بهترین مرکز فروش و اجرای محصولات زیبایی بدنه خودرو ، پولیش ، سرامیک ، واکس در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز فروش و اجرای محصولات زیبایی بدنه خودرو ، پولیش ، سرامیک ، واکس در تهران

🔴 مجموعه دیجی پولیش

🔹 مجموعه دیجی پولیش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و اجرای محصولات زیبایی بدنه خودرو ، پولیش ، سرامیک ، واکس در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه دیجی پولیش :

✅ فروش و اجرای پولیش و سرامیک و دیگر محصولات زیبایی بدنه خودرو با کیفیت چند برابر و قیمت باورنکردنی

✅ ارسال رایگان

و…

 

🔸 شماره تماس  09120210723

🔸 آدرس  تهران – میدان سبلان

 

مزایا سرامیک خودرو چیست؟

سرامیک خودرو چیست
وقتی صحبت از براق شدن سطح بدنه ماشین می شود سرامیک خودرو یکی از پرتکرارترین کلماتی است که استفاده می‌شود و شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که سرامیک خودرو چیست؟

سرامیک خودرو نوعی پلیمر مایع می باشد که بر روی بدنه ماشین قرار داده می شود و زمانی که با رنگ خودرو ترکیب شد یک لایه هیدروفوبیک ایجاد می کند که این لایه خاصیت آب گریزی خواهد داشت.

با قرار دادن این مواد پلیمری بر روی بدنه ماشین می توان ظاهر شفاف و براقی را به آن هدیه داد و از بدنه ماشین در برابر گرد و غبار محافظت کرد.

نانو سرامیک خودرو چیست
نانو سرامیک ح خودرو نیز نوعی پلیمر مایع میباشد که با نام گلس کوتینگ نیز شناخته می شود. پوشش نانو سرامیک خودرو که همان پلیمر مایع است بر روی بدنه ماشین ریخته می شود و زمانی که با رنگ خودرو ترکیب شد یک لایه آبگریز بر روی سطح بدنه ماشین ایجاد می کند که می تواند بدنه ماشین را در برابر گرد و غبار محافظت کرده و ظاهر براق و شفافی به آن بدهد.

نانو سرامیک خودرو وقتی بر روی بدنه قرار می‌گیرد می تواند معایب جزئی بدنه را ترمیم کند و خط و خش هایی که بر روی بدنه ماشین ایجاد شده است را ناپدید کند.

تفاوت نانو سرامیک خودرو با پولیش معمولی در مدت زمان ماندگاری سرامیک خودرو و دوام آن می باشد به عبارتی می توان گفت مدت زمان ماندگاری سرامیک خودرو بیشتر از پولیش بوده و به همین دلیل برای خودروهای لوکس معمولاً از پوشش نانو سرامیکی خودرو استفاده می شود.

کیفیت پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو
زمانی که قرار باشد پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو بر روی سطح ماشین قرار گیرد مهمترین مسئله ای که مطرح می‌شود این است که قرار است از چه موادی با چه کیفیتی استفاده شود.

هرچه مواد سرامیک بدنه خودرو برق او بهتر باشد و زیرسازی به صورت اصولی و صحیح انجام شده باشد کیفیت اجرای ش نانو سرامیک بدنه خودرو بالاتر می‌رود و همین امر می‌تواند روی دوام و ماندگاری آن تاثیر مستقیم بگذارد.

مزایا سرامیک خودرو

محافظت از رنگ بدنه ماشین
مهمترین مزیت پوشش نانو سرامیکی خودرو محافظت از رنگ بدن می باشد زیرا از تماس مستقیم بدلیه ماشین با عوامل بیرونی جلوگیری می کند و همین امر می تواند جلوی آسیب‌های مختلف مانند نور آفتاب و گرد و غبار به بدنه ماشین را بگیرد.

زمانی که پوشش سرامیک بدنه خودرو قرار داده می شود می توان از کدر شدن رنگ خودرو جلوگیری کرد و لایه مقاوم بر روی بدنه ماشین قرار داد. می‌توان گفت مهمترین وضعیت سرامیک خودرو ایجاد پوشش قوی بر روی بدنه و محافظت در برابر آسیب های بیرونی است.

البته توان گفت علاوه بر محافظت از رنگ بدنه استفاده از پوشش نانو سرامیکی خودرو می‌تواند کاری کند تا ماشین شما مانند روز اول درخشندگی داشته باشد.

ماندگاری پوشش نانو سرامیکی
وجود پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو این مدیریت را به همراه دارد که مقاوم تر از رنگ بدنه ماشین است و یک لایه محکمة بر روی بدنه ماشین ایجاد می کند. همین امر می‌تواند دوام پوشش ماشین را افزایش دهند و در صورتی که نگهداری سرامیک خودرو به صورت کامل و درست انجام شود می تواند برای مدت زمان طولانی تری بر روی ماشین باقی بماند و جلوه زیباتری به ماشین بدهد.

تمیزی بدنه ماشین
یکی دیگر از مواردی که باید به عنوان مزایا و معایب سرامیک خودرو به آن پرداخته شود کمک به تمیزی بدنه خودرو می باشد. زمانی که پوشش سرامیک خودرو بر روی بدنه قرار می گیرد به دلیل وجود خاصیت آب گریزی حشرات و لکه ها و ذرات گرد و غبار بر روی بدن باقی نمی ماند و همین امر می تواند باعث شود بدنه ماشین همیشه تمیز باشد.

همچنین اگر گرد و غباری بر روی ماشین قرار گرفت تنها با یک پارچه تمیز سطح بدنه تمیز می شود و دیگر نیازی به استفاده از مواد شستشوی خاص نخواهد بود.

شاید بتوان گفت این موردی که از مهم‌ترین مزایا و معایب سرامیک خودرو از دی را دیگر نیاز به تمیز کردن زیاد خودرو نیست و شما می توانید همیشه ظاهری جذابی از ماشین تان داشته باشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران