نرخ هش یک شبکه بیشتر باشد، قدرت محاسباتی بیشتری برای نفوذ به شبکه نیاز خواهد بود و در نتیجه امنیت آن نیز بالا خواهد بود.

وجود بلاک چین ها این امنیت بالا را در بازار رمز ارزها باعث شده‌اند. البته کاربران نیز می‌توانند با دقت به نکات امنیت ارزهای دیجیتال شرایط بهتری را برای معاملات خود ایجاد نمایند. برای مثال دقت بسیار زیادی برای انتخاب یک صرافی رمز ارز نیاز است.

۳- هزینه های کمتر
دیگر مزایای بازار ارز دیجیتال هزینه های کم و مقرون به صرفه است. البته این کم بودن هزینه فقط مربوط به معاملات داخل خود این بازار نیست. بلکه افرادی که از رمز ارزها برای پرداخت هزینه های مختلف و قیمت کالاها استفاده می‌کنند می‌توانند این مزیت را در سایر مبادلات خود نیز مشاهده کنند. نرخ هزینه پرداخت شده با رمز ارزها به دشت پایین تر از همین نرخ هزینه برای مبادلات بانکی است.

کارمزدهای داخل شبکه نیز به نوع ارز دیجیتال شما بستگی خواهد داشت. با استفاده از مرز ارزهایی مانند تتر، ترون و یا اتر شما می‌توانید با کمترین کارمزد ها، معاملات خود را مدیریت نمایید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران