بهترین مرکز تولید و فروش قارچ گانودرما قرمز در گلستان

در گلستان ، گرگان

معرفی بهترین مرکز تولید و فروش قارچ گانودرما قرمز در گلستان

🔴 امید نوذری

🔹 امید نوذری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش قارچ گانودرما قرمز در گلستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 قارچ گانودرما قرمز محصولی فوق العاده که روی بهبود و درمان 30 بیماری شایع دنیا تاثیر میگذارد

🔹 بیماریهایی چون دیابت ، فشار خون ، کبد چرب ، تیروئید ، پیسی ، پیسوریازیس ، واریس ، الوپسی ، زگیل تناسلی ، فیبرم رحم ، سرطان و همچنین چاقی ، لاغری ، ریزش مو ، مشکلات معده و ….

🔹 میزان مصرف قارچ گانودرما بطور معمول بین نصف قاشق چایخوری تا یک و نیم قاشق چایخوری ، بهتر است با شکم خالی مصرف شود

 

🔸 شماره تماس  09119688410

 

فواید مصرف قارچ گانودرما قرمز چیست؟

خاصیت ضد سرطانی گانودرما
این ویژگی از طریق کاهش التهابات، افزایش فعالیت گلبول‌های سفید خون (که در مبارزه با سرطان و بهبود کیفیت زندگی در مبتلایان به سرطان مؤثر است) و جلوگیری از رشد تومورها انجام می‌گیرد. در پیشگیری و بهبود برخی سرطان‌ها مانند سرطان سینه و سرطان پروستات مؤثر است. قارچ گانودرما بر روی هورمون تستوسترون تأثیراتی دارد.
مطالعات گسترده ای صورت گرفته تا تأثیر این قارچ بر روی سرطان پروستات مشخص شود. از جمله این آزمایشات می توان به آزمایش تانچلی لا در چین اشاره نمود که مشخص نمود که گانودرما به جهت اثر بر روی هورمون های تستسترون میتواند تا ۶۲٪ به بهبود سرطان پروستات کمک کند.

خاصیت ضد افسردگی
ازجمله خواص این قارچ می‌توان به کاهش خستگی و افسردگی اشاره کرد که نتیجه آن بهبود کیفیت زندگی است. باتوجه به مطالعه انجام شده بر روی ۱۳۲ فرد مبتلا به ضعف اعصاب، پژوهشگران به نتایج خوبی رسیدند. پژوهشگران دریافتند در اثر مصرف ۸ هفته‌ای قارچ گانودرما، خستگی افراد کاهش یافته و افراد بیشتر احساس تندرستی می‌کنند.

کنترل قند خون
عصاره گانودرما لوسیدم به عنوان درمان جایگزین برای دیابت شناخته میشود. همانطور که در بالا اشاره شد قارچ لوسیدم حاوی ترکیبات موثر پلی ساکارید ها، پروتئین ها، پروتئوگلیکان ها و تریترپنوئیدهای خاص می باشد. این ترکیبات روی کاهش قند خون موثراند.

طبق گزارش ها:

پلی ساکاریدهای این قارچ با افزایش سطح انسولین و کاهش سطح قند پلاسما روی دیابت موش ها اثر مثبتی دارند. پروتئوگلیکان ها با بازدارندگی از آنزیم پروتئین تیروزین فسفات از ۱B در درمان دیابت نقش دارند.

این قارچ به شکل مکمل و همزمان با مصرف داروهای اصلی باید مصرف گردد. همچنین گانودرما لوسیدم بسیاری از عوارض جانبی بیماران دیابتی را میتواند برطرف نماید.

ام اس
گانودرما لوسیدوم با خاصیت آداپتوژن سازی خود تاثیر بسیار مثبتی بر بیماری ام اس دارد. آداپتوژن سازی موجب کاهش حملات سیستم ایمنی به سلول های عصبی می شود.. کاهش حملات سیستم ایمنی تاثیر بسیار زیادی در کنترل بیماری دارد. به همین دلیل گانودرما و ام اس ارتباط بسیار زیادی با یکدیگر داشته و می تواند نقش موثری در کنترل این بیماری ایفا کند.

تاثیر گانودرما روی کبد چرب
گانودرما لوسیدوم به دلیل اینکه حاوی مقادیر زیاد آنتی اکسیدان می باشد باعث ترمیم سلولهای کبدی شده و به بازسازی آن کمک می کند. همچنین به دلیل خاصیت ضد التهابی مانع از ایجاد التهاب در کبد می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران