بهترین مرکز ارائه انجام تمامی سبکهای تاتو بدن ویژه(خانمها و آقایان ) در رفسنجان

در کرمان ، رفسنجان

معرفی بهترین مرکز ارائه انجام تمامی سبکهای تاتو بدن ویژه(خانمها و آقایان ) در رفسنجان

🔴 فرهاد حسینی زاده

🔹 فرهاد حسینی زاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام تمامی سبکهای تاتو بدن ویژه(خانمها و آقایان ) در رفسنجان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فرهاد حسینی زاده :

✅ انجام تمامی سبکهای تتو بدن

✅ از جمله ( تریبال _ سنتی و مدرن _ پرتره _ سیاه و سفید یا گریواش _ نوشته یا تکست _ لابن ورک و طرحهای مینیمال )

✅ اجرای خدمات در محیطی آرام و شرایط کاملا بهداشتی

✅ انجام تاتوی رنگی هم امکان پذیر است

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۹۸۴۲۴۴۴۳

🔸 آدرس  استان کرمان _شهرستان رفسنجان خیابان سردار جنگل کوچه ۱۴/۱

 

تاتو بدن چیست؟

خالکوبی که امروز با نام لاتین خود یعنی تاتو یا تتو معروف شده است قدمتی چند هزار ساله دارد. در سال های اخیر انجام تاتو برای قسمت های مختلف بدن بسیار طرفدار پیدا کرده است. اما بهتر است قبل از تصمیم به تتو زدن اطلاعات کافی کسب کنید تا بعد از انجام آن موجب پشیمانی تان نشود به دنبال حذف آن نباشید زیرا در مواقعی بعد از پاک کردن تاتو بعضی آثار آن باقی می ماند. در این مقاله با انواع روش ها و انواع ابزار های تتو آشنا میشود. خواندن این مقاله قبل از انجام تاتو بسیار توصیه میشود.

► در مورد تاتو-خالکوبی بیشتر بدانید
تاتو قدمت بسیارزیادی دارد که شاید بتوان آن را نشأت گرفته از طراحی با حنا روی بدن دانست که ماندگاری خیلی پایینی دارد ولی انتقال رنگ به زیر پوست ماندگاری آنرا بسیار بالاتر برد. ابتدا با توجه به سنت ها و ادیان مختلف خالکوبی با الگو های مشخصی برای طراحی بدن و صورت کابرد بسیار داشت اما کم کم با درگیر شدن سلایق مختلف این طرح ها و نقوش نیز تنوع بسیاری پیدا کرد از طرفی در دهه های گذشته تاتو برای ترمیم ابرو های کم پشت و ریخته شده کاربرد پیدا کرد که مورد استقبال بسیاری از خانم های قرار گرفت.

با گذشت زمان و شناخت بیشتر کاربرد های تاتو و خالکوبی تلاش برای ساخت ابزار های جدید برای به کار بستن شیوه های جدید در تاتو نیز بیشتر شد که در این مسیر پیشرفت تکنولوژی نیز به کمک آمد و ابزار تخصصی تر و کاربردی تری برای تکنیک های جدید تتو ساخته و عرضه بازار شد.
با تلفیق کاربرد های گذشته و جدید در حوزه خالکوبی، تاتو تبدیل شد به یک تکنیک مستقل در آرایش که با نام آرایش دائم در میان بانوان رواج یافت امروزه از تتو نه فقط برای طراحی نقوش سنتی بلکه برای ترمیم و همچنین آرایش صورت و بدن کاربرد بسیاری دارد از تکنیک های مختلف تاتو برای خط چشم، بن مژه، خط لب و رژ لب دائم و مواردی ازین قیبل که به آرایش دائم معروف است، کاربرد دارد.

تاتو بدن چیست؟
تاتو یا خالکوبی نوعی اصلاح برای آرایش و تزئیین پوست است که از طریق جوهر و سوزن یا رنگ و رنگدانه انجام می‌شود. رنگ تتو بهتر است متناسب با تناژ پوست انتخاب شود. تتو می‌توانند موقت یا دائمی باشد. اگر جوهر به لایه میانی پوست (درم) تزریق شود، تاتو دائمی خواهد بود. اما اگر تزریق جوهر در لایه اول پوست انجام شود، به آن تاتوی موقت می‌ گویند.

در تاتوی دائمی، جوهر به لایه دوم پوست نفوذ می‌کند. زخمی روی پوست ایجاد می‌شود و پس از بهبود زخم، طرح تاتو شما آشکار می‌شود. این طرح به هیچ عنوان پاک نمی‌شود و تا آخر عمر با شما خواهد بود. تاتوی موقت نیز مانند تاتوی دائمی به زیر پوست زده می‌شود، اما جوهر و رنگدانه آن پس از مدتی جذب و محو می‌شود.

در گذشته این کار به صورت دستی انجام می ‌شد. یعنی تتوکار پوست را با سوزن سوراخ می ‌کرد و جوهر را با دست تزریق می ‌کرد. اما امروزه تتوکاران حرفه ‌ای این کار با استفاده از انواع دستگاه‌ تاتو انجام می‌ دهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران