بهترین امداد خودرو غرب تهران امداد خودرو دهکده المپیک امداد خودرو شهرک غرب امداد خودرو سعادت آباد

در تهران ، تهران

معرفی بهترین امداد خودرو غرب تهران امداد خودرو دهکده المپیک امداد خودرو شهرک غرب امداد خودرو سعادت آباد

🔴 امداد خودرو شهر ما

🔹 امداد خودرو شهر ما یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه انواع خدمات امداد خودرو و یدک کش در غرب تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امداد خودرو شهر ما :

✅ ارسال یدکش در اسرع وقت

✅ ارسال جرثقیل و خودرو بر

✅ تعمیرات سیار در محل شما

✅ مکانیک

✅ برق خودرو

✅ ارسال لوازم مصرفی برای خودرو

✅ باطری به باطری در محل

✅ انجام خدمات سرویس دوره ای در محل شما

و…

 

🔸 با مدیریت  غفور علیپور

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۷۰۹۴۰۰۶

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۲۴۵۶۹۰۴۳

 

ویژگی های امداد خودرو معتبر چیست؟

در ادامه این مطلب قصد داریم تا با ویژگی‌های یک امداد خودروی معتبر مانند امداد خودرو راحت رو سرویس آشنا شده و از خدمات آن‌ها آگاه شویم.

سرعت عمل امداد خودرو

زمانیکه خودروی شما دچار ایراد و مشکلاتی مانند اتمام سوخت، پنچری، تمام شدن باتری و غیره در جاده شد و با نزدیک‌ترین امداد خودرو به محل خود تماس گرفتید، تنها رسیدن ماشین‌های امدادی به محل مدنظر نبوده بلکه به‌ موقع رسیدن و در اسرع وقت حاضر شدن در محل مهم می‌باشد. تمامی امداد خودروهای معتبر و حرفه‌ای زمانیکه شما با آن‌ها تماس گرفته و درخواست را ثبت می‌کنید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکنسین‌ها و تعمیرکاران خود را به محل خودرو فرستاده و تعمیرکاران در اسرع وقت مشکل را بررسی و اقدام به تعمیر آن می‌نمایند.

تجهیزات امداد خودروهای معتبر

وقتیکه شما با امداد خودرو تماس گرفته و آن‌ها خود را به موقعیت شما می‌رسانند، انتظار می‌رود که تجهیزات تعمیراتی و در صورت نیاز تجهیزات حمل خودروی شما داشته و از استانداردهای تعیین‌ شده برخوردار باشند. نبود تجهیزات کافی باعث می‌شود که خودرو آنطور که باید تعمیر نشده و مشکلی بر مشکل قبلی اضافه شود. همچنین در صورت انتقال خودرو به محل دیگر، انتظار دارید که کوچکترین صدمه و آسیبی به ماشینتان وارد نشده و خودرو صحیح و سلامت به مقصد برسد.

در دسترس بودن امداد خودرو

شما زمانی به شرکت ‌های امداد خودرو احتیاج پیدا می‌کنید که ماشینتان دچار مشکل شده و امکان دسترسی به تعمیرگاه را ندارید. در این‌ صورت به نزدیک‌ترین امداد خودروی محل خود تماس گرفته و درخواست امداد می‌نمایید. اگر امداد خودروی مدنظر پاسخگو نبوده و در دسترس نباشد و شما موفق به برقراری ارتباط با آن مجموعه نباشید، این امداد خودرو معتبر نبوده و به‌زودی اعتماد خود را در میان متقاضیان از دست خواهد داد.

سرعت‌ عمل و مهارت تکنسین ‌ها و تعمیرکاران

تمامی تعمیرکاران و تکنسین‌ هایی که در شرکت امداد خودرو راحت رو سرویس  مشغول به کار هستند، همگی دوره‌های مربوط به شناخت و انواع مشکلات و تعمیرات مربوط به انواع خودرو را پشت سر گذاشته و دارای مهارت و تجربه بالایی می‌باشند. سرعت تعمیر در حین کارکرد اصولی در نظر مشتریان بسیار مهم بوده و در اعتبار شرکت امدادی مربوطه بسیار تاثیرگذار است.

ارائه بیمه‌ نامه توسط شرکت امدادی

در زمان حمل خودرو توسط شرکت‌های امدادی، زمانی خیال شما راحت می‌شود که تکنسین‌های این مجموعه بیمه‌ نامه ای جهت سالم رساندن خودرو به مقصد به شما ارائه دهند. در این‌ صورت مطمئن می‌شوید که خودرو در حین حمل ‌و نقل اگر هم دچار خسارت شود، توسط بیمه‌ نامه خسارت وارده پرداخت خواهد شد و نگرانی وجود نخواهد داشت.

رعایت نکات ایمنی

رعایت نکات ایمنی توسط تعمیرکاران، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک امداد خودروی معتبر است. حفظ نکات ایمنی در زمان پنچرگیری، حمل‌ونقل خودرو، سوخت‌رسانی، مشکلات برقی خودرو و غیره بسیار مهم بوده و هرچه موارد ایمنی بیشتر رعایت شده و بر طبق اصول و استانداردهای تعبیه‌ شده باشد، خیال مشتری راحت‌تر و اعتبار امداد خودرو بیشتر می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران