کنزو دکور – بهترین مرکز فروش و اجرای انواع سقف های کاذب،کناف،pvc در خرم آباد

در لرستان ، خرم آباد

معرفی کنزو دکور – بهترین مرکز فروش و اجرای انواع سقف های کاذب،کناف،pvc در خرم آباد

🔴 مجموعه کنزو دکور

🔹 مجموعه کنزو دکور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و اجرای انواع سقف های کاذب،کناف،pvc در خرم آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه کنزو دکور :

✅ تولید وپخش گچ پیش ساخته . فروش واجرای انواع سقف کاذب ،کناف، pvc,تایل۶۰×۶۰ .تولید ونصز گچ پیش ساخته ،انواع قاب ،تاج.سر ستون همراه با رنگ.فروش واجرای انواع کاعذ دیواری ( ایرانی و خارجی ) . باز سازی صفر تا صد

و…

 

🔸 با مدیریت  شهاب آقایی

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۱۸۲۵۳۶۰۳

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۶۷۸۴۲۵۷۷

🔸 آدرس  خرم اباد .خیابان ناصر خسرو .نرسیده به خیابان عینی (کنزو دکور)

 

سقف کاذب چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، سقف کاذب در دسته بندی انواع متریالی قرار می گیرد که می توانید از آن ها برای طراحی داخلی ساختمان استفاده کنید. این روزها سقف کاذب به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد و به دلیل نمای زیبایی که در خانه ایجاد می کند توانسته است طرفداران زیادی پیدا کند. نکته ای که باید بدانید این است که نصب سقف کاذب تنها برای ساختمان های مسکونی نیست و ساختمان شما با هر کاربری اعم از اداری، تجاری، اجتماعات باشد، می توانید از این نوع سقف برای دیزاین استفاده کنید. امروزه انواع سقف کاذب در بازار موجود هستند و تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ ها نیز وجود دارد. به گونه ی که هر شخص با هر سلیقه می تواند از سقف های کاذب در طراحی ساختمان خود استفاده کند.

اگر بخواهیم در مورد ویژگی های سقف کاذب صحبت کنیم باید بگوییم در درجه اول زیبایی را برای محیطی که در آن به کار می رود به ارمغان می آورد. جدا از زیبایی و ایجاد نمای منحصربه فرد این گونه سقف در برابر حرارت و آتش سوزی مقاومت بالایی دارد چرا که مواد اولیه به کار رفته در آن از مقاومت بالایی در برابر حرارت برخوردار است. همچنین این سقف ها می توانند بهعنوان عایق حرارتی عمل کنند و تاحدودی از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند. حالا ه صحبت از عایق شد باید اضافه کنیم که سقف های کاذبی که با استفاده از چوب، بتن و آجر ساخته می شوند می توانند عایق خوبی برای صدا باشند. همچنین ترکیب گچ با مواد مصنوعی نیز می تواند گزینه خوب عایق صدا باشد. جدا از این ویژگی ها سقف های کاذب وزن کمی دارند و به همین دلیل مراحل نصب آن ها بسیار راحت و در زمان کوتاهی انجام می شود.

 

انواع سقف کاذب
امروزه تولید و دسته بندی انواع سقف کاذب بسیار گسترده است و شما می توانید متناسب با نیاز خود و خانه ساختمان مدنظرتان از انواع آن ها در طراحی و دیزاین استفاده کنید که در ادامه قرار است به معرفی انواع آن بپردازیم:

سقف کاذب چوبی
سقف کاذب رابیتس
سقف کاذب کناف
سقف کاذب آلومنیومی
سقف کاذب شیشه ای
سقف کاذب پی وی سی مشبک
سقف کاذب آکوستیک

سقف کاذب چوبی
یکی از انواع سقف های کاذب است که از زیبایی خاصی برخوردار است. همانطور که از نامش پیدا است این نوع سقف از جنس چوب است و می توانید با به کار گیری آن یک نوع دیزاین کلاسیک را ایجاد کنید. به کار گیری سقف کاذب چوبی ویژگی های خوبی دارد مانند :

امکان پنهان کردن تاسیسات در آن
امکان ایجاد نظر نورپردازی مناسب
جذب صدا
مقاومت کافی در مقابل آتش و رطوبت
صرفه جویی در مصرف انرژی

سقف کاذب رابیتس
سقف رابیتس را می توان جزء یکی از قدیمی ترین سقف های کاذب در نظر گرفت که نظر زیبایی واقعا جذابیت دارد . ایننوع سقف کاذب بشتر شبیه به کناف سقف است با این که روش نصب و اجرای آن تا حدودی تفاوت دارد. لازم است بدانید که نصب سقف رابیتس در مراحل نازک کاری ساختمان انجام شود. چرا که بعد از ساخت سازه نمی توان گفت گزینه مناسبی برای بازسازی داشته باشد. مراحل اجرا و نصب این نوع سقف نیز بدین صورت است که در ابتدا باید میلگردها به سقف جوش داده شود بعد از آن فویل های رابیتس به میلگردها جوش داده شود. مدت زمان اجرای این نوع سقف در حد متوسط است یعنی نه زمان بر است نه کوتاه!

 

سقف کاذب کناف
سقف کاذب کناف تقریبا از نمونه های جدید سقف کاذب است که می تواند زیبایی و طراحی خاصی را ایجاد کند.این نوع سقف اولین بار در شرکت المان تولید شد اما امروزه در ایرا نیز محبوبیت بالایی پیدا کرده است و بیشتر از این مدل استفاده می شود. سقف کناف دارای پوشش گچی است و در حالت کلی این نوع سقف به دو شکل کناف مشبک یا طرح دار و سقف کناف یک پارچه در بازار موجود است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران