بهترین مرکز پخش عمده و فروش شیر گازی 1/2 و 3/4 در تهران ، پاکدشت ، خاتون آباد و سراسر کشور

در تهران ، پاکدشت

معرفی بهترین مرکز پخش عمده و فروش شیر گازی 1/2 و 3/4 در تهران ، پاکدشت ، خاتون آباد و سراسر کشور

🔴 فروشگاه تک فلز

🔹 فروشگاه تک فلز  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پخش عمده و فروش شیر گازی 1/2 و 3/4 در تهران ، پاکدشت ، خاتون آباد و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه تک فلز  :

✅ پخش عمده و فروش شیر گازی در سایزهای ۱/۲ و ۳/۴
✅ ارسال به سراسر کشور از طریق باربری

🔹 برای گرمایش منازل از گاز استفاده استفاده می شود.
🔹 به دلیل زیاد بودن ، آن را میتوانیم تقریبا در اکثر نقاط کشور پیدا نمود . و برای استفاده از گاز باید در منازل لوله کشی کرد، بعد از اتمام لوله کشی در منازل ، باید گاز را به مصرف کننده ها بدهیم. و مصرف کننده ها نیاز دارند  به یک تجهیز برای کنترل ورودی و خروجی گاز ، به خود،
🔹 این تجهیز شیر گازی نام دارد.
🔹 شیر گازی تجهیزی است ، برای کنترل ورودی سیال به مصرف کننده،این مصرف کننده ها عبارتند از: اجاق گاز، بخاری،و در بعضی مواقع برای  کنترل ورودی  آب به ساختمان استفاده می شود .
🔹 آلیاژ تشگیل دهنده شیرگازی چیست و چگونه شکل میگیرد؟
🔹 جنس و آلیاژ شیر گازی از برنج تشگیل شده است ، برنج آلیاژی از روی و مس است، و به دلیل زیاد بودن و همچنین خوش تراش بودن این نوع آلیاژ را میتوان در اکثر شیر ها پیدا نمود.
🔹 شیر گازی در چند سایز تولید و عرضه می شود؟
شیر گازی در سایز های مختلفی تولید و عرضه میگردد ، که میتوان به سایز های ۱/۲ ، ۳/۴ ، ۱ اینچ ، ۲ اینچ ، اشاره کرد.
🔹 تقریبا میتوان گفت که ، شیر گازی ۱/۲ و شیر گازی ۳/۴  بیشتر از بقیه مورد استفاده عام و تولید میگردد.
🔹 شیر گازی ۱ اینچ و ۲ اینچ تقریبا کمتر از شیر گازی ۱/۲ و ۳/۴ در ساختمان ها دیده میشود .به همین دلیل تولید و عرضه آنها در همه جا در دسترس نیست، و تولید کنند هایی مانند سیتکو ، استارکو ، ایران آلیان در حال حاضر آنها را تولید میکنند .

🔹 اجزای تشگیل دهنده شیر گازی چه نام دارد و چگونه تشگیل می شود ؟
🔹 حال بعد از این همه توضیح در مورد تجهیز ارزشمندی به نام شیر گازی می خواهیم در مورد ساختمان داخلی  و چگونگی تشگیل آن بپردازیم.
🔹 در پاراگراف های قبل شما با شیر گازی ، آلیاژ ، و سایز های تولید آن آشنا شده اید ،  حال میخواهیم در مورد اجزای داخلی آن و نحوه شگل گیری شیر گازی اطلاعاتی را با شما به اشتراک بگزاریم ،
🔹 شیر گازی عمدتا از ۴ قسمت اصلی تشگیل شده است ، اولی؛ تنه است تنه اولین و مهترین قسمت از شیر گازی است ، و این تنه نباشد اصلا شیر گازی شکل نمیگیرد،
🔹 دومین ؛  قسمت بعدی دسته نام دارد،  دسته ها معمولا از جنس آلومینیوم و آهن هستند و به دلیل زیاد بودن آن ها میتوان در هر قطعه ای از آن بهره گرفت، دسته ها معمولا در رنگ های؛ قرمز ، آبی تولید تولید و تشگیل می شود، این دسته ها اول به صورت ورق هستند و بعد از آن ، آن ها را وارد تجهیزی یا به نوعی دستگاه هی میکند که به آن ، پرس می گویند.
🔹 بعد از انداختن ورق ها به زیر پرس، پرس ضربه ای سنگین را به ورق ها وارد میکند، و دسته ها بریده و به اندازه های استاندارد در می آیند، و بعد نیروی کار آنها را به قسمت رنگ کاری میبرند، دسته ها باید رنگ بخورند، دسته بعد از رنگ خوردن به رنگ های قرمز و آبی در  می آیند .
🔹 خلاصه بعد از رنگ خوردن دسته ها آنها را به قسمت مونتاژ کاری میبرند ، و در آنجا شیر گازی را مونتاژ میکنند ، مونتاژ شیر گازی 1/2 با مونتاژ شیر گازی3/4 فرق چندانی ندارند، و فرق آنها تنه ها و چند قطعه ی داخل آنها هستند ،
🔹 سومین ؛ سومین قسمت از شیر گازی ، ساق نام دارد.
🔹 ساق قطعه ای است ، که به دسته متصل است . انتهای ساق به دسته وصل است،وقتی شما دسته را تکان میدهید، ساق به قطعه ای به نام ساچمه وصل است ، و ساچمه شروع به چرخیدن داخل تنه ی شیر گازی میکند و سیال  پشت ساچمه است و به همین ترتیب سیال از شیر گازی خارج می شود ، و به مصرف کننده میرسد.
🔹 چهارمین؛ در پاراگراف قبل به طور تقریبا کامل از قطعه ای به نام ساچمه توضیح داده شد. و در ادامه به صورت کامل و جامع  در مورد ساچمه حرف خواهیم زد .
🔹 ساچمه مانند یک توپ کوچک است ، که داخل آن به صورت گرد خالی است ، (ساچمه از برنج تشگیل شده است. )
🔹 ساچمه داخل تنه ی شیر گازی کار گزاری شده است ، و سیال همیشه در پشت آن قرار دارد. ساچمه برای اینکه آب بند باشد و سیال اجازه عبور از  کنار آن را  نداشته باشد ، در کنار آن اورینگ میگزاند ، که سیال نتواند از آن عبور کند.
🔹 زمانی که اورینگ به کار نگیریم ، شیر گازی آب بند نیست و خطرات جبران ناپذیری رابه هم راه دارد.
🔹 برای مثال وقتی شیر گازی به لوله گاز متصل است ، و گاز با فشار در پشت آن قرار دارد ، ساچمه به تنهایی نمیتواند محفظه ی داخل تنه را آب بند کند و همینطور از شیر گازی ، گاز عبور میکند ، و وارد خانه می شود ، و منجر به خطر مرگ اعضای خانواده می شود.
🔹 حال بعد از خواندن این مطلب ، فروشگاه تک فلز شما را دعوت به خرید شیر گازی ۱/۲ ، شیر گازی ۳/۴ ، و شیر گازی ۱ اینچ میکنند.

🔸 با مدیریت  مرتضی بابایی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران ، پاکدشت ، خاتون آباد

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران