بهترین مرکز ارائه خدمات تعمیر خودرو در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز ارائه خدمات تعمیر خودرو در مشهد

🔴 تعمیرگاه سواری

🔹 تعمیرگاه سواری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات تعمیر خودرو در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تعمیرگاه سواری :

✅ تمامی خدمات ماشین (به غیر از برق و هیدرولیک فرمان)

✅ تسمه تایم، جلوبندی موتور گیربکس، دیسک صفحه ترمزهای عقب و جلو

و…

 

🔸 با مدیریت  هادی جنگ پور

🔸 شماره تماس  09350793898

🔸 آدرس  مشهد، پیروزی ۲۶ ، فرقانی ۴، تعمیرگاه سواری

 

جلوبندی خودرو چیست؟

قسمت جلویی و زیرین مربوط به خودرو، با عنوان سیستم جلوبندی خودرو شناخته می شود. بخش جلوبندی، ارتباط و تعامل میان شاسی و کابین ماشین با جاده را امکان پذیر می سازد. هدایت پذیری و کنترل هندلینگ خودرو در شرایط مختلف و جذب و دفع تکان ها و لرزش های به وجود آمده، از مهم ترین وظایف سیستم جلوبندی یا تعلیق خودرو به شمار می رود.

بر این اساس، بروز هرگونه ایراد و مشکل در سیستم تعلیق خودرو، مشکلات را با خود به همراه می آورد. با آگاهی و شناخت از نشانه ها و علائم خرابی جلوبندی قابلیت رفع و برطرف شدن مشکلات احتمالی میسر می شود.

مهم ترین علائم خرابی جلوبندی پژو، پراید، 206، تیبا و . . .

1- ایجاد آج های ناهماهنگ بر سطح لاستیک ها
شکل گیری آج های ناهمگون بر روی سطح تایرها، یکی از مهم ترین علائم خرابی جلوبندی خودرو به شمار می‌آید. در این حالت، لاستیک های خودرو پس از مدت زمان بسیار کوتاهی دچار ساییدگی و فرسودگی می شوند.

همچنین، وجود نقاط صاف و مسطح بر سطح لاستیک ها، می تواند موید خرابی و معیوب شدن سیستم جلوبندی خودرو باشد. این موارد موجب برهم خوردن تعادل و بالانس سیستم تعلیق می شود. در نتیجه این امر فشار نابرابر به لاستیک ها وارد شده که نتیجه آن، برهم خوردن بالانس چرخ ها و بروز مشکلات در بخش جلوبندی خودرو است.

2- روغن زدگی اجزا و قطعات سیستم تعلیق
روغن زدگی و روغنی بودن قطعاتی مانند کمک فنر را می توان از دیگر نشانه های بروز مشکل در جلوبندی خودرو برشمرد. بر این اساس، چنانچه پس از وارسی و بررسی قسمت های زیرین ماشین، با ظاهر روغنی و چرب فنر و کمک فنر مواجه شدید، به احتمال بسیاری قوی، سیستم جلوبندی خودرو دچار نقص و ایراد فنی شده است.

نشت مایعات از این اجزا خبر از کارکرد نادرست و نامطلوب قطعات سیستم جلوبندی و تعلیق ماشین می دهد. بنابراین، در اسرع وقت بایستی درصدد رفع ایراد و مشکل به وجود آمده برآمد.

3- لرزش و کشیده شدن فرمان خودرو
لرزش فرمان و کشیده شدن فرمان در یک سمت، یکی دیگر از نشانه های خرابی جلوبندی خودرو تلقی می گردد. این مشکل در هنگام پیچیدن، بیش از پیش نمایان می شود. در این حالت، خودرو در جهت عکس فرمان عمل کرده و به سمت دیگر کشیده می شود.

خرابی و معیوب شدن قطعه ای از سیستم جلوبندی، از مهم ترین دلایل بروز این مشکل می‌باشد. بخش هندلینگ و جلوبندی خودرو، بر روی مرکز بالانس ماشین، زاویه لاستیک ها و نوع فرمان دهی، بسیار تاثیرگذار و موثر است. وجود ایراد و مشکل در اجزا و قطعات این سیستم، فرآیند کنترل و هدایت و فرمان پذیری خودرو را با اختلال مواجه می کند.

4- نقص فنی سیستم تعلیق
بروز خرابی و معیوب شدن سیستم تعلیق، از دیگر علائم خراب شدن و بروز مشکل در جلوبندی انواع خودرو تلقی می گردد. نقص فنی این سیستم در عملکرد و کارکرد هندلینگ و هدایت پذیری خودرو تاثیر منفی و نامطلوب برجای می گذارد.

برای اطمینان حاصل کردن از معیوب بودن سیستم تعلیق، می توان از یک تست ساده و راحت کمک گرفت. بر این اساس، در هنگام پارک بودن خودرو، وزن خود را بر روی بخش جلوبندی انداخته و سمت کاپوت را به طرف پایین فشار دهید. با چند بار بالا و پایین و رها کردن سمت جلوبندی، بالا و پایین شدن بیش از دو یا سه بار خودرو، حکایت از فرسوده شدن سیستم جلوبندی آن دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران