مرکز تعمیر گیربکس اتومات در تهران و سراسر ایران

در تهران ، تهران

معرفی مرکز تعمیر گیربکس اتومات در تهران و سراسر ایران

🔴 مجموعه تاپ کلنیک تخصصی گیربکس های اتوماتیک ATO

🔹 مجموعه تاپ کلنیک تخصصی گیربکس های اتوماتیک ATO یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر گیربکس اتومات در تهران و سراسر ایران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه تاپ کلنیک تخصصی گیربکس های اتوماتیک ATO :

✅ تعمیر و تعویض انواع گیربکس های روز دنیا.

✅ تعویض روغن تمام گیربکس هایcvtو دبل کلاچ و …

✅ تعمیر گیربکس های دبل کلاچ و هیبرید

✅ تعمیر دبل گیربکس های دبل کلاچ

و…

 

🔸 با مدیریت  عادل حسینی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران

علائم خرابی گیربکس اتومات چیست؟

علائم هشدار دهنده پشت آمپر
اولین نکته ‌ای که باید به آن توجه کنید علائم هشدار دهنده پشت آمپر می باشد. در چنین مواقعی کامپیوتر گیربکس شما اگر به درستی کار نکند علامت های هشدار پشت آمپر گیربکس را به شما نشان خواهد داد و راننده را متوجه یک ایراد فنی و خرابی گیربکس اتوماتیک خواهد کرد. در چنین مواقعی بهتر است که خیلی سریع به مراکز مجاز تعمیرات گیربکس اتوماتیک مراجعه کنید و گیربکس خودرو شما توسط تعمیرکار ماهر و مجاز بررسی شود.

در این حالت باید عیب مربوطه را با دستگاه دیاگ پیدا کرده و به رفع عیب گیربکس اقدام نمایید. البته همیشه این هشدارها به معنی عیب و ایراد اساسی گیربکس نمی‌باشد و در بسیاری از موارد با یک اقدام به موقع از روی کار آمدن خسارت و استهلاک گیربکس جلوگیری به عمل خواهد آمد.

به عنوان مثال شاید کامپیوتر گیربکس دچار خطا شد شده باشد یا سطح روغن جعبه دنده اتوماتیک خودروی شما پایین آمده باشد. شما پس از مراجعه به تعمیرکار مجرب به راحتی عیب جعبه دنده را برطرف کنید. نکته ای که مهم است این است که در چنین مواقعی راننده خیلی سریع و در اسرع وقت اقدام به تعمیر خرابی گیربکس اتوماتیک و رفع عیب آن نماید.

احساس لرزش خفیف یا شدید در جعبه دنده
ایراداتی که نشان دهنده مشکل و خرابی گیربکس اتوماتیک خودرو شما می باشد لرزش خفیف یا شدید از سمت جعبه ‌دنده می باشد. در چنین مواردی حتماً جهت رفع عیب به مکانیک مربوطه مراجعه کنید. چشم‌ پوشی از این موارد می‌ تواند در دراز مدت مشکلات و هزینه‌ هایی را به شما تحمیل کند.

البته حتماً به این نکته توجه کنید که تقه زدن و لرزش در گیربکس های سی وی تی CVT که بر روی محصولات ایران خودرو همانند پژو ۲۰۷ و پارس اتوماتیک نصب شده است کاملاً طبیعی میباشد و در بیشتر موارد این علائم وجود دارد. توصیه ما به شما خوانندگان گرامی این است که در چنین مواردی حتماً به تعمیرکار مربوطه مراجعه کنید.

درگیر نشدن گیربکس توسط خودرو
یکی از نشانه های خرابی گیربکس اتوماتیک این است که در هنگام استفاده از گیربکس و قرار دادن در حالت دنده عقب یا حرکت رو به جلو، اتومبیل با تاخیر جواب می دهد. این مورد می تواند یک عیب مهم جعبه دنده باشد. در مواردی ممکن است که روغن گیربکس اتوماتیک شما کیفیت کافی را نداشته باشد و عمل روانکاوی گیربکس شما با مشکل روبه رو شده باشد.

در چنین مواردی بهتر است قبل از ایجاد مشکل اقدام به تعویض روغن گیربکس و سرویس آن کنید. در مواردی هم مشاهده شده است که خطای کامپیوتر و ای سی یو باعث این کندی در عمل کرد می شود بهتر است در چنین مواردی به تعمیرگاه مربوطه مراجعه کرده تا با ریست کامپیوتر گیربکس یا تعویض روغن آن این ایراد را رفع نمایید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران