بهترین مرکز تولید ، فروش و ترمیم پروتز مو در تهران – نامجو

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز تولید ، فروش و ترمیم پروتز مو در تهران – نامجو

🔴 مجموعه پروتز مو شیک استار

🔹 مجموعه پروتز مو شیک استار یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید ، فروش و ترمیم پروتز مو در تهران – نامجو می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه پروتز مو شیک استار :

✅ تولید وترمیم انواع پروتز مو با موهای پروسس

✅ پارگی تور و ترمیم سیلیکون

✅ تغییر سایز پروتز

✅ تعویض خط رویش کاملا طبیعی

✅ اضافه کردن موی سفید(جوگندمی)

✅ زیر نظر کارشناس پوست و مو

✅ آموزش صفر تا صد بافت پروتز مو

✅ مدرک از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

و…

 

🔸 شماره تماس  09109404018

🔸 آدرس  تهران خیابان نامجو

 

پروتز مو چیست؟

بسیاری از افراد برای پوشاندن نواحی طاسی در سر خود از کلاه گیس‌های مختلف استفاده می‌کنند؛ اما این کلاه گیس‌ها حالتی طبیعی ندارند و نمی‌توانند آن‌طور که باید شما را زیبا و جذاب جلوه دهند. در مقابل آن کاشت مو وجود دارد که به صورت کاملا طبیعی موهایی قابل رشد و جذاب را به شما هدیه می‌دهد تا دوباره به روزهای زیبایی و جوانی برگردید. در میان این دو روش پروتز مو قرار گرفته است؛ روشی که نه می‌توان آن را یک راهکار دائمی برای برگرداندن موها دانست و نه یک راهکار کاملا موقتی شبیه به کلاه گیس است.

به کار گیری پروتز مو برای پوشاندن قسمت‌های خالی شده سر در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد مختلف به خصوص آقایان از آن استفاده می‌کنند. این روش به عنوان یک راهکار موقت برای برگرداندن اعتماد به نفس و جذابیت افراد بسیار عالی است و در مقایسه با کاشت مو هزینه‌ها و دردسرهای به ظاهر کمتری دارد.

در این روش موهای طبیعی که از مواد مختلفی ساخته شده‌اند در پروتزهایی از جنس نانو کاشته می‌شوند و با استفاده از روش های متفاوتی از جمله چسب و یا بافت و گیره. پروتزهایی نانویی بسیار نازک و ظریف هستند و قطری در حد یک تار مو دارند. به همین دلیل نتایج آن در مقایسه با کلاه گیس‌ها طبیعی‌تر و ظریف‌تر است؛ اما اگر با کاشت مو مقایسه کنید کاملا متوجه مصنوعی بودن موها خواهید شد.

موهای طبیعی  و پروتزهای مورد استفاده در این روش با توجه به نوع طاسی و الگوی ریزش موی افراد، جنس و حالت موهای او و سن و سال فرد ساخته شده و سپس با استفاده از روش های متفاوتی از جمله چسب و یا بافت و گیره.

این راهکار به صورت موقتی می‌تواند قسمت‌های خالی شده سر را بپوشاند؛ اما اگر دوست دارید که برای همیشه موهایی پرپشت داشته باشید باید به صورت مرتب آن را ترمیم کنید یا به سراغ روش‌هایی با نتایج دائمی بروید.

مزیت‌های پروتز مو

هزینه‌ کمتر در مقایسه با کاشت مو
حالت طبیعی‌تر در مقایسه با کلاه گیس
عدم نیاز به تحمل درد و جراحی

پروتز مو برای چه افرادی مناسب است ؟
بهترین گزینه برای انجام پروتز مو افرادی هستند که بانک موی بسیار ضعیفی دارند و نمی‌توان از سایر قسمت‌های سر آن‌ها گرافت‌های کافی برای پر کردن بخش‌های خالی شده به دست آورد.

علاوه بر این افرادی که دوست دارند به صورت تقریبی نتایج نهایی کاشت مو را ببینند و سپس برای انجام آن اقدام کنند می‌توانند پروتز مو انجام دهند. به طور کلی پروتز مو برای افرادی که به هر دلیلی مانند وجود برخی بیماری‌ها کاندید مناسبی برای کاشت مو نیستند یک راه‌حل مناسب است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران