تعمیر تلویزیون LED , LCD در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی تعمیر تلویزیون LED , LCD در مشهد

🔴 رامین فاروقی

🔹 رامین فاروقی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر تلویزیون LED , LCD در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رامین فاروقی :

✅ تعمیر تخصصی تلویزیونهای سامسونگ

✅ تعویض تلویزیونهای کارکرده با نو

✅ استفاده از قطعات اورجینال

✅ با گارانتی کتبی

و…

 

🔸 شماره تماس 09156890086

🔸 آدرس مشهدخیابان سناباد بین سناباد ۵۹ و چهار راه راهنمایی ساختمان برلیان طبقه اول واحد ۸

 

 چیست؟

تعمیرات تلویزیون ال ای دی(LED) و ال سی دی(LCD)

تعمیرات تلویزیون خود را فقط به متخصصین ماهر بسپارید

در دست گرفتن فازمتر و انبر و تلاش برای رفع مشکل لوازم خانگی تان کار ساده ایست. حتی ممکن است قبلا اینکار را انجام داده و دستگاه تان را هم تعمیر کرده باشید. هرچند که تعمیرات لوازم خانگی همیشه باید توسط تعمیرکار باتجربه انجام شود تا از رفع اصولی مشکل مطمئن شد، اما تعمیرات وسایل برقی و به خصوص تلویزیون، ماجرایی کاملا متفات دارد.

با توجه به هزینه بالای خرید یک تلویزیون جدید و نیز حساس بودن این دستگاه الکترونیکی، هر گونه دستکاری ناشیانه و حتی اتصال یک سیم اشتباه، می تواند خسارات هنگفتی را روی دست شما بگذارد. بنابراین لازم است تا سرویس و تعمیرات تلویزیون خود را حتما به تکنسین متخصص و باتجربه ای که بر جدیدترین مدلها و تکنولوژی های برند تلویزیون شما تسلط دارد، بسپارید. رامین فاروقی با داشتن صدها متخصص حرفه ای و باسابقه برای تمامی برندهای موجود تلویزیون، قادر به کمک به شما در این زمینه است.
خدمات تلویزیون رامین فاروقی توسط متخصصین مجرب و دوره دیده

تلویزیون نقش مهمی را در گردهم آوردن اعضای خانواده و ایجاد سرگرمی و اوقاتی شاد در مهمانی ها و شب نشینی های ما بازی می کند. بنابراین خرابی تلویزیون و یا از کار افتادن کلی آن می تواند ضربه بزرگی به فراغت و آسایش تمام اعضای خانواده باشد. رامین فاروقی با ارائه خدماتی بی بدیل توسط متخصصینی مجرب، متعهد به بازگرداندن رفاه و شادی به خانه های شماست. تعمیر و نصب تلویزیون شما در سریعترین زمان ممکن توسط متخصصین مجرب رامین فاروقی که هر کدام در زمینه تعمیرات یکی از برندهای معتبر تلویزیون دوره دیده و دارای تسلط بالا هستند، ارائه می گردد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران