مشاور تحصیلی و شغلی در تهران

در تهران

معرفی مشاور تحصیلی و شغلی در تهران

🔴 فاطمه مرادپور

🔹 فاطمه مرادپور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مشاور تحصیلی و شغلی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فاطمه مرادپور :

✅ مشاوره تحصیلی

✅ هدایت تحصیلی

✅ انتخاب رشته دهم

✅ سامانه پادا (مشاهده کارنامه ،ثبت نام مدارس)

✅ سایت همگام ،سایت سیدا

✅ مدارس نمونه دولتی،تیزهوشان،شاهد

✅ کنکور و انتخاب رشته

✅ ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی(بدون کنکور)

✅ مشاوره نظام وظیفه

✅ مشاوره انتخاب رشته کارشناسی،ارشد ،دکترا

✅ آزمون نظام مهندسی

✅ آزمون وکالت،کارشناس رسمی دادگستری ،مشاوران حقوقی قوه قضاییه ،مشاوران خانواده

✅ مشاوره ادامه تحصیل در حوزه (شرایط و ضوابط ثبت نام برای خواهران و برادران)

✅ مشاوره برای استخدام و درجه داری ارگان های نظامی(ارتش،سپاه،نیروی انتظامی)

و….

 

🔸 شماره تماس 09368693498

🔸آدرس استان تهران

 

فواید مشاوره تحصیلی چیست؟

 

مشاوره تحصیلی چیست؟ مشاوره تحصیلی یا مشاوره در مدارس بخش مهمی از تقریباً کلیه مؤسسات آموزشی در ایالات متحده است. در این روش دانش آموزان، عزیزانشان و حتی کارکنان مدرسه می توانند وضعیت های منفی و معوق را علاوه بر بهبود موارد مثبت برطرف کنند.

مدرسه مسلما محل رشد و همچنین دردهای ضمنی رو به رشد است. در دبستان و راهنمایی دانش آموزان در حال یادگیری اصول پایه تعامل و همکاری، اجتماعی شدن، تصمیمات علمی و موارد دیگر هستند. در دبیرستان این معیارهای رشد تکامل می یابند اما اغلب خصوصیات مشابه را حفظ می کنند. سرانجام کسانی که به دانشگاه می روند مجموعه چالش های کاملاً جدیدی را پیش رو دارند. وارد حوزه حرفه ای مشاوره تحصیلی شوید.

در هر سطح کلاسی در تمام مدارس آمریکایی ،دانش آموزان تقریباً امکان دسترسی به یک مشاوره تحصیلی را در محیط مدرسه دارند. از این مکان اصلی دانش آموزان می توانند درباره انواع موضوعاتی که ممکن است تجربه کنند از آنها راهنمایی و مشاوره بگیرند. همچنین از این جا است که مشاوران متبحر می توانند در پرداختن به موضوعات کل مدرسه و جسم دانش آموزان گام های فعالی بردارند

در مرحله بعد، بیایید نگاهی بیندازیم به برخی از وظایفی که مشاوران حرفه ای مدارس در تلاش روزانه خود به منظور تسهیل در یادگیری سالم و تجربیات دانش آموزان بر عهده می گیرند. برخی از وظایف مشاور مدرسه ماهیت اجرایی دارد، زیرا ثبت نام در اینجا بسیار مهم است. با این حال بخش عمده کار آنها فعالیتی مفید است که با دانشجویان، کارکنان و خانواده های دانشجویان انجام می شود.

این کار”مفید” به صحبت کردن و ارائه خدمات مشاوره حضوری به طرفین نیازمند گفته شده اشاره دارد که ممکن است در مدرسه، از طریق تلفن، از طریق مکتوب یا سایر رسانه ها باشد.

مشاوران آموزشی درحین حمایت از دانش آموزان در رشد شخصی و تجربیات آموزشی خود، ممکن است به تعدادی مسائل که نیازمند خدمات مداخله ای آنها باشد بپردازند .مواردی که از مسائل مربوط به خانه گرفته تا نگرانی در مدرسه و کلاس وجود دارد. در نتیجه این فرد ماهر باید در مورد بحث در مورد بسیاری از موضوعات حساس گشاده رو و فهیم باشد. لیست کوتاهی از نگرانی های رایج که متخصصان با آن مواجه بوده و می توان به آنها اشاره کرد شامل :

زورگویی، پرخاشگری یا دعوا
نگرانی های بلوغ یا رشد شخصی
مسائل مربوط به زندگی در خانه، سوءاستفاده، بی توجهی
درگیری مطلق خانوادگی
درگیری مربی یا کارکنان مدرسه با دانش آموزان
مسائل مربوط به اتوبوس و حمل و نقل
نگرانی از نمرات، مطالعات و دوره های درسی
رسیدگی به عوامل استرس زا در مدرسه و کلاس
مشاوره در مورد انتخاب های تحصیلی آینده
و موارد زیاد دیگر

مانند بسیاری از زمینه های کار، می توانیم جهت دسترسی به اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین متخصصانی که در این زمینه کار می کنندبه اداره آمار کار مراجعه کنیم. طبق گفته اداره متوسط ​​ رشد تقاضا برای مشاوران مدرسه حدود 8 درصد می باشد زیرا احتمالاً همیشه در محیط مدرسه مورد نیاز خواهند بود. علاوه بر این، برای تبدیل شدن به یک فرد، به طور معمول باید دارای مدرک کارشناسی ارشد مرتبط و همچنین گواهینامه های صحیح مرتبط باشد.

مطمئناً مسیر رسیدن به آموزش مناسب مملو از امتحانات و مصائب برای هر دانش آموز است. اینجاست که اهمیت مشاور تحصیلی امروزی روشن می شود. این قطعه اصول اساسی در زمینه عمومی مشاوره تحصیلی را ارائه می دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران