بازرگانی زاگرس آهن در کرمانشاه

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی بازرگانی زاگرس آهن در کرمانشاه

🔴 بازرگانی زاگرس آهن

🔹 ما اینجا بهتون کمک میکنیم که یک خرید آگاهانه و اقتصادی آهن آلات رو تجربه کنی و دقدقه ای برای خرید آهن آلاتتون نداشته باشین

🔹 ما فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی مثل تیرآهن میگرد ورق پروفیل نبشی ناودانی رو هم در کارخانه و هم در انبار با قیمت مناسب به پیمانکاران و انبوسازان و سایر پروژه های ساختمانی و… ارائه میدیم و بهشون زمان خرید مشاوره رایگان میدیم !

 

🔸 شماره تماس 02128423180

🔸 شماره تماس 09188880359

🔸 شماره تماس 08345236618

🔸آدرس کرمانشاه

انواع آهن آلات چیست؟

تیر آهن لانه زنبوری چیست؟

تیر آهن لانه زنبوری از انواع تیر آهن است به دلیل شکل خاص خود نامگذاری شده است. این نوع تیر آهن پس از آنکه مورد جوش و برش قرار گرفت شکلی شبیه به لانه زنبور پیدا خواهد کرد. در واقع طول جان تیر آهن لانه زنبوری را بریدگی هایی شبیه به لانه زنبور تشکیل داده اند. دلیل ایجاد سوراخ هایی به شکل زنبور بر روی جان تیر آهن نیز بالابردن تحمل لنگر خمشی بزرگتر میباشد. تیر آهن لانه زنبوری این امکان را ایجاد میکند تا ارتفاع تیر آهن افزایش یابد.
میلگرد یکی از مهم ترین و پر کاربردترین مصالح ساختمانی

میلگرد از مصالح ساختمانی به شمار میرود که در ساخت سازه های بتنی و بمنظور استحکام بتن مورد استفاده قرار میگیرد. میلگرد ها در تمامی قسمت های سازه نقش موثری را در استحکام بتن ایفا میکنند که میتوان به کف، ستون ها و سقف اشاره نمود. میلگرد های موجود در بازار ایران بر اساس شکل ظاهری به سه دسته تقسیم بندی میشوند که میتوان به میلگرد آجدار، ساده و آجدار پیچیده اشاره کرد. همچنین میلگرد از لحاظ موادی که در ساخت خود بهره برده است به انواع مختلفی تقسیم بندی میشوند که گران قیمت ترین آن فولاد ضد زنگ میباشد. البته فولاد ضد زنگ بیشترین مقاومت را برای بتن ایجاد میکند. توجه داشته باشید که قیمت میلگرد تحت تاثیر قیمت ارز متغیر است و در بازه های زمانی که قیمت ارز افزایش می یابد قیمت میلگرد نیز بالا میرود.
کاربرد ناودانی و نبشی و تفاوت آنها با یکدیگر

از انواع آهن آلات و کاربرد آنها نوبت به ناودانی و نبشی میرسد. ناودانی و نبشی نیز مانند تیر آهن و میلگرد کاربرد بسیار زیادی در ساختمان سازی و همچنین صنایع دارند. ناودانی یکی از پروفیل های ساختمانی و صنعتی است که مقطع آن باز بوده و به دو نوع متفاوت یعنی ساده و مشبک تقسیم بندی میشود. نبشی نیز پا به پای ناودانی یکی از پروفیل های پر کاربرد محسوب میشود که در ساختمان سازی به کار برده میشود و کاربرد آن نیز به دو صورت مرکب و منفرد میباشد. نبشی جزو آهن آلاتی است که برای اتصال تیر آهن به بیم ها و همچنین اتصال پل ها به ستون ها کاربرد فراوانی دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران