بهترین مرکز تخصصی پولیش و سرامیک بدنه خودرو در بندر امام خمینی – خوزستان

در خوزستان ، بندرامام خمینی

معرفی بهترین مرکز تخصصی پولیش و سرامیک بدنه خودرو در بندر امام خمینی – خوزستان

🔴 بهترین مرکز تخصصی پولیش و سرامیک

🔹 بهترین مرکز تخصصی پولیش و سرامیک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پولیش و سرامیک بدنه خودرو در بندر امام خمینی – خوزستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بهترین مرکز تخصصی پولیش و سرامیک :

✅ پولیش انواع خودرو

✅ رفع مانی و کدری بدنه

✅ برطرف کردن خط و خش های بدنه

✅ تمیز شدن راحت و سریع

✅ محافظت از رنگ بدنه خودرو در اثر تابش آفتاب و باران های اسیدی

و…

 

🔸 شماره تماس  09396518411

🔸 آدرس  خوزستان بندر امام خمینی سربندر مسکن مهر پاساژ مهر پشت تاکسی سرویس یاس

 

تفاوت واکس و پولیش بدنه خودرو چیست؟

واکس چیست؟
واکس خودرو در دو نوع مایع و چسبی در بازار موجود است. در حالی‌که برخی از آن‌ها واکس طبیعی هستند ولی اکثر آن‌ها از مواد مصنوعی ساخته می‌شوند. واکس چسبی، نوع سنتی واکس خودرو است. این نوع از واکس، لایه‌ای محافظ را بر روی رنگ خودرو قرار می‌دهد و همچنین درخشندگی خودرو را در پی دارد.

این لایه از واکس باعث محافظت رنگ خودرو در برابر برخی عوامل همانند رنگ زدگی می‌شود، علت این امر حرکت آب و عدم ثابت ماندن آن بر روی بدنه خودرو است. واکس، اتومبیل را در برابر اشعه فرابنفش محافظت می‌کند و از تغییر رنگ آن جلوگیری می‌کند.

واکس به علت ایجاد یک لایه در میان رنگ بدنه و عواملی مانند روغن و نمک، زنگ زدگی را به تعویق می‌اندازد. واکس مایع عملکردی همانند واکس چسبی دارد با این تفاوت که لایه ایجاد شده توسط آن، ضخامت کمتری دارد. هر دو نوع واکس باید به یک شیوه بر روی بدنه خودرو استفاده شود.

باید واکس را بر روی سطح بدنه قرار داد و توسط یک پارچه تمیز آن را تا حدی بر روی بدنه مالید تا درخشندگی یکدستی ایجاد شود. واکس باعث درخشندگی بدنه شده و به طور معمول تا چند ماه بر روی بدنه باقی می‌ماند و سپس کارایی خود را از دست می‌دهد.
پولیش چیست؟

پولیش خودرو مایعی بوده که برای حذف خط و خش و آلودگی از روی سطوح رنگ شده استفاده می‌شود. این مایع دارای عناصر ساینده است که یک لایه نازک از رنگ بدنه را بر می‌‌دارد که توسط این کار خط و خش‌ها را از بین می‌برد. در اکثر پولیش‌ها از واکس نیز استفاده می‌شود که درخشندگی بدنه خودرو را در پی دارد.

پولیش را می‌توان توسط دست و یا یک دستگاه پولیش برقی با استفاده از یک پارچه نرم استفاده کرد. از برخی از دستگاه‌هایی که دوران می‌کند مانند دریل نیز می‌توان به عنوان دستگاه پولیش استفاده کرد. اکثر تولیدکنندگان پولیش خودرو توصیه می‌کنند که برای رسیدن به بهترین نتیجه، چندین بار پولیش را با فشار کم بر روی بدنه خودرو مالید.

رنگ روی بدنه خودرو، در واقع ۸ تا ۱۰ لایه از رنگ است که روی هم قرار می گیرند و اصطلاحا روی ورق بدنه خودرو را پوشش می دهند، پولیش بدنه، یک لایه از این رنگ را بر می دارد و در نتیجه بدنه خودرو براقتر می شود، پولیش لزوما باید توسط متخصص انجام شود زیرا زمان بندی مشخصی برای پاک کردن مواد وجود دارد.

انجام پولیش به دفعات، به رنگ بدنه آسیب می رساند.

واکس پولیش فرایندی شبیه به پولیش دارد ولی فقط بدنه را براق می کند اما لایه ای از رنگ را بر نمی دارد.

کسانیکه می خواهند بدنه خودرو زیباتر جلوه کند، معمولا از واکس پولیش استفاده می کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران