فرصت کاری استثنایی برای افراد علاقه مند به مربیگری و مطالعه در تبریز و سایر شهرهای ایران

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی فرصت کاری استثنایی برای افراد علاقه مند به مربیگری و مطالعه در تبریز و سایر شهرهای ایران

🔴 کتابدانه

🔹 کتابدانه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش تندخوانی و تقویت حافظه در تبریز و سایر شهرهای ایران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کتابدانه :

✅ تندخوانی و تقویت حافظه

✅ مربیگری(دریافت گواهینامه بین المللی دارای تاييديه وزارت صنعت و معدن و تجارت)

با درآمدبالا

⏪تحت حمایت و‌پشتیبانی تیم قدرتمند بین‌المللی کتابدانه

کتابدانه مجموعه‌ای آموزشی برای رشد مهارت های فردی وکسب درآمدآموزشی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به شماره درج شده در آگهی پیام دهید

 

🔸 شماره تماس  09228197556

🔸 آدرس  تبریز چهارراه آبرسان رو بروی کیف وکفش وکیلی ساختمان خاوران طبقه دوم

 

مزایای تندخوانی چیست؟

تولید محتوای بیشتر:
شما هر کسب وکاری که داشته باشید، تولید محتوا یکی از الزامات آن به حساب می‌آید و شما می‌توانید از طریق تولید محتوای بیشتر و مفیدتر مخاطبین بیشتری را برای خودتان ایجاد کنید و در نتیجه بتوانید فروش خودتان را بیشتر کنید. شما از طریق تولید محتوا می توانید سطح دانشتان را به دیگران نشان بدهید و کاری کنید که افراد به دلیل اینکه به تخصص شما ایمان دارند و مطمئن هستند که محصول شما می تواند به آنها در حل کردن مشکلشان کمک کند، از محصول یا خدماتتان استفاده کنند. برای آنکه بتوانید در کارتان تبدیل به یک متخصص شوید که همه پیچ و خم های کار را می‌داند به دو مورد نیاز دارید.

۱- دانش زیاد:
شما باید اطلاعات زیادی از کارتان داشته باشید تا بتوانید از طریق آن به دیگران کمک کنید تا بازدهی خودشان را افزایش دهند. برای انکه از سایر رقبای خودتان پیشی بگیرید نیاز دارید که این اطلاعات را با سرعت بیشتری به دست بیاورید. برای آنکه بتوانید انواع کتاب های مرجع و غیرمرجع را مطالعه کنید. برای این کار نیاز دارید که مهارت تندخوانی را به دست بیاورید و از طریق آن در مدت زمان کمی انواع کتاب ها را مطالعه کنید و از آن برای رشد خودتان و همچنین برای تولید محتوای با کیفیت تر استفاده کنید. شما می توانید به آموزش تندخوانی را در اپلیکیشن هوش مالی دسترسی داشته باشید.

۲- تجربه:
یکی دیگر از مواردی که به شما امکان تولید محتوای بیشتری را می دهد، کسب تجربه در حوزه خودتان است.

 

صرفه جویی در وقت:
شما می‌توانید با یادگیری تندخوانی یک کتاب را صرف چند ساعت بخوانید و روزانه بعد از اینکه از سرکارتان به خانه بازگشتید یک کتاب را به صورت کامل بخوانید و یا اینکه حداقل نیمی از کتاب را بخوانید. در صورتی که اگر شما مهارت تندخوانی را به صورت کامل کسب نکرده باشید پس از مدتی از کتاب خوانی خسته خواهید شد و در نتیجه کتاب را کنار می گذارید. وقتی که یک هفته با این متد کتاب بخوانید احتمال دارد که به طور کلی از خواندن کتاب صرف نظر کنید.

افزایش تمرکز:
یکی دیگر از فواید و مزایای تندخوانی افزایش قدرت تمرکز می باشد. وقتی که شما مشغول مطالعه می‌شوید و سعی می کنید رفته رفته سرعت خودتان را افزایش دهید به صورت ناخودآگاه با تمرکز بیشتری کتاب می خوانید. وقتی که قدرت تمرکز شما بالاتر می رود می توانید از این قدرتی که به دست آورده اید در تمامی کارها تان استفاده کنید.

تقویت ذهن و هوش:
یکی از راه های تقویت ذهن و هوش این است که تلاش کنید در ذهن خودتان مسیرهای عصبی جدید به وجود بیاورید و سپس آن مسیر عصبی را تقویت کنید. از آنجایی که تندخوانی یک مهارت به حساب می‌آید وقتی که شما به طور کامل‌ آن را آموزش دیدید، مسیر عصبی جدید در ذهن شما به وجود می‌آید. شما پس از مدتی با تمرین کردن این مسیر را تقویت می کنید و در نتیجه باعث تقویت ذهن و هوش خودتان شوید.

تقویت حافظه:
یکی از فواید و مزایای تندخوانی، تقویت حافظه می‌باشد. شما با تقویت حافظه خودتان قادر خواهید بود که مطالب بیشتری را به ذهنتان بسپارید. اما تندخوانی چطور باعث تقویت حافظه می شود؟

یکی از راه های تقویت ذهن این است که تلاش کنید اطلاعات زیادی را وارد مغز خودتان کنید و آنها را به خاطر بسپارید. شما با استفاده از مهارت تندخوانی قادر خواهید بود که اطلاعات زیادی را در دقیقه وارد ذهنتان کنید و پس از آن با استفاده از تکنیک‌ های یادداشت برداری مخصوصا یادداشت برداری به روش کرنل قادر خواهید بود اطلاعات را دسته بندی کنید و با کیفیت بهتری به ذهن خودتان بسپارید. وقتی که شما اطلاعاتی را که دریافت کرده اید دسته بندی می کنید و سعی می کنید که آنها را به خاطر بسپارید نوبت به آن می رسد که خودتان را به بهترین شکل رشد دهید.

وقتی مغز خود را برای سریعتر خواندن آموزش می دهید ، اتفاق شگفت انگیزی رخ می دهد. مغز شما در مرتب سازی اطلاعات و یافتن ارتباط با موضوعات دیگری از اطلاعات ذخیره شده قبلی کارآمدتر می شود. هرچه سرعت خواندن خود را بیشتر کنید ، این روند سریعتر اتفاق می افتد و شما به طور خودکار با منطق متوجه خواهید شد که عادت دارید سریع به آنچه قبلاً پردازش می کردید پاسخ دهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران