بهترین مرکز انجام خدمات تخصصی رنگ و لایت در اسفراین

در خراسان شمالی ، اسفراین

معرفی بهترین مرکز انجام خدمات تخصصی رنگ و لایت در اسفراین

🔴 سمانه عباسی

🔹 سمانه عباسی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات تخصصی رنگ و لایت در اسفراین می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سمانه عباسی :

✅ انجام کلیه خدمات رنگ مو با متد جدید( انواع لایت ، هایلایت ، آمبره ، سامبره ، بالیاژ و ….)

✅ موهای زیباتون رو به ما بسپارید و زیباتر تحویل بگیرید

✅ ارائه انواع خدمات رنگ و لایت

✅ ارائه کلیه خدمات اکستنشن لیزری با موی طبیعی

✅ به روزترین و برترین متدهای روز

✅ با بهترین متریال و کیفیت

✅ با رضایت کامل بعد از اتمام کار

✅ تمامی کارها با تکنیک های روز دنیا انجام میشود

و…

 

🔸 شماره تماس  09302665003

 

انواع روش های رنگ و لایت مو چیست؟

هایلایت (High Light)
هایلایت که شناخته شده‌ترین و پرکاربردترین نوع لایت در بین خانم‌ها و عروس خانم‌های ایرانی است به ایجاد طیفی روشن در زمینه تیره موها گفته می‌شود. به این روش که با استفاده از کلاه مش یا فویل، دسته‌های ریز یا درشت موها را جدا کرده و به کمک مواد دکلره، دکوپاژ صورت می‌گیرد. سپس روی دسته‌های موی دکلره شده، رنگ‌هایی مانند رنگ‌های بلوند، دودی، زیتونی یا هر رنگ روشن دیگری در طیف‌های متنوع نسکافه‌ای، زیتونی، شرابی، ماهاگونی و … گذاشته می‌شود.

لولایت (Low Light)
لولایت کردن موها به عملی دقیقا برعکس هایلایت گفته می‌شود. یعنی به جای ایجاد طیف روشن در یک زمینه تیره، طیفی تیره در زمینه‌ای روشن ایجاد نماییم. برای لولایت نیز مانند هایلایت به صورت معمول از کلاه مش یا فویل استفاده می‌شود. لولایت به صورت عمده برای کسانی توصیه می‌شود که دارای موهای روشنی هستند و مایل هستند تا با مش‌های تیره، تغییری اساسی در ظاهر موهای خود ایجاد نمایند. همچنین خانم‌هایی که از رنگ موهای خود ناراضی هستند و یا عادت موهای آنها به گونه‌ای است که در بسیاری از مواقع پس از رنگ کردن موها از تغییر رنگ آنها ناراضی هستند و موها به شیوه‌ای ثابت و تکراری شروع به تغییر رنگ می‌دهند، بسیار مناسب است، زیرا این تغییرات نابهنجار رنگ در موها بیشتر در رنگ‌های روشن رخ می‌دهد و استفاده از لولایت و رنگ‌های تیره یکی از بهترین روش‌ها برای حفظ زیبایی موها و دوری گزیدن از این تغییر رنگ نامطلوب است.

سان لایت (Sun Light)
Sun به معنای خورشید است و این نامگذاری به دلیل ایجاد کره‌ای از رنگ‌‎های روشن و درخشان در قسمت بالایی سر، در این روش است. در سان لایت، قسمت بالایی کره سر با رنگ‌های روشن که به صورت حتم به دکلره نیاز دارند به رنگ روشن در می‌آیند، همچنین گاهی در برخی از سالن‌های زیبایی و برخی از میکاپ آرتیست‌های عروس، به ایجاد تکه‌های بلوند در یک زمینه روشن، سان لایت می‌گویند به این معنا که با کمک رنگ بلوند و بسیار روشن، تکه‌هایی روشن‌تر از زمینه روشن موها، در لابه لای آنها ایجاد می‌شود.
مون لایت (Moon Light)
مون لایت به روشی گفته می‌شود که کاملا برعکس سان لایت، قسمت‌های زیرین موها به رنگ روشن در می‌آیند در حالی که قسمت‌های بالایی موها با رنگی تیره، رنگساژ می‌شوند. قسمت بالای سر از محل رویش موها تا پایین کره سر به رنگ تیره درمی‌آید و قسمت‌های زیرین، دکلره و با رنگ بلوند رنگساژ می‌شوند. این روش در بین خانم‌های ایرانی طرفدار چندانی ندارد و آمار استفاده از این روش در بین ایرانیان بسیار پایین است زیرا بر اساس معیارهای زیبایی تعریف شده در بین ایرانیان، آنها موی روشن و بلوند را ترجیح می‌دهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران