تولید و فروش روشویی و آینه باکس بیتا کابین در قم

در قم ، قم

معرفی تولید و فروش روشویی و آینه باکس بیتا کابین در قم

🔴 بیتا کابین

🔹 بیتا کابین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش روشویی و آینه باکس در قم می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بیتا کابین:

✅تولید و پخش روشویی کابینتی

✅آینه باکس ضدآب درطرح ها،سایزها،رنگ های مختلف

✅ فروش ویژه روشویی سنگی تمام سنگ

✅علم دوش توالت فرنگی

✅ چینی آلات بهداشتی

✅ شیر آلات

✅کابینت آشپزخانه

✅فلاشتانک

و…

 

🔸 با مدیریت  جواد وحدانی

🔸 شماره تماس  0۹۱۲۵۵۳۷۰۸۶

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۳۵۱۲۶۱۸

🔸 آدرس  قم ،۴۵ متری مدرس

 

تفاوت روشویی سرامیکی با روشویی سنگی چیست؟

روشویی سرامیکی

کاسه روشویی سرامیکی با تنوع بسیاری در رنگ، شکل و اندازه در بازار موجود است. این مدل روشویی به دلیل نصب آسان و ظاهر شیک و مدرن خود یکی از محبوب ترین انواع روشویی ها می باشند و اغلب سنگ های روشویی از این جنس ساخته می شوند.

سرامیک چیست؟

از نظر شیمیایی سرامیک به موادی گفته می شود که از مخلوط خاک رس با ماسه و فلدسپار در دمای زیاد تشکیل شده است. استفاده از سرامیک به دوران باستان باز می گرد؛ تحقیقات نشان داده است استفاده از سرامیک در ۸۰۰۰ تا ۹۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح رواج داشته است.

سرامیک‌ها از لحاظ کاربرد به دو دسته سرامیک‌های سنتی (سیلیکاتی) و سرامیک‌های مدرن (مهندسی) تقسیم بندی می شوند.
ویژگی های سرامیک چیست؟

استحکام بالا و مقاومت در برابر ساییدگی که منجر به عمر مفید بالا سرامیک ها می شود یکی از مهم ترین ویژگی های سرامیک است. سرامیک از نظر شیمیایی خنثی و غیر سمی است و در مقابل حرارت و آتش مقاوم می باشد. همچنین اکثر سرامیک ها در برابر عبور جریان الکتریسیته نیز مقاوم هستند.

روشویی سنگی

استفاده از سنگ های طبیعی در زیباسازی دکوراسیون داخلی طرفداران بسیاری دارد و اکثر طراحان داخلی بخشی از کار خود را به استفاده از انواع سنگ ها اختصاص می دهند. بافت طبیعی سنگ های به کار رفته در این روشویی ها یکی از مهم ترین تفاوت های روشویی سنگی و سرامیکی است. سنگ روشویی علاوه بر زیبایی فوق العاده ای که می تواند به محیط سرویس بهداشتی شما ببخشد، نقش مهمی نیز از نظر بهداشتی و نظافت ایفا می کند. این دو مسئله باعث شده است تا استفاده از روشویی سنگی طبیعی طرفداران زیادی پیدا کند.

چه نوع سنگی برای روشویی انتخاب کنم؟

پاسخ به این پرسش ابتدا ممکن است برای شما سخت و کمی گیج کننده به نظر برسد، اما با کمی مطالعه در مورد انواع سنگ های روشویی و مشورت با افراد متخصص و تولید کننده روشویی سنگی، همچنین در نظر گرفتن توان مالی خود می توانید به راحتی سنگ مناسب خود را انتخاب کنید.

سنگ گرانیت

گرانیت زیبایی فوق العاده و تنوع رنگ بسیاری دارد و به همین دلیل به راحتی می تواند با دکوراسیون هر خانه ای متناسب شود. این سنگ علاوه بر طرح و رنگ های فراوانی که دارد در برابر خراش ، رطوبت و گرما نیز مقاوم است و استحکام بسیار بالایی دارد.
کوارتز

این ماده نیز مانند گرانیت دارای انواع رنگ ها و طرح های مختلف است اما در مقایسه با گرانیت از استحکام بیشتری برخوردار است. کوارتز در مقابل رطوبت و باکتری بسیار مقاوم است. اما در برخی از انواع آن، به ویژه نوع بافت دار کوارتز، جای لک باقی می ماند و احتیاج به تمیز کردن مداوم دارد.
سنگ مصنوعی

نوع با کیفیت این ماده هیچ تفاوتی با سنگ طبیعی از لحاظ ظاهر نخواهد داشت و کاملا یکدست و یکنواخت می باشد. سنگ مصنوعی دوام بسیار بالایی دارد و در طرح ها و رنگ های متفاوت تولید می شود.
سنگ مرمر

مرمر از زمان گذشته زینت بخش خانه های ثروتمندان بوده است، اما امروزه می توان این سنگ را با قیمت ها و کیفیت های مختلف در بازار پیدا کرد. مرمر را می توان جلا داد تا ظاهر براقی پیدا کند و یا می توان از آن به صورت مات استفاده کرد. سنگ مرمر بسیار بادوام است اما در مقابل مواد اسیدی مقاومت زیادی ندارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران