سالن زیبایی هلیا – بهترین مرکز تاتو صورت ( ابرو و لب ) در تهران – سلیمانی

در تهران ، تهران

معرفی سالن زیبایی هلیا – بهترین مرکز تاتو صورت ( ابرو و لب ) در تهران – سلیمانی

🔴 سالن زیبایی هلیا

🔹 سالن زیبایی هلیا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تاتو صورت ( ابرو و لب ) در تهران – سلیمانی  می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سالن زیبایی هلیا :

✅ انجام تمامی خدمات تاتو صورت

✅ ابرو ، لب با بهترین متد های روز توسط بهترین دستگاه ها

کلیه خدمات با تخفیفات ویژه پذیرفته می‌شود الویت با کسانی است ک زودتر تماس میگیرن

 

⚠️قیمت سایه ابرو⚠️

⚠️تو تایم اف هست⚠️

⚠️فقط و فقط ۳۶۰ تومان هست⚠️

 

🔸 شماره تماس  09100909363

🔸 آدرس  تهران سلیمانی 16متری امیری سلیمانی

 

آرایش دائمی چیست؟

آرایش دائمی شامل خط چشم، مداد ابرو، خط لب و همچنین رژ لب است. این روش از طریق فرآیند شناخته شده به عنوان میکرو رنگدانه انجام می شود. در این روش از یک قلم خال کوبی برای تزریق جوهر دائمی به لایه های پوست استفاده می شود. مدت زمان برای هر فرآیند ممکن است بین نیم ساعت تا دو ساعت باشد.

جنبه های مثبت
سودمند ترین مزیت آرایش دائم معمولا این است که شما هر روز با آرایش بیدار می شوید. شما در حال شنا، دوش گرفتن، کار کردن یا حتی وقتی خواب هستید، آرایش خود را دارید.

برخی از مزایای تاتوی لب عبارتست از :

۱٫ جذابیت
در پایان این روند، شما همیشه از لب های جذاب و کامل تر لذت خواهید برد. روش های تاتوی آرایشی نیز می تواند مورد استفاده برای اصلاح نقص هایی مانند نازایی لب، آسیب خورشید یا لب های بیش از حد نازک باشند. این روش زیبایی، راحتی و اعتماد به نفس را اضافه می کند.

۲٫ نتایج طولانی
تاتوی لب بسیار شبیه تاتو کردن سنتی است، زیرا این شامل اعمال رنگدانه های طبیعی هیدرو آلرژیک در لایه بالایی پوست شما می شود که نتیجه های طولانی مدت را تضمین می کند.

۳٫ قابلیت دسترس
بهترین بخش در مورد خالکوبی لب ها این است که آنها اغلب کاملا مقرون به صرفه هستند و هزینه های آرایش را از بین می برند. روش های جایگزین افزایش لب مانند تزریق هزینه های زیادی دارند و ممکن است با ریسک بیشتری همراه باشند.

۴٫ ماندگاری
شما دیگر مجبور نیستید رژ لب را چند بار در روز استفاده کنید. با استفاده از یک تاتوی لب، رنگ لب شما در هنگام نوشیدن یا خوردن تغییر نخواهد کرد. شما نمیتوانید علائم رژ لب را روی فنجان ببینید. لب های زیبا و لبخندی جذاب را همواره در اختیار دارید.

۵٫ درمان دارویی
همانطور که قبلا ذکر شد، خال کوبی لب ها می تواند یک راه عالی برای پنهان سازی مناطق مشکوک لب های شما باشد. این می تواند در موارد سوختگی های خفیف، آفتاب سوختگی یا زنگ زدگی به علت شرایط خاص پزشکی مورد استفاده قرار گیرد. قربانیان مبتلا به سرطان دهان اغلب در اثر شیمی درمانی ، رنگدانه های لبشان را از دست میدهند و می توانند از روش های تاتوی لب استفاده کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران