امداد خودرو پایتخت – امداد خودرو و یدک کش در سعادت آباد – تهران

در تهران ، تهران

معرفی امداد خودرو پایتخت – امداد خودرو و یدک کش در سعادت آباد – تهران

🔴 امداد خودرو پایتخت

🔹 امداد خودرو پایتخت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه امداد خودرو و یدک کش در سعادت آباد – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امداد خودرو پایتخت :

✅ یدک کش

✅ امدادخودرو

✅ پنچری

✅ سوخت رسانی

✅ تعمیرات درمحل

✅ باتری به باتری

و…

 

🔸 بامدیریت امید خلخالی

🔸 شماره تماس ۰۹۱۲۷۷۰۰۷۸۸

🔸 آدرس سعادت اباد سر بیست و چهار متری تعمیرگاه۲۰۰۰

 

موارد مهم خودرو که باید همیشه چک شود چیست؟

چک کردن تایرها

خرابی و پارگی تایر ها میتواند عواقب بدی را داشته باشد یک راننده وظیفه شناس باید قبل حرکت خصوصا قبل از مسافرت، از سلامت تایر های ماشین اطمینان حاصل کند.

چک کردن سیستم خنک کننده ماشین

قبل از حرکت ماشین و زمانی که موتور اتومبیل خنک است مایع رادیاتور و تانک مایع ذخیره رادیاتور پر باشد. استفاده از ترکیب ضد یخ و آب برای پر کردن مخزن رادیاتور پیشنهاد خوبی است.

روغن اتومبیل

بررسی روغن ماشین یکی دیگر از مواردی است که باید قبل از راه انداختن خودرو خود چک کنید، تنها در صورتی لزومی به این کار نیست که روغن اتومبیل خود را به تازگی عوض کرده باشید.
توصیه می کنیم اگر قصد سفر دارید حتما قبل از سفر روغن ماشین خود را تعویض کنید.
گاهی ممکن است خودرو دچار روغن سوزی شود، در این شرایط بهتر است برای احتیاط چند لیتر روغن اضافی در طول سفر خود همراه داشته باشید.

گیربکس

خودروهای اتوماتیک نیازی به سرویس گیربکس ندارند، اما اگر کارکرد خودرو شما بالا است بهتر است میزان روغن گیربکس را چک کنید. اگر تصمیم دارید با خودرو خود مسافت طولانی بروید و یا اگر به تازگی روغن موتور خود را تعویض نکرده اید و یا روغن موتورتان کم شده است، حتما روغن گیربگس را تعویض کنید تا دچار عواقب بعدی آن نشوید.

ترمز خودرو

خرابی ترمز ماشین یکی از علل تصادفات جاده ای است، امداد راه صادق توصیه می کند اگر ترمز شما به هر دلیل خراب است و یا زمان تعویض لنت ترمز است، با خودرو خود حرکت نکنید و هر چه سریعتر برای تعمیر اقدام کنید.

فیلتر های هوا

چک کردن فیلتر های هوا و تمیز کردن دریچه وروی هوا که عاری از هر گونه برگ و خاشاک باشد، یکی دیگر از نکاتی است که بهتر است قبل از مسافرت تمیز شود. تمیز کردن فیلتر های هوا کار بسیار ساده ای است و برای انجام این کار نیاز به مراجعه به تعمیر گاه ندارید.

بررسی مایع شیشه شور

اغلب رانندگان فراموش می کنند که منبع مایع شیشه شور را پر کنند. شاید از نظر عموم افراد این موضوع آنچنان هم مهم نباشد، ممکن است در سرعت بالا گرد و غبار جلوی دید شما را بگیرد.گاهی همین مورد کوچک می تواند باعث تصادفات جاده ای شود.با رعایت کردن تمام موارد میتوانید سفری بی خطر را برای خود و خانواده خود تضمین کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران