انجام خدمات اکستنشن مژه در بندرعباس

در هرمزگان ، بندرعباس

معرفی انجام خدمات اکستنشن مژه در بندرعباس

🔴 محبوبه ذاکری

🔹 محبوبه ذاکری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات اکستنشن مژه در بندرعباس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محبوبه ذاکری :

✅ خدمات کاشت مژه باهزینه مناسب ومواد عالی

✅ اکستنشن مژه کلاسیک،اسپایکی،والیوم

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۳۸۳۵۱۲۶۰۲

🔸آدرس بندرعباس،بلوار مصطفی خمینی،کوچه کشتزار،ساختمان بو علی (مامانی نی)

 

انواع اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه چیست؟

یکی از بهترین شیوه ها و راه کارهای پر پشت کردن مژه محسوب می شود . مژه های طبیعی یا مصنوعی به صورت تار به تار ، روی مژه های طبیعی شما جای گرفته که این عمل با چسب های مخصوص و از نوع مرغوب انجام میگیرد بنابراین با انجام این عمل مژه ها پر پشت تر و زیباتر شده و نیاز شما به آرایش و ریمل را کاهش میدهد.

انواع اکستنشن مژه

شیوه کلاسیک

نوع خاصی از اکستنشن که به منظور پر پشت کردن مژه ها به کار میرود. اگر به داشتن مژه با ظاهری طبیعی تمایل دارید بهترین انتخاب برای شما روش کلاسیک است. در این شیوه یک تار از مژه مصنوعی روی یک تار از مژه طبیعی شما قرار میگیرد و ظاهری طبیعی به چشمان شما می بخشد. اگر در روش انتخاب اکستنشن مردد هستید و برای اولین بار است میخواهید آن را تجربه کنید به شما توصیه میکنیم روش کلاسیک را امتحان کنید. ظاهرپر پشتی که به مژه های شما می بخشد میتواند دو الی سه هفته به قوت خود باقی بماند و بعد از رشد و کج شدن مژه ها میتوانید برای ترمیم آن ها اقدام کنید.

شیوه مژه والیوم

اگر از داشتن مژه های کم پشت رنج میبرید و در صدد استفاده از روش های اکستنش هستید میتوانید روش والیوم را امتحان کنید. در این روش از شیوه ای بنام فن سازی استفاده می شود. در روش فن سازی انتهای چند تار مژه به وسیله چسب به هم متصل می گردد و این محل اتصال یا همان فن ها روی یک تار مژه طبیعی شما قرار میگرد. بنابراین انتظار این را داریم که حجم مژه های شما چند برابر و پرپشت تر به نظر برسد. در این روش به دلیل اینکه از تارهای نازکی استفاده میکنیم و سنگینی و باری روی مژه های اصلی وارد نکرده پس نگرانی درباره آسیب دیدگی مژه های طبیعی وجود ندارد.

شیوه اسپایکی

اگر بخواهید به صورت ترکیبی از روش های اکستنشن استفاده کنید(کلاسیک، والیوم، مگا والیوم) اکستنشن اسپایکی بهترین پیشنهاد به شماست . در این روش از مژه های مصنوعی استفاده میشود که وزنی ندارند و بسیار سبک هستندو در صورت قرار گیری بر روی مژه های اصلی آنها را دچار آسیب نمی کنند. در این شیوه نحوه انجام و انحنا و نحوه قرار گیری مژه ها به حالت چشمان شما بستگی دارد و حتی در بعضی از موارد میتواند عیوب احتمالی پلک را پوشش دهد .اگر بخواهید بعد از کاشت چشمانتان حالت طبیعی خود را حفظ کند باید اندازه مژه ها از حالت طبیعی آنها بیشتر نباشد .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران