بهترین مرکز آموزش و خدمات رنگ و لایت تخصصی مو در خرم آباد – لرستان

در لرستان ، خرم آباد

معرفی بهترین مرکز آموزش و خدمات رنگ و لایت تخصصی مو در خرم آباد – لرستان

🔴 تینا پوریا

🔹 تینا پوریا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش و خدمات رنگ و لایت تخصصی مو در خرم آباد – لرستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تینا پوریا :

✅ رنگ ولایت تخصصی مو

✅ تمامی خدمات ب صورت حرفه ای و با مواد درجه یک انجام میشود

✅ آموزش با تخفیف ۵۰درصدی به صورت خصوصی و نیمه خصوصی فقط ۳٫۵۰۰میلیون تومن حرفه ای وارد بازار کار شوید

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۶۵۵۲۴۴۳۸

 

تفاوت مش و هایلایت و لولایت چیست؟

در رابطه با فرق مش با هایلایت باید گفت که در میان آرایشگران سنتی، هایلایت به 2-3 درجه روشن کردن مو از رنگ پایه گفته می‌شود و اگر مو تا 5 درجه روشن شود، به آن مش می‌گویند. روند این کار شامل دو مرحله است؛ یعنی ابتدا رنگ کردن تمام مو با یک رنگ پایه و سپس روشن کردن قسمت‌هایی از آن به صورت هایلایت یا تیره کردن آن‌ها یعنی لولایت.

در پاسخ به سوال مش مو چیست باید بگوییم که روند مش به گونه‌ای است که نمی‌شود رنگ را به درجات و سایه‌های مختلف درآورد ولی فرآیند هایلایت به گونه‌ای است که با استفاده از روندهای قدیمی و جدید می‌توان کنترل بیشتری روی رنگ مو داشت. البته می توان انواع رنگ مش مو را در خانه روی موها پیاده کرد یا از روش مش شانه ای در منزل بهره گرفت.

فرق مش و هایلایت در چند مورد است. در روند مش تارهای مو که از سوراخ‌های کلاه مش درآورده شده‌اند، با پودر دکلره بی‌رنگ و روشن می‌شوند ولی در هایلایت از رنگ مو هم برای روشن کردن استفاده می‌شود. این نکات اصلی ترین موارد در فرق رنگ و مش با هایلایت هستند.

تفاوت مش و هایلایت و لولایت در این است که در فرآیند هایلایت لازم نیست از دکلره استفاده شود (نحوه استفاده از انواع رنگ مو بدون دکلره را از مقاله دیگر ما بیاموزید) ولی در مش ابتدا باید مو را به پایه رساند و در لولایت بدون دکلره از رنگ استفاده می‌شود.

تفاوت هایلایت و لولایت مو چیست؟
در رابطه با تفاوت مش و هایلایت و لولایت باید بگوییم که برای هایلایت آرایشگر با رنگ و مواد مختلف، بخشی از مو را چند درجه روشن‌تر می‌کند. به عنوان مثال، مسی کردن قسمتی از مو که رنگ پایه آن قهوه‌ای است نوعی هایلایت است؛ اما در آموزش لولایت مو بدون دکلره ، روند کار کاملا برعکس است. قسمتی از موها باید تیره‌تر شوند و یک رنگ پایه روشن‌تر از لولایت‌ها، حجم اصلی رنگ مو را تشکیل می‌دهد. در لولایت به نظر می‌رسد که قسمت‌هایی از موی روشن از زیر موهای تیره بیرون زده و خودنمایی می‌کند. در حالی که امکان دارد موهایی که تیره‌تر هستند، روی موهای شما قرار داشته باشند. عمق کاذبی که لولایت ایجاد می‌کند، بسیار فریبنده ولی زیباست.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران