مرکز مشاوره مالی و مالیاتی پارسیان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی مرکز مشاوره مالی و مالیاتی پارسیان

🔴 مرکز مشاوران پارسیان

🔹 قابل توجه واحدهای تولیدی درسراسرکشور

🔹 مرکزمشاوران پارسیان زیر نظر دکترکریمی مدیر(بازنشسته) امورمالیاتی اشخاص حقوقی سازمان امور مالیاتی کشور.ومدرس دانشگاه درراستای حمایت از واحدهای تولیدی و با بهره گیری از نیروهای کارامد واساتیدبرجسته دانشگاهی اماده اراعه خدمات مشاوره بصورت زیر می باشد.

🔹 مدیر امور مالیاتی اشخاص حقوقی بازنشسته سازمان امور مالیاتی کشور

# مشاوره مالیاتی شامل:
* مالیات عملکرد
*مالیات بر ارزش افزوده
* تهیه وتنظیم اطلاعات فصلی
*تهیه وتنظیم اظهارنامه مالیات برارزش افزوده .
*اراعه راهکارهای لازم جهت بهرمندی از معافیت های مالیاتی
🔹 زیر نظر دکترکریمی مدیر امورمالیاتی اشخاص حقوقی سازمان امور مالیاتی کشور.ومدرس دانشگاه.

🔹 مشاوره مالی شامل

*نظارت مستمر برسیستم حسابداری شرکت.اعم از حسابداری صنعتی و حسابداری بازرگانی .
*نظارت بر تنظیم دفاتر و صورتهای مالی.
*معرفی و بکارگیری نیروهای کارامد در رشته حسابداری با نظارت مستقیم .
*معرفی نرم افزارهای حسابداری با قابلیت به روز ‌ومتناسب با نیاز شرکت.
*تنظیم بودجه بندی عملیاتی و مشاوره مدیریت در بهبود فر آیندها .
طراحی وتدوین برنامه های استراتژیک و توسعه ‌

مشاوره خدمات بیمه وسازمان تامین اجتماعی

برگزاری دوره های اموزش بازاریابی داخلی وبازاریابی بین الملل درمحل شرکت

 

🔸 با مدیریت دکتر احسان کریمی

🔸 شماره تماس هماهنگی 09138921075

🔸 شماره تماس مدیریت 09128751409

🔸آدرس دفترمرکزی؛اصفهان سعادت اباد جنب بانک صادرات.

نقش مشاوران مالیاتی در بهبود خدمات مالیاتی چیست ؟

مالیات؛ همواره یکی از چالش برانگیزترین مسائل موجود در حوزه ی کسب و کار است که مبتلا به اقشار مختلف جامعه است. با توجه به اهمیت چگونگی ثبت امور مالی در دفاتر و نظر به اهمیت حقوقی و قانونی اسناد و دفاتر مالی شرکت در محاسبه و برآورد میزان مالیات پرداختی و البته وجود مسائل ظریف حقوقی در این مقوله نقش مشاوره مالیاتی در بهبود خدمات مالیاتی و همچنین وضع مالیات منصفانه و پیشگیری از بروز اختلافات مالیاتی نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

بنابراین آشنایی با مفهوم مشاوره مالیاتی و مسائلی مانند اینکه مشاوران مالیاتی چه کسانی هستند و نقش مشاوران مالیاتی در بهبود خدمات مالیاتی و کاهش مالیات چیست می تواند گامی مهم برای رسیدن به اهداف مالی و موفقیت در زمینه ی کسب و کار باشد.
مشاوره مالیاتی چیست؟

به بیان ساده مشاوره مالیاتی ؛عبارت است از ارائه ی اطلاعات دقیق و به روز در زمینه ی مسائل حقوقی و قوانین مرتبط با مالیات به فعالان اقتصادی و برطرف نمودن ابهامات قانونی موجود در امور مالیاتی شرکت از طریق ارائه ی مشاوره و بیان روشن و واضح مفاهیم تخصصی موجود در قوانین حقوقی مالیات.در واقع مشاوره مالیاتی فرآیندی است که طی آن کلیه امور مرتبط با مالیات شرکت از دو جنبه ی مالی و حقوقی بررسی شده و ضمن رفع ابهامات حقوقی، راهکارهای قانونی و سودمند برای کاهش مالیات پرداختی پیشنهاد می شود.

 

مشاوران مالیاتی چه افرادی هستند؟

با توجه به ابعاد مشاوره مالیاتی که همزمان شامل مسائل مالی و مسائل حقوقی مرتبط با مالیات میباشد و نظر به اهمیت مسائل حقوقی در امور مالیاتی؛مشاوران حقوقی طبیعتا افرادی هستند که علاوه بر داشتن تخصص کافی در زمینه ی امور مالی باید به مسائل حقوقی و قوانین مالیاتی نیز اشراف کامل داشته باشند. با توجه به اهمیت فراوان مسائل مالیاتی در فعالیت های اقتصادی و نقش مشاوران مالیاتی در بهبود خدمات مالیاتی؛

شایسته است صاحبان کسب و کارها قبل از هر اقدامی با مشاور مالیاتی متخصص که عموما «وکیل مالیاتی» نیز نامیده میشود؛ مشورت نموده و با بکار بستن رهنمودهای مفید مشاور مالیاتی جلوی هرگونه ضرر و زیان ناشی از عدم آگاهی از قوانین مالیاتی را بگیرند.شفاف سازی امور مالیاتی علاوه بر پیشگیری از ضرر و زیان های ناخواسته ی مالی و فشار مضاعف مالیات های سنگین از هر گونه تخلف ناخواسته ی مالیاتی و دردسرهای احتمالی پیشگیری مینماید.

نقش مشاوران مالیاتی در کاهش مالیات

امروزه شرایط اقتصادی بی ثبات و تورم شدید از سویی و افزایش مالیات از سوی دیگر باعث ایجاد مشکلات عدیده ای برای فعالان اقتصادی شده است.در بسیاری موارد عدم آگاهی افراد از قوانین و ضوابط مالیاتی باعث وضع مالیات های سنگین و بیهوده می شود. بهره گیری از دانش و تخصص مشاوران مالیاتی در جلوگیری از وضع مالیات سنگین و بروز مشکلات و اختلافات مالیاتی بسیار راهگشا است.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران