مشاور املاک خیرین – خرید ، فروش ، اجاره و ساخت و ساز خانه و آپارتمان در ارومیه

در آذربایجان غربی ، ارومیه

معرفی مشاور املاک خیرین – خرید ، فروش ، اجاره و ساخت و ساز خانه و آپارتمان در ارومیه

🔴 مشاور املاک خیرین

🔹 مشاور املاک خیرین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید ، فروش ، اجاره و ساخت و ساز خانه و آپارتمان در ارومیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مشاور املاک خیرین :

✅ باسلام وعرض ادب، املاک خیرین بادارابودن جواز رسمی ودائم وسابقه مدیریت بیش ازچند سال درمنطقه وبرخورداری ازکادری تحصیل‌کرده وباتجربه ودارای بالاترین میزان ارتباط با سازندگان وساکنین منطقه این رادرمدنظر داشته است که درکوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی امور ملکی متقاضیان بوده ویک دوست آگاه ویک مشاور ملک وحقوقی متخصص وامانت داردرحفظ اطلاعات کلیه مراجعین ومتقاضیان خودباشد. حضور مداوم بیش از چندین سال به عنوان یک مشاور ملکی خود گواهی فعاليت موثر ومفید درمنطقه می باشد کهبه آن افتخار میکنم وسرمایه ارزشمند برایمان است، مامعتقدیم همواره صداقت کوتاه ترین ومطمئن ترین راه برای رسیدن به اهداف میباشد باتشکر رفعت زمان

و…

 

🔸 با مدیریت  افشین رفعت زمان

🔸 آدرس  ارومیه –

مزایای زندگی در آپارتمان چیست؟

زندگی محل آرامش و گرد هم آمدن اعضای خانواده است، محیطی که در آن زندگی می‌کنیم در ایجاد این حس خوب تأثیر زیادی دارد، اگر به مزایای آپارتمان نشینی دقیق‌تر شوید، شاید بتوانید بیشتر زمینه آرامش و شادی اعضای خانواده را فراهم کنید، پس مستقیم به سراغ مهم‌ترین مزایای آپارتمان نشینی می‌رویم.

افزایش شانس خانه‌دار شدن
ارزش زمین به ساعتی در حال افزایش است، در این شرایط امکان خرید زمین‌های کوچک و ساخت خانه برای بخش عمده‌ای از افراد جامعه به‌ویژه جوانان فراهم نیست. آپارتمان‌ها این امکان را فراهم می‌آورند که زوج‌های جوان و سایر اقشار جامعه شانس خرید یک ‌منزل شخصی را پیدا کنند تا هم استقلال بیشتری داشته باشند و هم با انرژی و امید برای پیشرفت زندگی خود تلاش کنند. آپارتمان‌ها بهترین استفاده را از فضا و زمین می‌برند و این شانس خانه‌دار شدن تعداد بیشتری از افراد را فراهم می‌کند.

حفظ حریم خصوصی
حریم خصوصی در زندگی آپارتمان نشینی بیشتر مورد توجه قرار گرفته و سبک زندگی جدید به مردم آموخته است که به حریم یکدیگر احترام بگذارند و مثل شیوه سنتی در امور همسایه‌ها مداخله و پرسشگری نداشته باشند. این روزها اغلب مردم برای زندگی شخصی یکدیگر احترام قائل هستند و به خود اجازه دخالت در زندگی ساکنان آپارتمان را نمی‌دهند، درگذشته این‌طور نبود و زندگی خصوصی خانواده‌ها گاهی در کوی و برزن بر سر زبان‌ها می‌گشت که فرهنگ آپارتمان نشینی در اصلاح آن نقش حیاتی داشته است.

قانونمندی و مدیریت مدرن
برای این سبک زندگی قوانین مشخصی تدوین‌شده و همه حقوق و تکالیف ساکنان ساختمان مشخص هستند، رعایت این قوانین وظیفه تمام ساکنان ساختمان است و این قانونمندی امکان بروز اختلافات را کاهش داده و به برقراری نظم ساختمان کمک می‌کند؛ این‌یکی از مزایای آپارتمان نشینی است که ارتباط مستقیم با انضباط اجتماعی جامعه که از دستاوردهای زندگی مدرن به شمار می‌آید، دارد.

اغلب آپارتمان‌ها هیئت‌مدیره و مدیر ساختمان دارند، حق شارژ و هزینه‌های ساختمان به‌صورت منظم از ساکنان دریافت و برای امور مربوطه صرف می‌شوند. امروزه سیستم‌های مدیریتی هوشمندی مثل اپلیکیشن مدیریت ساختمان آی بیل دینگ در اختیار ساکنان ساختمان هست که به کمک آن می‌توانند جلسات خود را به‌صورت آنلاین برگزار کرده و حتی زمان استفاده از امکانات رفاهی ساختمان را رزرو کنند.

امنیت بیشتر
بسیاری از آپارتمان‌ها و برج‌های بزرگ، نگهبانی و سیستم امنیتی مناسبی دارند، حتی آپارتمان‌های کوچک امروز به سیستم امنیتی و دوربین‌های مداربسته مجهز هستند که امنیت ساختمان را تأمین می‌کند. افراد غریبه حق ورود به ساختمان را ندارند و امنیت اعضای ساختمان و حفظ اموال آن‌ها به‌خوبی تأمین می‌شود.

امکانات رفاهی کامل‌تر
نگهداری ساختمان و نظافت به عهده ساکنان نیست و هزینه استفاده از نیروهای متخصص، از محل شارژ ساختمان تأمین می‌شود. بسیاری از آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی امکاناتی مثل استخر، سونا، زمین بازی بچه‌ها،سالن بیلیارد، سالن اجتماعات و بسیاری امکانات دیگر در اختیار دارند که جزو مشاعات ساختمان به شمار می‌آید و همه ساکنان حق استفاده از آن را دارند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

  •  ارومیه آذربایجان غربی 

اشتراک گذاری آگهی

poster

مالک آگهی تاریخ عضویت: 25 فروردین 1400

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

تخفیف بگیرید

تخفیف بگیرید

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران