آژانس تاکسی تلفنی در اسلام آبادغرب

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی آژانس تاکسی تلفنی در اسلام آبادغرب

🔴 آژانس تاکسی تلفنی کالسکه

🔹 آژانس تاکسی تلفنی کالسکه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آژانس تاکسی تلفنی در کرمانشاه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 آژانس تاکسی تلفنی کالسکه به صورت شبانه روزی درخدمت همشهریان عزیز.باکادرمجرب ومتعهد بایک دهه درامرخدمت رسانی به همشهریان عزیز.

🔹 تلفن رسیدگی به شکایات  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

پیشینه ای ما را ازدیگران بپرسید

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس اسلام آبادغرب

تاکسي تلفنی یا بیسیم

این نوع تاکسی ها در شرکت هایی که دارای فرکانس بیسیم می باشند مجهز به دستگاه بیسیم بوده و در شرکت های فاقد فرکانس مجهز به سایر سیستم های ناوبری هوشمند می باشند.
تاکسی های تلفنی اغلب در ایستگاه های مشخصی در سطح شهر متوقف بوده و براساس تماس شهروندان با مرکز پیام شرکت بهره بردار و اعلام درخواست خویش و متعاقباً اعلام اپراتور مرکز پیام به نزدیکترین خودروی مستقر در ایستگاه مبدأ مسافر، اعزام می گردند و مقصد این تاکسی ها براساس درخواست مسافر تعیین می شود. پس رااز رسیدن مسافر به مقصد خویش، تاکسی مذکور در نزدیکترین ایستگاه محل پیاده شدن مسافر مستقر شده و منتظر اطلاع رسانی مجدد مرکز پیام و مسافرگیری جدید می شود. هزینه کرایه این تاکسی ها براساس تاکسیمتر محاسبه می شود. ضمناً مبلغ ورودیه و نحوه محاسبه نرخ در طول شبانه روز و در داخل و خارج از شهر با برچسبی که در سمت راست شیشه جلو خودرو نصب شده، در معرض دید مسافران قرار گرفته است. این قبیل تاکسی ها امکان فعالیت به صورت گردشی در سطح شهر ندارند.
نکته : در سنوات اخیر سازمان تاکسیرانی تهران به منظور افزایش ایمنی و تأمین آرامش خاطر بانوان محترم شهر تهران، در اقدامی ابتکاری نسبت به پذیرش بانوان متقاضی حائز شرایط تاکسیرانی(رانندگی تاکسی) اقدام نموده است. این خودروها همگی مجهز به سیستم های کنترل هوشمند و بیسیم بوده و براساس تماس شهروندان با مرکز پیام و اعلام آدرس خویش، خودروی مورد نظر را فراخوان نموده و از خدمات ایشان بهره مند می شوند. بدیهی است تاکسی های تلفنی بانوان، صرفاً مجاز به ارائه خدمات به بانوان محترم می باشند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران