پولیش سرامیک احیای رنگ خودرو در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی پولیش سرامیک احیای رنگ خودرو در اصفهان

🔴 دیتیلینگ آقای خودرو

🔹 دیتیلینگ آقای خودرو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پولیش سرامیک احیای رنگ خودرو در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات دیتیلینگ آقای خودرو:

✅ انجام خدمات پولیش سرامیک ریکاوری رنگ و صفر شویی

✅ به صورت کاملا تخصصی و با متد روز

✅ برطرف شدن کلیه خط خش های خودرو

✅ شست شوی کابین و صندوق با متریال خارجی و بدون اسید

✅ اجرای لایه محافظتی سرامیک برای کلیه خودرو ها

✅ هرگونه خدمات مطابق با بودجه شما انجام میپذیرد

✅ رفع آفتاب سوختگی های سطحی و بازگشت رنگ

✅ کلیه خدمات بدون آسیب به رنگ و کیلر انجام می‌شود

✅ سرامیک خودرو از هرگونه آفتاب سوختگی جلوگیری می‌کند محافظت در برابر فضولات پرندگان و آب باران

✅ کاملا آب گریز

✅ درخشندگی فوق العاده بالا

و….

 

🔸 شماره تماس 09133766067

🔸آدرس اصفهان خیابان بزرگمهر خیابان رکن الدوله غربی اولین فرعی سمت چپ (دیهیم) پارکینگ امیتیس

پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو چیست ؟

پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو یا گلس کوتینگ، نوعی پلیمر مایع است که روی بدنه خودرو ریخته می‌شود و پس از ترکیب‌شدن با رنگ خودرو، منجر به ایجاد لایه‌ای هیدروفوبیک روی سطح بیرونی رنگ بدنه می‌شود که خاصیت آب‌گریزی دارد. این خاصیت، باعث محافظت بیشتر از بدنه خودرو در مقابل گردوغبار می‌شود و نمای ظاهری خودرو را براق و شفاف نگه می‌دارد.
هم‌چنین، ذرات ریز نانو موجود در این مایع بی‌رنگ هنگام ترکیب‌شدن با رنگ خودرو، معایب رنگ بدنه را ترمیم و در صورت وجود هرگونه خط و خش، آن‌ها را ناپدید می‌کند. پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو که اولین‌بار برای تیونیگ خودرو‌های گران‌قیمت و لوکس از آن استفاده ‌شده، در مقایسه با مواد موجود در پولیش‌های معمولی از دوام بیشتری برخوردار است.

مزایای پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو

محافظت از رنگ بدنه خودرو

همان‌طور که گفتیم، بدنه خودرو به علت تماس مستقیم با دنیای بیرون، در معرض آسیب‌های مختلف، اشعه خورشید و گردوغبار است که تمامی این موارد به مرور زمان باعث کدرشدن رنگ خودرو یا حتی ازبین‌رفتن آن می‌شود و بر قیمت خودرو نیز موثر است. اصلی‌ترین وظیفه پوشش نانو سرامیک خودرو، ایجاد لایه‌ای مقاوم و محافظ روی رنگ بدنه است که علاوه‌ بر حفظ برق و شفافیت، آن را از آسیب‌های احتمالی نیز حفظ می‌کند. این لایه محافظ، رنگ بدنه خودرو را پوشش می‌دهد و درخشندگی آن را مانند روز اول حفظ می‌کند.
دوام پوشش نانو سرامیکی

پوشش نانو سرامیک خودرو نسبت به رنگ بدنه خودرو، مقاوم‌تر است. فن‌‌آوری نانو موجب ایجاد لایه‌ای محکم‌تر و مقاوم‌تر از رنگ خودرو روی آن می‌شود که از آن در مقابل آلودگی‌های محیطی، اشعه‌ خورشید، باد و باران، فضولات پرندگان و … محافظت می‌کند.
تمیزی بدنه خودرو

ترکیب و پیوند رنگ بدنه که موجب ایجاد خاصیت آب‌گریزی می‌شود، هیچ‌گونه رد گردوغبار یا لک باران، حشرات و .. را روی خودرو باقی نمی‌گذارد. البته دقت داشته باشید که معنای آب‌گریزی، این نیست که خودرو هرگز کثیف نمی‌شود؛ بلکه این خصوصیت موجب می‌شود که هرگونه لکه و کثیفی، به‌آسانی با یک پارچه تمیز پاک شود. ذرات ریز نانو موجود در این پوشش، تمامی خط‌‌و‌خش‌ها و کاستی‌های رنگ بدنه را ترمیم می‌کنند و سطحی صاف، صیقلی و براق را برای خودرو به ارمغان می‌آورند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران