کیک و شیرینی مریم گلی – مرکز سفارش ، پخت و فروش کیک تولد ، نامزدی ، دورهمی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی کیک و شیرینی مریم گلی – مرکز سفارش ، پخت و فروش کیک تولد ، نامزدی ، دورهمی در تهران

🔴 مجموعه کیک و شیرینی مریم گلی

🔹 مجموعه کیک و شیرینی مریم گلی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه سفارش ، پخت و فروش کیک تولد ، نامزدی ، دورهمی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه کیک و شیرینی مریم گلی :

✅ سفارش انواع کیک تولد ، نامزدی ، دورهمی و انواع کیکهای کافی شاپی پذیرفته میشود.

و…

 

🔸 شماره تماس  09016534458

 

5 نکته برای سفارش کیک چیست؟

در هنگام سفارش کیک علاوه بر مناسبت آن لازم است به چند نکته دیگر نیز توجه نمایید تا یک کیک ایده آل داشته باشید.

محاسبه تعداد نفرات
تعداد مهمان‌های شما اولین ملاک برای سفارش کیک است. اندازه کیک شما بستگی به تعداد مهمانان دارد. اندازه کیک عامل تاثیرگذاری بر روی شکل و تزیینات آن است. اگر تعداد مهمانان شما زیاد باشد، می‌توانید کیک چند طبقه سفارش بدهید. این نوع کیک را معمولا در مراسم عروسی یا تولد‌های بسیار بزرگ دیده ایم اما گاه برای افتتاح شرکتی بزرگ یا سایر مؤسسات نیز از کیک‌های چند طبقه استفاده می‌شود.

تزیینات و شکل کیک
تزیینات کیک ارتباط مستقیمی‌با مناسبت و البته سلیقه شما دارد. انتخاب تزیینات کیک برای مناسبت‌های معمول، همچون روز زن یا تولد می‌تواند بسیار راحت باشد؛ چرا که ایده‌های بسیاری برای این نوع مناسبت‌ها در اینترنت یا آلبوم‌های قنادی‌ها وجود دارد؛ اما گاه مناسبت مورد نظر شما چندان هم رایج نبوده و نیاز به یک ایده خلاقانه برای تعیین تزیین کیک دارد. قنادهای ماهر معمولا با کمک خمیر فوندانت می‌توانند انواع اشکال مختلف را ساخته و روی کیک قرار دهند؛ اما به طبع هر چقدر تزیینات کیک سفارشی شما عجیب تر و بیشتر باشد، بر روی افزایش قیمت آن نیز تاثیر خواهد گذاشت.

طعم کیک
گاهی میزان توجه به ظاهر کیک به قدری در اولویت قرار می‌گیرد که از طعم کیک که برای بسیاری مهمترین قسمت است، غافل می‌شویم. در هنگام انتخاب طعم کیک بهتر است به سراغ طعم‌های عامه پسندی مانند شکلاتی، وانیلی، میوه ای یا خامه ای بروید؛ چرا که ممکن است مهمانان شما از طعم‌های خاصی مانند قهوه یا فندقی استقبال نکنند. بعضی به بادام زمینی و فندق آلرژی دارند و نمی‌توانند از کیک شما خورده و لذت ببرند. بعضی قنادی‌های ماهر می‌توانند کیک را با طعم‌های مختلف درست کنند به این ترتیب که هر طبقه از کیک، دارای طعم متفاوتی بوده و یا اگر کیک گرد باشد، هر ربع آن را با طعمی‌متفاوت درست می‌کنند.

بودجه شما برای خرید کیک
به نظر می‌رسد که بعد از تعداد مهمانان و اندازه کیک، این بودجه شما است که باقی مسائل را مدیریت می‌کند. اگر بودجه شما کم باشد، مسلما انتخاب کیکی با چند طبقه و طعم‌های مختلف چندان مناسب نخواهد بود. کیک‌ها سفارشی با تزیینات ویژه بسیار گران تر از کیک‌های معمولی اند که بهتر است در هنگام خرید کیک به این موضوع توجه کنید.

هماهنگی کیک با تم مراسم
انتخاب تم امروزه بسیار رایج شده و تقریبا همه ما با انواع تم‌های مختلف آشنا هستیم. تم همان رنگ و نمادی است که شاخص قرار می‌گیرد. برای مثال برای جشن تعیین جنسیت جنین معمولا از رنگ صورتی و آبی برای وسایل، بادکنک‌ها، روبان‌ها، لیوان و بشقاب‌های یکبار مصرف و حتی لباس مهمانان استفاده می‌کنند. کیک نیز می‌تواند با همین دو رنگ تزیین شده باشد که در این صورت با تم کلی مراسم هماهنگ خواهد بود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران