ارائه خدمات رنگ مو در جیرفت – کرمان

در کرمان ، جیرفت

معرفی ارائه خدمات رنگ مو در جیرفت – کرمان

🔴 فاطمه سرحدی

🔹 فاطمه سرحدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات رنگ مو در جیرفت – کرمان میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فاطمه سرحدی :

✅ رنگ مو

✅ امبره سامبره و بالیاژ

✅ مش

✅ تمام خدمات رنگ انجام میشود

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس  استان کرمان. شهرستان جیرفت .میدان خاکی دورمیدان .کنار سوپر نیلی .اریشگاه (فاطیما افشار)

مزایای رنگ مو آمبره

یکی از دلایل اصلی که این تکنیک فوق العاده است، این است که تقربیا برای هر کسی خوب به نظر می رسد، اما فواید دیگری نیز دارد.

این یک تکنیک عالی برای مشتریانی است که از موهای خود کم مراقبت می کنند یا افرادی که برای اولین بار رنگ کردن مو را تجربه می کنند.
رنگ مو آمبره به به هزینه نگهداری کمی نیاز دارد، و این باعث می شود که مد بودن آن ادامه پیدا کند.
استفاده از این تکنیک به شما امکان می دهد با معرفی روندهای جدید به مشتریان خود، به روز باشید.

رنگ مو آمبره نیازی به استفاده از فویل ندارد

بالایاژ تکنیکی است که از آن برای رنگ مو آمبره استفاده می شود. وسوسه نشوید که این تکنیک را با فویل امتحان کنید، زیرا در نهایت با رنگ هایی با خطوط پر رنگ مشخص روبه رو خواهید شد. به خاطر داشته باشید که وقتی از یک روشن کننده که با فویل پیچیده نشده است، استفاده می کنید، کمی متفاوت عمل می کند.

روشن کننده را مرطوب نگه داشته (بنابراین فعال باقی خواهد ماند) و با مشتریانی که لایه هایی از رنگ مو در نوک موهای خود دارند، از اکسیدان به میزان بیشتری استفاده کنید.
چگونه روند رنگ مو آمبره را تمیز نگه داریم

رنگ مو آمبره معمولا یک فرآیند دو مرحله ای است که اول رنگ مو زمینه انجام شده و سپس هایلایت ها به موهای خشک و تمیز افزوده می شوند. می توانید تمام رنگ ها و هایلایت ها را به طور هم زمان انجام دهید، اما این حالتی است که باعث کثیف کاری می شود.

به خاطر داشته باشید که چه مدت طول می کشد تا موها با روشن کننده، رنگ روشن تری به خود بگیرند. نمی خواهید که فرآیند رنگ کردن زمینه مو قبل از هایلایت ها به اتمام برسد، در تجربه من، بدون استفاده از کاغذ فویل، همیشه روشن تر شدن مو مدت بیشتری طول می کشد.

رنگ مو آمبره را ترکیب کنید

این تکنیک رنگ کردن مو یک گزینه فوق العاده برای ظاهری طبیعی و منحصر به فرد است. با تنها میزان کمی روشن تر کردن سایه ها در مقایسه با رنگ زمینه مو، این تفاوت رنگ را جزئی نگه دارید، یا تضاد با سایه های رنگی مانند آبی یا صورتی ایجاد کنید. این یک روش عالی برای استفاده از سایه های جسورانه در رنگ مو به روشی لطیف تر در مقایسه با رنگ کردن کل سر است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران