اتو گیربکس آداک – بهترین مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک در شرق تهران – هنگام

در تهران ، تهران

معرفی اتو گیربکس آداک – بهترین مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک در شرق تهران – هنگام

🔴 مجموعه اتو گیربکس آداک

🔹 مجموعه اتو گیربکس آداک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک در شرق تهران – هنگام می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه اتو گیربکس آداک :

✅ تعمیرات تخصیصی گیربکس های اتوماتیک پژو ، رنو ، سیتروئن ، تویوتا ، مزدا ، هیوندای ، کیا ، چری ، لیفان و جیلی

و…

 

🔸 با مدیریت  احمد شریفیان

🔸 شماره تماس  09129405348

🔸 آدرس  میدان رسالت ، هنگام ، انتهای خیابان نیرودریایی ، مجموعه تعمیرگاهی فورکی ، اتوگیربکس آداک

 

۷ مورد از علائم خرابی گیربکس اتوماتیک چیست؟

گیربکس خودکار از یک سیستم مکانیکی و رایانه‌ای پیچیده تشکیل شده است؛ از این‌رو اگر در مراقبت و نگهداری آن سهل انگاری کنید و در صورتی که گیربکس به سرویس نیاز داشته باشد و آن را نادیده بگیرید، هزینه و زحمت زیادی برایتان خواهد داشت. خرابی و مشکلات جعبه دنده اتوماتیک به صورت علائم و اخطارهایی ظاهر می‌شوند که باید آن‌ها را جدی بگیرید. از شایع‌ترین علائم خرابی گیربکس اتوماتیک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- احساس لرزش در جعبه دنده
در سیستم گیربکس اتوماتیک، تغییر از یک دنده به دنده دیگر کاملا روان انجام می‌شود و نباید هیچ‌گونه ضربه، لرزش یا لغزشی احساس شود. گاهی اوقات تعویض دنده با مشکل مواجه شده و با علائم ناچیزی ظاهر خواهد شد که احتمالا به مرور زمان این مشکل بدتر می‌شود؛ از این‌رو باید در همان مرحله به رفع مشکل اقدام کرد تا چرخ دنده‌ها آسیب نبینند و مشکل جدی‌تر نشود.

۲- صدای ناله، وزوز یا کوبش در حالت دنده خلاص
اگر به‌طور ناگهانی صدای ناله، وزوز و کوبش در زیر خودرو احساس شود، ممکن است گیربکس اتومبیل دچار مشکل جزئی یا جدی شده باشد. این صداها یکی از علائم خرابی گیربکس اتوماتیک خودرو بوده که ممکن است به دلیل کاهش سطح روغن گیربکس یا از بین رفتن خاصیت محافظتی روغن به گوش برسند که در چنین شرایطی باید هرچه سریع‌تر به مکانیک متخصص و باتجربه مراجعه کنید.

۳- استشمام بوی سوختگی
یکی از شایع‌ترین علائم خرابی گیربکس اتوماتیک، بوی سوختگی است که معمولا در اثر گرم شدن بیش از حد روغن گیربکس به مشام می‌رسد. روغن گیربکس نقش روغن‌کاری سیستم برای عملکرد روان را برعهده دارد و در صورت کم شدن سطح روغن (نشت)، کاهش توانایی و خاصیت روغن‌کاری، اصطکاک قطعات و تجمع پسماند افزایش می‌یابد و در نهایت به خرابی کامل گیربکس منجر می‌شود.

۴- خارج شدن دنده از جای خود
اگر دنده اتومبیل از جای خود خارج شده یا نیروی‌کشندگی خود را از دست داده است و گیربکس اتوماتیک دچار لغزش شده و برای جلوگیری از این مشکل باید گاز بیشتری به خودرو بدهید؛ یعنی سیستم گیربکس خودرو دچار نقص فنی شده است و باید سریعا به تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید.

۵- نشت روغن گیربکس و کاهش سطح روغن
چنانچه با مایع قرمز رنگ یا قرمز تیره کثیف در پارکینگ یا محل عبور خودرو مواجه شده‌اید، احتمالا روغن گیربکس دچار نشتی شده است و در نهایت به کاهش سطح روغن و اختلال در سیستم عملکرد گیربکس منجر می‌شود؛ زیرا پایین آمدن سطح روغن سبب افزایش اصطکاک قطعات گیربکس می‌شود و خرابی کامل سیستم انتقال خودرو را در پی خواهد داشت.

۶- روشن شدن چراغ اخطار موتور خودرو

۷-درگیر نشدن گیربکس یا تاخیر در حالت خلاص و حرکت

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران