نصب محافظ ضد سرقت انواع خودرو در مهاباد

در آذربایجان غربی ، مهاباد

معرفی نصب محافظ ضد سرقت انواع خودرو در مهاباد

🔴 شرکت ایمن صنعت

🔹 شرکت ایمن صنعت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب محافظ ضد سرقت انواع خودرو در مهاباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 آیا میدانید که درب های خودرو شما در کمتر از 5 ثانیه باز می شوند حتی با وجود بهترین سیستم دزدگیر..

🔹 نصب محافظ دربها و کاپوت جلو و محافظ باتری و کامپیوتر ماشین

🔹 نصب در محل مورد نظر شما

🔹 نصب در شهرهای همجوار هم پذیرفته می شود

 

🔸 با مدیریت یوسف شاهی جانی

🔸 شماره تماس  09145458526

🔸 شماره تماس  09142641687

🔸 آدرس  مهاباد

 

تجهیزات ضد سرقت خودرو چیست؟

قفل فرمان:
بهترین و متداول ترین راه برای جلوگیری از سرقت خودرو قفل فرمان می باشد.
این قفل ها از سیستم های مختلفی برخوردار هستند و مدل های گوناگونی دارد به طور مثال قفل فرمان عصایی، کشویی و کتابی از انواع این قفل هستند.در خرید قفل فرمان باید به نکاتی همچون جنس محصول، جنس روکش، طول میله و تناسب با مدل غربیلک فرمان توجه کنید.

قفل فرمان باید جنس با کیفیت و با دوامی داشته و از وزن سنگینی برخوردار باشد. همچنین باید دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه های احتمالی و اسید از سوی سارقان باشد.

جنس روکش قفل فرمان باید به گونه ای باشد، که به راحتی در دست قرار بگیرد و در نصب آن مشکلی ایجاد نکند. معمولا جنس روکش قفل از فوم صنعتی و یا PVC می باشد.

قفل فرمان رابطه مستقیمی با مدل خودرو و قطر فرمان دارد. در بعضی از خودرو ها فرمان دارای قطر بیشتر و در برخی دیگر قطر کمتری دارد و باید متناسب با این قطر قفل فرمان مد نظرتان را تهیه کنید.

قفل پدال:
استفاده از قفل پدال، درصد دزدیده شدن خودرو را به میزان چشم گیری کاهش می دهد.

باز کردن این قفل برای سارقان دردسر های زیادی به همراه دارد و همچنین زمان بیشتری برای انجام این کار نیاز دارند، به همین دلیل استفاده از قفل پدال می تواند یکی از روش های مطمئن افزایش امنیت خودرو باشد.

در انتخاب این قفل هم باید به جنس بدنه، طول بدنه و تناسب با خودرو توجه نمایید. همچنین بخاطر داشته باشید که ساختار قفل پدال برای خودروهای دنده ای و اتومات متفاوت است.

قفل پنل:
از دیگر وسایلی که به میزان بسیار زیادی مورد سرقت قرار می گیرند، ضبط و سیستم صوتی خودروست، که امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، سیستم های پیچیده تر، جدید تر و ارزشمند تری تولید و عرضه می شوند.

برای جلوگیری از به سرقت رفتن این سیستم می توانید از قفل پنل استفاده کنید. این قفل علاوه بر محافظت از ضبط خودرو با قفل شدن روی ترمز دستی، امکان جابه جایی و حرکت خودرو را نیز از بین می برد.

از ایرادات این قفل به باز شدن دشوار آن می توان اشاره کرد که در صورت عدم آشنایی کار کردن با آن، شاید دفعات اول زمان زیادی از شما بگیرد.

قفل کاپوت:
اجزای داخلی کاپوت خودرو مانند باتری، کامپیوتر، کوئل، ECU، جعبه فیوز و… از مهم ترین قطعات خودرو محسوب می شوند و می توانند، گزینه های انتخابی سارقان باشد. برای محافظت از این قطعات استفاده از قفل ضد سرقت کاپوت می تواند، بهترین گزینه برای خودرو باشد.

این محافظ متناسب با سیستم نگه دارنده درب موتور خودرو ها طراحی و ساخته می شود. قفل درب موتور، بین قسمت بالایی جلوپنجره و خود کاپوت قرار گرفته و استفاده از آن بسیار ساده می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران