بهترین مرکز خدمات گچکاری و سفید کاری و طرح در سیرجان

در کرمان ، سیرجان

معرفی بهترین مرکز خدمات گچکاری و سفید کاری و طرح در سیرجان

🔴 اسماعیل خدایاری

🔹 اسماعیل خدایاری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه گچکاری و سفید کاری و طرح در سیرجان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات اسماعیل خدایاری :

✅ انجام کلیه خدمات گچکاری و سفیدکاری ساختمان به بهترین کیفیت

✅ اجرای طرح و گل روی سقف

✅ اجرای باکس نور

✅ ابزار کاری سقف

✅ انجام خدمات سفید کاری و گچکاری در کل سرجان

و…

 

🔸 شماره تماس  09222575334

 

گچ کاری ساختمان چیست؟

گچ کاری ساختمان از مراحل مهم نازک کاری است. گچ کاری ساده از جمله مراحل اغلب پروژه ها ساختمانی است که هم برای فضای داخلی و هم برای فضای بیرونی کاربرد دارد. به عبارت دیگر از گچکاری ساختمان برای ایجاد یک سطح صاف و سفید روی ملات گچ و خاک استفاده می شود. اگر هنگام شنیدن نام گچ کاری ساختمان به یاد طرح های تزئینی سقف و نما می افتید باید بدانید که به آن گچبری می گویند.

گچبری پروسه دیگری است که حتی در زمینه ملات و تخصص افراد نیز، دو شاخه متفاوت با گچ کاري ساختمان است. کسی که گچ کاری ساختمان انجام می دهد لزوما گچبر خوبی نخواهد بود. در اکثر خانه های ایرانی در هر منطقه جغرافیایی و با هر سبک معماری حتما رد یک گچکاری به چشم می خورد. همچنین یکی از عوامل مهم موثر بر قیمت گچ کاری ساختمان مهارت گچکار است. هر چه تجربه و مهارت گچ کار ساختمان بیشتر باشد، هزینه گچ کاری ساختمان نیز افزایش می یابد.

 

هزینه گچ کاری ساختمان
هزینه گچ کاری ساختمان به عوامل زیادی همچون مدت زمان اجرای پروژه، متراژ سطح، هزینه های دستمزد و اجرت گچ کاري ساختمان و … بستگی دارد. در کل قیمت گچ کاری ساختمان چندان بالا نیست و نیازی به محاسبات پیچیده و سنگین ندارد. برای اطلاع از هزینه گچ کاری ساختمان می توان به شرکت های خدماتی و پیمانکاری مراجعه نمود و یه به صورت تلفنی از کمک مشاوران عمران مدرن استفاده کرد. نوع گچی که برای مراحل گچ کاری ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد نیز بر برآورد قیمت گچکاری ساختمان موثر است. به عنوان مثال در قسمت بعدی به مقایسه هزینه گچ کاری ساختمان با گچ سنتی و گچ پاششی پرداخته می شود.

مراحل گچ کاری ساختمان
اگر مراحل گچ کاری ساختمان به دست افراد حرفه ای انجام شود هزینه گچ کاری ساختمان به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد. یکی از کارهایی که برای کاهش هزینه می توان انجام داد تغییر پوشش سطح دیوار می باشد. اگر خاک را به پوشش دیوار بزنید مقدار گچ استفاده شده کمتر می شود و شکل پذیری بهتری نیز خواهد داشت. اما بیش از هر تکنیکی بهتر است کار به شیوه درست انجام شود تا نتیجه دلخواه باشد و هزینه کاهش یابد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران