سالن زیبایی عروس دریا – مرکز تخصصی میکروبلیدینگ (فیبروز) در کرمانشاه

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی سالن زیبایی عروس دریا – مرکز تخصصی میکروبلیدینگ (فیبروز) در کرمانشاه

🔴 سالن زیبایی عروس دریا

🔹 سالن زیبایی عروس دریا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات زیبایی و میکروبلیدینگ (فیبروز) در کرمانشاه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سالن زیبایی عروس دریا :

✅ مرکز تخصصی میکروبلیدینگ (فیبروز)

✅ مرکز تخصصی رنگ و لایت و کلیه خدمات زیبایی

✅ کاشت و اکستنشن مژه

✅ لیفت و لمینت مژه

✅ پاکسازی پوست

✅ تتو صورت (خط چشم ، سایه ابرو ، شیدینگ لب)

✅ کراتین ، احیا و صافی

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ یکی از روش‌های آرایش نیمه دائم ابروها است. با میکروبلیدینگ می‌توانید با توجه به فرم صورت، حالت ابروهای خود را طراحی کنید و ابروی خود را پرتر جلوه دهید.

میکروبلیدینگ چیست؟
در ادامه توضیحات کاملی درباره میکروبلیدینگ توسط متخصص حرفه ای این رشته ارائه شده است. با ما همراه باشید.

فرایند میکروبلیدینگ ابرو یک فرایند دقیق است و با ابزار خاصی انجام می ‌شود. به همین دلیل برای اجرای آن باید حتما به متخصص این کار رجوع کنید.

میکروبلیدینگ با قلمی مخصوص همراه با یک سری شیب ‌دار انجام می ‌شود که حدود ۱۰ تا ۱۲ سوزن ریز در انتهای آن وجود دارد. این سوزن‌ ها وارد پوست نمی ‌شوند بلکه سطح پوست را به شکل کاملا سطحی و چیزی شبیه به برش با کاغذ، برش می‌ دهند.

این سوزن‌ها خطوطی ریزی در جهت ابروها ایجاد می‌کنند و رنگ مخصوص از طریق آنها وارد لایه زیرین پوست می‌شود. این پروسه باعث ایجاد خط ‌های باریک و در جهت رویش ابروها درست شبیه به تارهای ابرو می‌شود.

میکروبلیدینگ چقدر دوام دارد؟
فیبروز ابرو یک روش نیمه‌ دائمی است یعنی تا ابد باقی نمی ‌ماند و البته به ترمیم هم نیاز دارید. با توجه به هزینه و دردسرهایی که دارد، یکی از سوالاتی که معمولا برای افراد پیش می‌آید این است که میکروبلیدینگ چقدر دوام دارد؟

میکروبلیدینگ معمولا بین ۱۲ تا ۱۸ ماه دوام دارد. البته میزان ماندگاری پیگمنت ‌ها به نوع پوست هم بستگی دارد.

برای افرادی که پوست چرب دارند، میکروبلیدینگ ۱۲ ماه باقی می‌ ماند قبل از اینکه به ترمیم مجدد نیاز پیدا کنید. کسانی که پوست نرمال دارند تا ۱۸ ماه می‌توانند از مزایای میکروبلیدینگ بهره‌ مند شوند.

اگر ترمیم ابرو را ادامه ندهید، ابروها به تدریج کمرنگ می‌ شوند و در نهایت ناپدید می ‌شوند. ولی اگر می ‌خواهید میکروبلیدینگ روی پوست باقی بماند، حدودا هر ۱۸ ماه یا کمتر، باید آن را ترمیم کنید.

آیا می‌توان میکروبلیدینگ را ریمو یا پاک کرد؟
بله. پیگمنت‌هایی که برای میکروبلیدینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند، هیچ نوع لک یا تغییر رنگ در پوست ایجاد نمی‌کنند. برای از بین بردن میکروبلیدینگ و در واقع ریمو کردن آن می‌توان از نوعی حلال مخصوص رنگ‌ها استفاده کرد.

فراموش نکنید که در ۷ تا ۱۰ روز بعد از میکروبلیدینگ، ابروهای شما ۴۰ درصد تیره‌تر از نتیجه نهایی کار خواهند بود. با شروع فرایند ترمیم ابرو، این رنگ ملایم‌تر و روشن‌تر می‌شود.

افرادی که میکروبلیدینگ انجام می‌دهند در روزهای اول معمولا از پررنگ بودن ابروهای خود ابزار نارضایتی می‌کنند و حتی دچار ترس و وحشت می‌شوند. ولی باید صبور باشید تا رنگ‌ها به حالت نرمال تغییر رنگ دهند. بعد از ۷ تا ۱۰ روز، می‌توانید رنگ نهایی را ببینید که معمولا روشن‌تر از روزهای اول است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران