خدمات نگهداری و زیبای خودرو HMD در همدان

در همدان ، همدان

معرفی خدمات نگهداری و زیبای خودرو HMD در همدان

🔴 خدمات خودرویی HMD

🔹 خدمات خودرویی HMD یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات نگهداری و زیبای خودرو در همدان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خدمات خودرویی HMD :

✅ دیتلینگ (پولیش نانو سرامیک بدنه )

✅ نقاشی صافکاری PDR

و…

 

🔸 با مدیریت  سجاد عطایی آراسته

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  همدان خیابان اراک

دیتیلینگ خودرو  چیست ؟

دیتیلینگ داخلی خودرو چیست

همان طور که گفته شد دیتیلینگ خودرو به طور کلی با هدف تمیز کاری خودرو انجام می‌گیرد و این خدمات نظافت فقط شامل قسمت های خارجی خودرو نمی‌شود.

دیتیلینگ داخلی خودرو و یا دیتیلینگ درونی خودرو به معنی صفرشویی و توشویی تمام قسمت های داخلی خودرو می‌شود. مثل صندلی ها و قسمت های نشیمنگاه خودرو، سقف ماشین، داشبورد و کنسول، درب خودرو و دستگیره های آن، دریچه های کولر و …

دیتیلینگ خارجی خودرو چیست
دیتیلینگ خارجی خودرو علاوه بر بخش نظافت و تمیز کردن قسمت های بیرون شامل اعمالی مانند پولیش کردن، واکس، نانو سرامیک بدنه خودرو، کاور کردن محافظ بدنه، ترمیم رنگ و … می‌شود. قسمت های خارجی خودرو و سطوح خارجی آن شامل شاسی و بدنه خودرو، شیشه ها و چراغ ها، موتور و چرخ ها و رینگ و به طور کلی تمام اجزای بیرونی ماشین می‌شود

شوینده های مورد استفاده در دیتیلینگ خارجی خودرو آلودگی های موجود روی بدنه را نیز همراه لکه ها از بین می‌برند.

کاربرد دیتیلینگ خودرو
به طور کلی کاربرد دیتیلینگ خودرو بهبود دادن کلی و تعمیر رنگ شاسی ماشین است. این امر با از بین بردن خط و خش های سطحی، خراش های چرخشی یا هولوگرام و تمیزکردن سطوح داخلی و خارجی خودرو که موجب نو شدن خودرو می‌شوند صورت می‌گیرد.

هزینه دیتیلینگ خودرو

هزینه دیتیلینگ خودرو به متریال استفاده شده موقع انجام کار و کیفیت آن ها، کیفیت کار و خدمات خود کارواش و سطح حرفه ای بودن متخصصین آن بستگی دارد.

اندازه خودرو و مدت زمانی که دیتیلینگ آن طول می‌کشد نیز روی هزینه نهایی تاثیر گذار خواهد بود.

مرکز دیتیلینگ خودرو
همان طور که گفته شد یکی از عوامل موثر بر هزینه دیتیلینگ خودرو میزان تخصص افراد و سطح خدمات کارواش هایی است که به آن ها مراجعه می‌نمایید.

دیتیلینگ خودرو عملیات حساسی است که درصورتی که از متریال مناسب در طی این فرآیند استفاده نشود ممکن است به بدنه خودروی شما آسیب برسد. به طور مثال استفاده کردن از محصولات نامناسب برای شست و شو ممکن است رنگ خودرو را حل کرده و به آن آسیب برساند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران