بهترین مرکز واکس پولیش و صفرشویی و کارواش در گرگان

در گلستان ، گرگان

معرفی بهترین مرکز واکس پولیش و صفرشویی و کارواش در گرگان

🔴 مجموعه ساوری

🔹 مجموعه ساوری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه واکس پولیش و صفرشویی و کارواش در گرگان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه ساوری :

✅ صفرشویی

✅ قیرشویی

✅ واکس پولیش

✅ موتورشویی

و…

 

🔸 با مدیریت  خداداد و حسین

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۱۳۷۱۱۰۹۳

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۵۲۶۱۱۰۳۵

🔸 آدرس  گرگان

 

واکس بدنه خوردو چه مزایایی دارد؟

هدف اصلی از واکس زدن، محافظت از بدنه خودرو است. با واکس لایه‌ای میان سطح بدنه خودرو و محیط بیرون قرار می‌گیرد، بنابراین تماس مستقیم ذرات کثیف موجود در هوا، گرد و خاک، اشعه فرابنفش خورشید و رطوبت با رنگ و بدنه خودرو به حداقل خواهد رسید. آب و رطوبت حتی آب باران شامل آلاینده‌هایی هستند که با نفوذ به رنگ بدنه رفته رفته آن را از بین می‌برند.

بهترین راه برای این که مطمئن شوید آب آسیبی به بدنه وارد نمی‌کند، استفاده از واکس‌هایی است که بدنه خودرو را هیدروکربنیک یا همان ضد آب می‌کند. با نگاهی به ویدئوی زیر این مسئله را بهتر متوجه خواهید شد، سمت چپ واکس زده شده و آب را به سرعت پس می‌زند درحالی که آب در قسمت راست که عاری از واکس است مدت‌ها باقی می‌ماند.

ماشین واکس کاری شده دیگر جایی برای دوده، حشرات و آلودگی‌های هوا نخواهد بود بنابراین نیازی به شستشوی مداوم و اساسی خودرو نیست. اگر به شکل زیر دقت کنید لایه نارنجی رنگ همان واکس است که تو رفتگی‌های ناشی از خراش و دیگر نقص‌های بدنه را پر می‌کند و سطحی صاف را بر خودرو ایجاد می‌نماید، عاملی که سبب براق شدن و زیبا به نظر رسیدن خودرو می‌شود. قطعا با واکس زدن، خودرویی درخشان و شیک خواهید داشت.

واکس خودرو چند نوع دارد؟

واکس مایع: واکس مایع یا Liquid Wax ساده‌ترین نوع واکس برای جلا دادن بدنه خودروست، اما به نسبت واکس‌های نرم و سخت دوام کمتری دارد، به خاطر همین ماندگاری کوتاه، بعد از هر بار شستن ماشین با مواد شوینده از واکس مایع استفاده می‌شود.
واکس نرم: بسیاری از افراد به خاطر راحتی در استفاده، سطح پوشش دهی مناسب از واکس نرم یا Soft Wax استفاده می‌کنند. ماندگاری این نوع واکس‌ها از نوع مایع بیشتر است.
واکس سخت: این نوع واکس دارای اثر و ماندگاری بیشتری نسبت به انواع دیگر می‌باشد، به همین دلیل بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، واکس سخت یا Hard Wax را می‌توان هز شش ماه یک بار استفاده نمود. به هنگام استفاده، مراحل واکس زدن باید به درستی رعایت شوند.

چه زمانی از واکس خودرو استفاده کنیم؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم واکس آخرین چیزی است که باید استفاده شود، بعد از آن که خودرو به خوبی شسته شد و مطمئن شدید گرد و خاک، حشرات و دیگر آلاینده‌ها بر روی بدنه خودرو وجود ندارند واکس زدن را آغاز کنید.

قبل از شروع واکس زدن چک کنید بدنه خودرو کاملا خشک شده باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران