بهترین مرکز اجاره و خدمات بیل مکانیکی در گیلان ، گلستان و مازندران

در گیلان

معرفی بهترین مرکز اجاره و خدمات بیل مکانیکی در گیلان ، گلستان و مازندران

🔴 علی اکبر نیرومند

🔹 علی اکبر نیرومند یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجاره و خدمات بیل مکانیکی در گیلان ، گلستان و مازندران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی اکبر نیرومند :

✅ خدمات بیل مکانیکی اجاره مینی بیل وبیل بکهو

✅ کار کرد در شرکت ها .لایروبی. معادن

و…

 

🔸 آدرس  استان.گیلان .گلستان.مازندران

بیل مکانیکی چیست؟

بیل مکانیکی چیست ؛ بیل مکانیکی وسیله ای که شامل بازوی مفصلی ، باکت و کابین گردان بر روی خود و در زیر نیز زنجیر یا چرخ لاستیکی را برای حرکتش دارد.

بیل مکانیکی از ماشین آلات سنگین راه سازی ، عمرانی و مهندسی به حساب می آید. سیر تحول بیل های مکانیکی از بیلهایی که با نیرو محرکه بخار کار میکردند تا به امروز دست خوش دگرگونی های فرآوانی بوده. اما پرمصرف ترین انواع بیل مکانیکی، نوع دیزل آن میباشد.

بیل مکانیکی چیست و چه کاربردهایی دارد
بیل مکانیکی کاربردهای گوناگونی دارد ، این ماشین در مواردی همچون حفاری های ساده ، مخصوصاً حفاری کانال ها ، انواع گود برداری ، خاک برداری ، حمل اجسام و مواد و … بکار میورد.

کاربردهای خاص
از قابلیت‌های این ماشین می‌توان به نصب چکش (پیکور) که بسیار پرکاربرد است اشاره کرد. نصب چکش هیدرولیکی یا پنوماتیکبجای باکت این دستگاه، این امکان را فراهم می‌کند که سطوح و حجم‌ها سنگی یا بتونی را که بنا به دلایلی نمی‌توان با مواد منفجرهو یا کمپرسور تخریب کرد، به‌وسیله مجموعه این دو وسیله (بیل و چکش) تخریب نمود.

ضرورت استفاده از بیل مکانیکی بجای لودر
درست است که حجم باکت بیل مکانیکی کمتر از بیل لودر است ، همچنین لودر برای خاک های نرم صرفه اقتصادی بیشتری نیز از نظر زمان کارکرد و هزینه های جاری دارد ، اما نباید ازین مهم غافل شد که بیل مکانیکی با دقت بیشتری عمل کرده و مخصوصاً در گود برداری های ساختمانی در شهرها آسیب کمتری به ساختمان های جانبی میرساند.

انواع چرخ
انواع بیل مکانیکی عبارتند از: بیل مکانیکی چرخ زنجیری و بیل مکانیکی چرخ لاستیکی که هر کدام متناسب با نوع محل کاربرد مورد استفاده قرار می‌گیرد مانند محیط‌های کوهستانی، شهری، بیابانی و …

بیل مکانیکی چرخ لاستیکی
این ماشین موارد مصرف گسترده تری دارد و در پروژه های عمرانی شهری که معمولاً بر روی سطوح محکم تر انجام میشود ، جابه جایی سریع لازم است و رد چرخ های آن آسیب کمتری هم به خیابان ها میزند مناسب تر است.

بیل مکانیکی چرخ زنجیری – شنی دار
این وسیله معمولاً در انواع سنگین تر آن ساخته میشود ، به دلیل اصطکاک بالاتر با زمین معمولاً در شیب های تند تر و خاکهای سست تر توانمندی بیشتری دارد، به همین دلیل به طور گسترده در کار ساخت و ساز مانند حفر تراشه‌ها، سوراخ‌ها، ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بلند کردن و گرفتن اجسام، حرکت خاک، تخریب، لایروبی، برش دادن زمین و اجسام، خرد کردن و.. از دیگر مواری است که همواره به بیل مکانیکی زنجیری نیاز است.
شاسی چرخ زنجیری قابلیت تحرک بسیار خوبی در محل خاک برداری ایجاد میکندچراکه به دلیل سطح وسع چرخ‌ها فشار کمی بر روی خاک ایجاد می‌کند که امکان کار بر روی خاک‌های سست را فراهم می‌کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران