سالن رنگ مو در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی سالن رنگ مو در مشهد

🔴 سالن رنگ مو نسرین اسدی

🔹 سالن رنگ مو نسرین اسدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات رنگ مو در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سالن رنگ مو نسرین اسدی :

✅ ارائه جدیدترین تکنیک های رنگ مو (بالیاژ،آمبره،شدو روت ،مانی پیسز،سامبره،هایلایت،لایت…)

✅ استفاده از مواد درجه یک و باکیفیت

✅ رعایت پروتکل های بهداشتی

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس مشهد،بین فلاحی ۷۵و۷۷

آمبره مو چیست؟

آمبره به مدلی از رنگ مو گفته می شود که در آن رنگ مو در قسمت بالای موها با پایین آن بیش از ۴ پایه اختلاف رنگ دارد. به بیان ساده تر باید بگوییم که در این مدل، رنگ موها در قسمت ریشه مو تیره است، اما هر چه به سمت نوک موها نزدیک تر می شویم، رنگ آن روشن تر می شود. برای توضیح بیشتر باید گفت که آمبره در واقع نوعی مدل مش جدید یا به عبارتی نوعی مدل رنگ سایه روشن است که به دلیل داشتن زیبایی و جذابیتی فوق العاده، طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

البته ممکن است که نام آمبره مو معکوس را نیز شنیده باشید. در این روش بر خلاف آمبره معمولی، موهای قسمت بالای سر روشن و موهای قسمت پایین سر را تیره می کنند اما با اینحال آمبره معمولی بسیار پرطرفدارتر از این مدل است.

تفاوت آمبره مو با سامبره

در خصوص تفاوت آمبره و سامبره باید بگوییم که اگر اختلاف رنگی که در بالا به آن اشاره شد کمتر از ۴ پایه باشد، رنگ مو دیگر آمبره نیست و به آن سامبره می گویند.
بالیاژ چیست؟

رنگ موی آمبره یکی از زیر مجموعه های تکنیک بالیاژ است. به عبارت دیگر، بالیاژ تکنیکی برای هایلایت کردن موها است که در آن با استفاده از براش های ظریف و بدون استفاده از فویل، موها را در مدتی کوتاه به زییابی هایلایت می کنند. البته این تکنیک زیر مجموعه های زیادی دارد که از جمله آنها می توان به آمبره مو و سامبره اشاره دارد.

نحوه انجام آمبره مو

تقسیم بندی مو

برای انجام آمبره مو، پیش از هر اقدامی ابتدا باید موها تمیز باشند. بنابراین موها پس از شستشو، باید به خوبی شانه شود و گره خوردگی های آن برطرف شود تا رنگ مو یا دکلره به خوبی بر روی موها پخش شود. سپس موها به دسته های کوچکتری تقسیم بندی می شود تا این کار را آسان تر و با نظمی خاص انجام گیرد.

پوش دادن مو

همانطور که گفتیم آمبره مو به معنی رنگ سایه روشن است. بنابراین از آنجایی که در این مدل نباید مرز میان رنگ روشن و تیره با خط مشخص باشد، پیش از مرحله دکلره باید موها به خوبی پوش داده شود تا بر روی موها خط ایجاد نشود و رنگ به صورت سایه روشن بر روی پایه تیره دیده شود. در این مدل پس پوش دادن، رنگ مو بسیار حائز اهمیت است و این بدین معناست که محل تغییر رنگ روی موها باید نامنظم باشد و خط افقی ایجاد نشود. بنابراین در این مرحله قسمت هایی از مو که قرار است دکلره شوند، باید به خوبی پوش داده شوند.

دکلره کردن مو

مکث مواد دکلره روی مو

شستن موها

رنگساژ کردن مو

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران