بهترین سالن انجام خدمات تاتو بدن در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی بهترین سالن انجام خدمات تاتو بدن در اصفهان

🔴 کیا تتو

🔹 کیا تتو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات تاتو بدن در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کیا تتو :

✅ اجرای انواع سبک‌ها و طرح های تتو بدن تضمینی سالن مجهز کیا تتو در اصفهان انواع خدمات تتو بدن اعم از انواع سبک‌های تتو بدن کاور خالکوبی قدیمی جای زخم سوختگی و خال برای اصفهانیای‌عزیز انجام می‌دهد

✅ بصورت کاملا بهداشتی و با هزینه ای مناسب و لوازم یکبار مصرف شخصی برای هر نفر استفاده از بهترین برند اصلی متریال مورد استفاده.

✅ ۱۳ سال سابقه حرفه ای از سال ۱۳۸۸ تا کنون

✅ آموزش حرفه ای تاتو بدن صفر تا صد آشنایی با انواع متریال اصلی تتو

✅ آموزش به ۵۰ نفر کار آموز تتو در اصفهان که هم اکنون در زمینه اجرا تتو فعال هستند

و…

 

🔸 با مدیریت  کیارش قیاسی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۸۱۱۱۱۷۹ واتساب

🔸 آدرس  اصفهان محدوده خیابان فروغی

 

فواید پزشکی و سلامتی تاتو برای انسان چیست؟

جوهر تاتو
مواد شیمیایی طبیعی (ارگانیک) حاوی کربن هستند و مواد شیمیایی غیر طبیعی فاقد کربن هستند. جوهر استفاده شده برای خال کوبی می تواند طبیعی یا غیر طبیعی باشد ، جوهرهای غیر آلی از مواد معدنی ، نمک یا اکسیدهای فلزی موجود در طبیعت ساخته می شوند. (اکسیدهای فلز مولکولهایی هستند که حاوی اتمهای فلز و اتمهای اکسیژن هستند.) جوهرهای غیر آلی می توانند سیاه ، قرمز ، زرد ، سفید یا آبی باشند. رنگ های آلی حاوی مقدار زیادی اتم کربن و هیدروژن هستند. موادی که در جوهر تاتو استفاده می شود مصنوعی و ترکیبی است . جوهرهای طبیعی طیف رنگی بسیار گسترده تری از رنگ های غیر آلی دارند.

تقویت سیستم ایمنی بدن
اخیراً ، تحقیقات اخبار خوبی را کشف کرده است. اکثر مردم نسبت به تاتو مشکلی ندارند. و در آنها ، حتی انجام تاتو مزایای سلامتی نیز دارد. فرآیند جوهر کشی ممکن است در واقع سیستم ایمنی بدن را روشن کرده و به سالم ماندن این افراد کمک کند.

این یافته نتیجه تحقیق کریستوفر لین و تیمش در دانشگاه آلاباما در توسکالوسا است. لین یک انسان شناس است ، شخصی که عادات اجتماعی افراد را مطالعه می کند. او به این ایده علاقه داشت که تاتو میتواند سلامتی و قدرت و جذابیت فرد را به دیگران نشان دهد.

پروفسور لین می گوید: “از نظر تاریخی و از نظر فرهنگی ، مردم از خال کوبی به عنوان تقویت کننده و نیروبخشی آن یاد کرده اند.

پروفسور لین یادآور می شود ، افرادی كه در مناطقی زندگی می كنند كه بیماری های عفونی تهدید بزرگی است ، احتمالاً خالكوبی آیینی دارند. وی می افزاید ، این فرهنگ ها خال کوبی را “تقریباً تبلیغاتی” برای سلامتی می دانند. او و تیمش برای فهمیدن اینکه آیا واقعاً خال کوبی نشان دهنده سلامتی است ،سطح استرس و پاسخهای سیستم ایمنی را در افرادی که خالکوبی کرده اند از لحاظ علمی بررسی کرده اند.

محققان 29 نفر را که قصد انجام تاتو داشتند ، استخدام کردند. قبل از شروع مرکب زدن ، هر شخص حداکثر تا دو دقیقه یک پنبه مخصوص زیر زبان خود قرار داد. پنبه آغشته به بزاق سپس درون یک لوله جمع آوری شد و بعدا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. هر فرد پس از انجام تاتو آن آزمایش بزاق را تکرار کرد.

سپس گروه لین نمونه های بزاق را از نظر کورتیزول تجزیه و تحلیل کرد. این یک هورمون است. بدن وقتی فردی دچار استرس می شود بیشتر از آن ترشح می کند. جای تعجب نیست: همه پس از انجام تاتو افزایش کورتیزول داشتند.البته جای تعجب نیست ! دریافت تاتو ، بالاخره استرس آور است. لین گفت: “کورتیزول” در افراد “باتجربه زیاد انجام تاتو” کمتر افزایش می یابد.

محققان همچنین به دنبال سطوح پروتئینی ایمنی به نام IgA بودند. این اسم کوتاه برای ایمونوگلوبولین A است. IgA یک دفاع مهم در برابر میکروب ها است. پروتئین IgA در دستگاه گوارش و مجاری هوایی بدن یافت می شود. وظیفه آن برخورد با میکروب ها و سایر موادی است که بدن می خواهد از شر آنها خلاص شود. حضور IgA این گونه مهاجمان را پرچم گذاری می کند تا سلول های ایمنی بدن آنها را شناخته و بتوانند ردیابی کنند.

پروفسور لین توضیح می دهد ، انجام تاتو سیستم ایمنی بدن را برای رویارویی با چالش های دیگر آماده می کند. و اساسا بدن را در موقعیت آماده رویارویی با سایر بیماری ها قرار می دهد.

برخی از افراد که تاتوهای متعددی انجام داده اند ادعا می کنند در برابر سرماخوردگی مقاوم هستند و از جراحات جزئی به سرعت بهبود می یابند. چنین گزارشاتی هنوز اثبات علمی دقیق نشده اند اما چنین ادعاهایی پروفسور لین را بر آن داشته است تا مطالعه علمی جدیدی را آغاز کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران