بهترین مرکز خدمات جوانسازی پوست و آرایش دائم در یزد

در یزد ، یزد

معرفی بهترین مرکز خدمات جوانسازی پوست و آرایش دائم در یزد

🔴 سهیلا دبیری

🔹 سهیلا دبیری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات جوانسازی پوست و آرایش دائم در یزد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سهیلا دبیری :

✅ انجام خدمات تخصصی پوستی وآرایش دائم

✅ میکرو بلیدینگ

✅ میکروپیگمنتیشن با دستگاه پزشکی آمیا (مدریوایو)

✅ خال برداری با پلاسما جت

✅ درمان لک وتیرگی پوست

✅ رفع افتادگی وشلی پوست با آراف

✅ درمان ویتیلیگو با میکروپیگمنتیشن

✅ درمان جوش فعال ومزو آن

✅ درمان اسکاروجای جوش وبخیه

✅ فیشیال تخصصی پوست چرب

✅ فیشیال تخصصی پوست خشک

✅ فیشیال تخصصی پوست نرمال

✅ فیشیال تخصصی پوست حساس

_کربوکسی تراپی

_میکرودرم ابریژن

_میکرو نیدلینگ ومزونیدلینگ

_درمان منافذ باز

✅ کلیه خدمات زیبایی در شهریزد با بهترین قیمت و کیفیت

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

چرا جوانسازی پوست اهمیت دارد؟

با بالا رفتن سن ممکن است چین و چروک هایی روی پوست صورت ایجاد شود یا به دلیل از دست دادن کلاژن پوست حالت افتادگی پیدا کند. این مسئله برای بسیاری از افراد نا‌خوشایند خواهد بود. به همین دلیل به سمت عمل های گوناگون زیبایی برای به دست آوردن زیبایی دوباره خود می روند.

با این وجود راه های کم هزینه و موثر‌تری نسبت به عمل های جراحی وجود دارد که به طور طبیعی باعث کلاژن سازی دوباره و از بین رفتن چین و چروک های شما خواهد شد؛ بنابر‌این اگر به دنبال یافتن دوباره جوانی خود هستید، با پزشک متخصص مشورت داشته باشید.

مزایای روش های جدید جوانسازی
هنگامی که صحبت از روش های جدید جوانسازی و کاشت مو می شود شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چه مزیت هایی نسبت به روش های قدیمی وجود دارد؟ در جواب باید بگوییم که این روش های نوین بدون درد هستند و پس از درمان نیز مراقب زیادی نمی خواهد.

در طول عمل لازم نیست که از بیهوشی کامل استفاده شود و تنها در بعضی از مواقع بی حسی موضعی را به کار می برند. علاوه‌بر این نکاتی که گفته شد، هیچ برشی روی پوست صورت ایجاد نمی شود و با دستگاه های مخصوصی عمل جوانسازی صورت می گیرد.

اثر‌گذاری طولانی مدت وسیع نیز از مزیت های قابل‌ ذکر‌ روش های جدید است. هزینه ای که چنین روش هایی نسبت به جراحی های قدیمی و درد‌آور دارند، بسیار به صرفه تر خواهد بود. لازم است گفته شود که این روش ها عوارض جانبی ندارند؛ این درحالی است که روش های قدیمی معمولا عوارض خطرناکی را برای افراد به همراه داشتند.

جوانسازی چه نتایجی را به دنبال دارد؟
روش های زیادی برای انجام جوانسازی صورت می گیرد که با توجه به نوع آن مشکلات پوستی نیز حل می شود. کک و مک، چین و چروک، منافذ باز، افزایش کلاژن سازی، یکسان کردن سطح پوست، روشن کردن و سایر موارد با جوانسازی پوست اتفاق می افتد.

معمولا این روش ها پوست را مجبور به کلاژن سازی می کنند. هرچه میزان کلاژن پوست بیشتر باشد، افتادگی و چین و چروک آن کمتر خواهد بود. تزریق چربی به صورت معمولا به درمان این چین و چروک ها کمک خواهد کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران