تعمیرگاه تخصصی خودرو 206 در ستارخان – تهران

در تهران ، تهران

معرفی تعمیرگاه تخصصی خودرو 206 در ستارخان – تهران

🔴 مجموعه اتوسرویس 4030

🔹 مجموعه اتوسرویس 4030 یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر تخصصی خودرو 206 در ستارخان و تمام نقاط غرب تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه اتوسرویس 4030 :

🔷تعمیرگاه ۲۰۶

🔷کلیه تعمیرات پژو ۲۰۶

🔷گیربکس .

🔷تسمه تایم ،تعمیر موتور

🔷اکسل عقب

🔷سرویس جلوبندی

🔷باطری سازی

و…

 

🔸 با مدیریت  محمد نعیمی

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۱۹۲۲۰۰۹۴

🔸 آدرس  تهران،ستارخان دریانو سروش سروش یکم پلاک ۳۴

 

علائم خرابی طبق ۲۰۶ چیست؟

طبق 206 در طی کارکرد خود فشار زیادی را تحمل می‌کند و با توجه به نقشی که در جلوبندی 206 دارد در طول حرکت خودرو دائما در حال نوسان است و به این ترتیب نیروهای زیای از جهات مختلف بر روی آن وارد می‌شود همین مسئله ممکن است به‌مرور باعث فرسودگی آن شود.

البته به دلیل اینکه طبق پژو ۲۰۶ قطعه‌ای نیست که رانندگی بتواند به‌راحتی آن را ببیند و مانند سایر اجزا جلوبندی 206 در زیر خودرو نصب شده، از روی بعضی از نشانه‌ها باید به خرابی طبق ۲۰۶ پی برد. یکی از نشانه‌های خرابی طبق، صداهایی است که در زمان حرکت از زیر خودرو می‌شنوید با همین صدای طبق می‌توان به مشکل آن پی برد. یکی از این صداها، صدایی شبیه لق بودن یک قطعه فلزی و برخورد آن به قطعه‌ای دیگر یا اصطلاحا “تق تق” است که معمولا نشان می‌دهد طبق در حال برخورد به شاسی است و یا اینکه در محل بوش‌ها این صدا تولید می‌شود. از طرف دیگر صدای “جیر جیر” طبق خودرو هم نشانه دیگری برای بروز مشکل در آن است.

دلیل اصلی هر دو مشکل، کیفیت پایین بوش طبق و بعد از آن سیبک طبق است که معمولا در طبق‌های غیر اصلی و متفرقه دیده می‌شود. بوش طبق در محل اتصالات نصب می‌شود و در صورتی که بخش لاستیکی آن سایده شده یا از جای خود خارج شود عملا طبق در محل اتصال به شاسی کمی لقی دارد و ممکن است صدا تولید کند. البته مشکل ممکن است بزرگ‌تر از این باشد چون در بعضی موارد طبق خودرو تاب برمی‌دارد و این صداها به دلیل آن است که طبق به‌درستی در موقعیت خود سوار نشده.

یکی دیگر از نشانه‌های خرابی طبق 206 که باید خیلی جدی گرفته شود، به‌طور عامیانه کج شدن چرخ یا به‌طور علمی‌تر تغییر در زاویه‌های چرخ است. طبق 206 استاندارد به‌گونه‌ای طراحی شده است که بتواند چرخ را در زاویه کمبر مناسبی نگهدارد اما اگر طبق و سیبک طبق به هر دلیل خراب شده باشد نمی‌تواند این زاویه را حفظ کند. این مسئله در شرایط حاد حتی با چشم هم دیده می‌شود اما معمولا در زمان رانندگی می‌توان آن را حس کرد.

علت خرابی طبق 206 و دلیل صدای طبق 206

قطعا نباید انتظار داشته باشید طبق 206 یا طبق هر خودرو دیگری برای همیشه کار کند چراکه این قطعه همواره در معرض تنش‌های مختلف است اما اگر از طبق اصلی و استاندارد و باکیفیت استفاده کنید قطعا تا سال‌ها مشکلی نخواهید داشت. اصلی‌ترین علت خراب شدن طبق خودرو به‌ویژه در محل بوش و سیبک طبق، کیفیت پایین این بخش‌ها است. این قطعات هرچند ظاهر ساده‌ای دارند اما کیفیت مواد اولیه، کیفیت خطوط تولید و رعایت استانداردها در تولید آن نقش مهمی ‌دارد و در صورت ضعف در هرکدام از این بخش‌ها، بوش و سیبک طبق نمی‌توانند در مقابل فشارها مقاومت کنند و آسیب می‌بینند. همچنین گاهی گردگیر سیبک طبق پاره می‌شود که این مسئله هم می‌تواند منجر به صدا در طبق شود.

برای بررسی علت خرابی طبق 206 می‌توانید از یک مکانیک یا جلوبندی‌ساز کمک بگیرید چون بخش زیادی از مشکلاتی که بیان شد را می‌توان به‌صورت چشمی هم دید. البته برای دسترسی بهتر، باید خودرو روی چال سرویس باشد یا از جک کمک بگیرید. در این شرایط می‌توانید ساییدگی یا له شدگی بوش طبق یا خرابی سیبک طبق یا پاره شدن سیبک طبق را ببینید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران