بهترین مرکز خدمات زیبایی و لاغری و تزریق ژل و بوتاکس و لیزر موهای زائد در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی بهترین مرکز خدمات زیبایی و لاغری و تزریق ژل و بوتاکس و لیزر موهای زائد در شیراز

🔴 کلینیک ترنم بانو

🔹 کلینیک ترنم بانو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات زیبایی و لاغری و تزریق ژل و بوتاکس و لیزر موهای زائد در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کلینیک ترنم بانو :

✅ تزريق ژل و بوتاكس

✅ ليزر موهاي زايد

✅ تغذيه و رژيم درماني

✅ لاغري موضعي با دستگاه

✅ الكتروليز ،فيشيال

✅ پي ار پي

✅ مزوتراپي و كربوكسي تراپي

و…

 

🔸 با مدیریت  سيد حسن حسيني

🔸 شماره تماس  ٠٩١٧٣٧٧٧٢٣٢

🔸 آدرس  شیراز، همت جنوبي بين كوچه ٤الف و ٦ ساختمان پارس طبقه اول واحد ٣

 

رژیم درمانی چیست؟

رژیم درمانی در واقع اصطلاحی عمومی است که در حقیقت مصرف درست مواد خوراکی به منظور پیشگیری و درمان بیماری‌ها است.

در رژیم درمانی،مشاور تغذیه خوب رژیم غذایی افراد را جهت بهبود سلامتی آنها تغییر می‌دهد، به عنوان مثال در برخی موارد، در رژیم درمانی یک رژیم غذایی جایگزین مواد خوراکی حذف شده می شود.

رژیم درمانی مناسب شامل چه مواد غذایی است؟
پروتئین
کربوهیدرات
حاوی فیبر
چربی های مورد نیاز بدن
آب کافی برای بدن
زیرا این مواد غذایی نیازهای اساسی بدن در طول رژیم درمانی تامین می کنند و حذف آن ها ، باعث می شود از رژیم درمانی نتیجه مطلوب دریافت نکنیم.

در هنگام رژیم درمانی متخصص تغذیه با تجربه را انتخاب نمایید. زیرا تغذیه از نیازهای اساسی بدن هر فرد است و اگر رژیم غذایی درستی نداشته باشیم و رژیم غذایی تان اصولی نباشد ، امکان بروز مشکل و بیماری برای شما وجود دارد.

 

نکاتی درباره رژیم درمانی مناسب که باید رعایت کنیم
برای دریافت رژیم درمانی مناسی باید به یک متخصص تغذیه خوب مراجعه کنید زیرا شرایط جسمی و عمومی فرد باید در ابتدا به طور کامل بررسی شود و سپس برحسب شرایط بیمار یک رژیم مناسب ، مختص به بیمار تهیه شود .

مهم ترین نکته که در طی رژیم درمانی باید به آن توجه کنید ، مصرف آب و مایعات به حد کافی است ، حداقل مصرف 8 الی 10 لیوان آب در طی روزبرای شما ضروری است .

سعی کنید در کنار رژیم غذایی ، فعالیتهای ورزشی نیزداشته باشید،تا نتیجه بهتری از رژیم درمانی کسب کنید.در رژیم درمانی شما باید از خواص مواد غذایی و استفاده درست از آن ها آشنا شوید.

این رابدانید که رژیم درمانی تنها برای درمان چاقی واضافه وزن در افراد نیست بلکه گاهی اوقات برای بهبود مشکلاتی چون ریفلاکس معده ، بیماری های روده ، بیماری های معده و غیره تجویز می شود.

 

اهمیت رژیم درمانی چیست؟
همان طور که می دانیم افراد مواد مغذی مورد نیاز بدنشان را به وسیله مصرف مواد غذایی روزانه واز طریق غذاهایی که وارد بدنشان می‌شود، تامین می‌کنند. با این وجود، افراد ممکن است در گذر زمان دچار بیماری، ناراحتی، استرس و غیره شوند که از جذب مواد مغذی کافی و مورد نیاز بدن جلوگیری می کند.

در این شرایط رژیم درمانی به شما کمک می کند تا با مصرف مواد غذایی درست این گونه مشکلات را در بدن خود رفع کنید.این امر می‌تواند حتی به شکل تغذیه پزشکی نیز باشد.

رژیم باعث شناخت بهتر مواد غذایی، انتخاب و استفاده درست از مواد غذایی می شود تا علاوه بر برطرف کردن نیازهای تغذیه‌ای، نیازهای عاطفی و روانی نیزبا بهبود شرایط جسمانی بدن بهبود می یابد ودرنهایت باعث تندرستی، شادابی و سرحال شدن شما می شود که این موضوع تاثیر زیادی در بهبود کیفیت زندگی، کسب و کار و موفقیت‌هایی زندگی تان خواهد داشت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران