خدمات صدور بیمه اقساطی 12قسطه در اراک

در مرکزی ، اراک

معرفی خدمات صدور بیمه اقساطی 12قسطه در اراک

🔴 بیمه دانا نمایندگی سهرابی

🔹 بیمه دانا نمایندگی سهرابی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات صدور بیمه اقساطی 12قسطه در اراک میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بیمه دانا نمایندگی سهرابی :

✅ صدور بیمه نامه ثالث وبدنه

✅ با اقساط ۱۲ماه

✅ بدون سود وپیش پرداخت تنها با یک چک ضمانت

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس اراک خ طالقانی روبروی شعبه۲ تامین اجتماعی

معرفی بیمه شخص ثالث

تعریف بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث برای جبران خسارت‌هایی است که به افراد شخص ثالث وارد می‌شود . این بیمه نامه بر اساس تعهدات اش ضرر و زیان مالی و جانی وارد به اشخاص ثالث در یک حادثه رانندگی را جبران می‌کند . البته که در این بیمه نامه برای حمایت از رانندۀ مقصر حادثه پوشش حوادث راننده ارائه می‌شود که خسارت های بدنی و جانی وارد به راننده را جبران می کند.

بیمه شخص ثالث برای چه وسایل نقلیه ای صادر می‌شود؟

طبق قانون تمامی وسایل نقلیۀ موتوری می‌بایست بیمه شخص ثالث داشته باشند. این وسایل نقلیه همچون موتور سیکلت خودرو‌های سواری و بارکش، اتوکار و یا حتی ماشین آلات کشاورزی را شامل می‌شوند.

ضرورت استفاده از بیمه شخص ثالث

خرید بیمه شخص ثالث به معنای پیش‌بینی وقوع حوادث نیست بلکه برای پیشگیری از تحمیل هزینه‌های اضافی در زمان وقوع حادثه است. از سوی دیگر از آنجایی که این بیمه نامه یک بیمه نامه اجباری بوده در صورت عدم تمدید به موقع و یا همراه نداشتن آن مشمول جریمه از سوی راهنمایی و رانندگی می‌گردید و از سوی دیگر می‌بایست جریمه دیرکرد در تمدید به موقع بیمه نامه بپردازید . پس برای جلوگیری از ایجاد هزینه اضافی بیمه نامه‌تان را به موقع تمدید کنید . البته که در بیمی‌لایک با ثبت نام در یادآور بیمه، هیچ وقت تاریخ بیمه شخص ثالث خودتان را فراموش نمی‌کنید.

چرا بیمه شخص ثالث اجباری است؟

تا به حال به این فکر کرده‌اید اگر بیمه شخص ثالث اجباری نبود چه اتفاقی می‌افتد، فرض کنید در یک حادثه رانندگی منجر به فوت یا آسیب جانی به شخص یا اشخاصی شده است. دراین شرایط زیاندیده با وجود آسیب وارد شده می‌بایست برای دریافت خسارت خود در دادگاه‌ها و به دنبال آدرس و نشانی راننده باشد، حتی ممکن است راننده متواری شود و اوضاع از آنچه که هست بدتر شود. البته اگر راننده را پیدا کنیم و بتوانیم شکایت کنیم، اگر راننده نتواند خسارت ما را بپردازد می‌بایست تا مدت‌ها برای دریافت خسارت‌مان یا هزینه‌های پزشکی و درمانی‌مان منتظر بمانیم تا راننده مبلغی را بپردازد. البته که اگر خودرویی هم آسیب دیده باشد دریافت خسارت آن مثل شکستن شاخ فیل است. اگر بخواهیم از نگاه راننده مقصر به ماجرا نگاه کنیم برای یک تصادف جانی بازداشت شده و از کار و زندگی تا زمان رأی دادگاه یا گذاشتن وثیقه معتبر بیافتد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران