مرکز تعمیرات فوق تخصصی ساز مهریار در قائم شهر

در مازندران ، قائم شهر

معرفی مرکز تعمیرات فوق تخصصی ساز مهریار در قائم شهر

🔴 مجموعه تعمیرات فوق تخصصی ساز مهریار

🔹 مجموعه تعمیرات فوق تخصصی ساز مهریار یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات فوق تخصصی ساز در قائم شهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی مجموعه تعمیرات فوق تخصصی ساز مهریار :

✅ با سپاس از حُسن انتخاب و اطمینان به این کارگاه به جهت تعمیر و رفع عیوب سازهای شکسته و معیوبتان

✅ سوال: انتظاری که از این کارگاه تعمیرات دارید چیست ؟

✅ آیا دوست دارید ساز دلبند و همدمتان را مثل روز اوّل تحویل بگیرید یا بهتر از آن ؟

و…

 

🔸 با مدیریت  مهدی رحیمی هردورودی

🔸 شماره تماس  09119233436

🔸 شماره تماس  01142254597

🔸 آدرس  قائمشهر ،خیابان کوچکسرا ،بعد از میدان بسیج ، روبروی فروشگاه شهروند، جنب کافه ماآ

 

ساز چیست؟

ساز وسیله ای برای بیان و اجرای موسیقی است درواقع برای اینکه موسیقی را بیان کنیم نیاز به یک وسیله داریم تا بتواند صداها را با مشخصات معین موسیقیایی تولید کند بنابرین به هر وسیله ای که بتواند صوت موسیقی را تولید کند را ساز می گوییم.

آیا تعداد سازها محدود هستند یا خیر؟
شاید در نگاه اول گمان کنید که تعداد ساز ها محدود به همین هایی است که می شنوید اما اگر این چنین فکر میکنید سخت در اشتباه هستید.. تعداد سازها باتوجه به جنبه های مختلف از شکل ظاهری تا نوع و جنس و مکانسیم تولید صوت های موسیقی بسیار زیاد و متنوع است (بیشتر از آنچه که تصور می کنید!) بله درست است، ما دنیا را به اندازه ی دنیای اطراف خود می پنداریم در حالی که اگر کمی دقیق تر به دنیای اطرافمان بنگریم ناشناخته های بسیاری وجود دارد که هنوز نشناختیم چراکه ما همیشه در ابندای راه هستیم و گمان می کنیم در انتهای مسیر هستیم! مکانیسیم صوت را بارها در دوره هایی که موضوع صدا به نوعی مطرح شده است توضیح دادم شاید یکی از دلایلی که این همه در تعداد و انواع ساز ها تنوع وجود دارد علاقه ی ذاتی بشر به تولید صداهای دلنشین با استفاده از امکانات و ابزار های گوناگون است …
شناخت آلات موسیقی بسیار مهم است:
یکی از مواردی که یک موزیسین خصوصا کسانی که در زمینه ی تولیدحرفه ای موسیقی فعالیت دارند باید بدانند شناخت دقیق سازها و صداهای مختلف در موسیقی است و این به دلیل زیاد و متنوع بودن آنها بسیار سخت است می بایست آنها را براساس ویژگی های مهم اعم از نحوه ی نواختن،جنس صدا،شکل،ظاهری،مکانیسم تولید صدا و حتی نوع موسیقی… دسته بندی کنیم مثلا یک دسته بندی به این صورت است که آنهایی با آرشه نواخته می شوند به عبارتی برای تولید صدا می بایست آرشه را روی سیم یا سیم هایی کشید در یک گروه قرار می گیرند و به آنها زهی آرشه ای می گویند و موارد مشابه که در پستی دیگر مفصل تر به آنها می پردازیم.
به طور کلی الات موسیقی را در سازشناسی به دو دسته ی کلی ایرانی و غربی دسته بندی می کنند این دسته بندی کمک می کند تا با ادوات موسیقی کشور عزیزمان ایران در کنار غربی ها نیز بخوبی آشنا شویم به نظر من هر موزیسین ابتدا باید موسیقی کشور خود را بشناسد سپس به دنیا سفر کند! شناخت ساز های ایرانی منجر به شناخت بهتر موسیقی ایران و البته مناطق مختلف آن می شود. اگرچه که نوع نوازندگی هر کدام در طول مطالعات و بررسی ها نیز حائز اهمیت است آنچه که تولید کنندگان حرفه ای موسیقی باید به خوبی بدانند!

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران