بهترین کوپ کار حرفه ای بافت و براشینگ حرفه ای مو در جردن – تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین کوپ کار حرفه ای بافت و براشینگ حرفه ای مو در جردن – تهران

🔴 شهره ملک پور

🔹 شهره ملک پور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه کوپ حرفه ای بافت و براشینگ حرفه ای مو در جردن – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شهره ملک پور :

✅ کوپ های ژورنالی پیکسی های فانتزی

✅ انواع بافت مو

✅ براشینگ حرفه ای کرلی مو

✅ رنگ و لایت

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۱۳۸۵۰۵۳

 

کوپ مو چیست؟

کوپ همان کوتاهی مو است.
کوپ یک کلمه ی انگلیسی است که امروزه به جای کوتاهی از این کلمه استفاده می کنند.

البته توجه داشته باشین که پیرایش موی زنانه را با کوتاه کردن موی مردان نباید اشتباه بگیرید. چون پیرایش موی زنانه ظرافت های خاص خود را دارد که متناسب با فرم چهره ی فرد انتخاب و کوتاه می شود که این مدل ها طرحدار و ظریف هستند.

به دلیل بلند بودن موهای خانم ها، کوپ کار می تواند مدل های متنوع و زیبایی را برای خانم ها انتخاب کند و بزند که زیبایی چهره ی شما را بیشتر می کند.

بانوان، امروزه به موهایشان حساس شده اند و تفاوت کوپ خوب از بد را به سرعت متوجه می شوند. منظورمان از کوپ خوب و بد، استفاده ی درست از قیچی یعنی در هر مرحله از کدام قسمت قیچی استفاده کنید ( نوک قیچی، وسط قیچی ) و موها را در زاویه ی درست کوتاه کردن و هم چنین تشخیص کوپ کار بر حسب نوع فرم چهره و انتخاب مدل کوپی که به چهره ی شخص بیاید.

کوتاهی در فصل گرم سال بیشتر است. خانم ها در تابستان به علت گرمای زیاد، موهایشان را خرد یا کوتاه می کنند. البته کوتاهی جنبه ی دیگری نیز دارد. کوتاهی یا خرد کردن مو تغییر زیادی در چهره ی شخص ایجاد می کند. پس مدل انتخابی بسیار حائز اهمیت می باشد. کوپ کار باید براساس فرم چهره ی فرد مدلی را انتخاب کند که زیبایی چهره را دو چندان کند.

خواص کوپ مو
بیشتر خانم ها مدل های کوتاه مو را ترجیح می دهند چون نگهداری از آنها ساده تر است و موی کوتاه همیشه یک مدل باب روز است که زیبایی سر و گردن را به خوبی به نمایش می گذارد. در عین حال پس از عبور از یک تابستان گرم، موهای آسیب دیده نیاز به یک باز سازی مجدد دارند که کوتاه کردن می تواند به جلوگیری از موخوره و یا آسیب های احتمالی کمک شایانی کند.

روش انجام کوتاهی مو : کوتاهی مو به دو صورت خیس و خشک انجام می شود. کوتاهی مو به صورت خیس همان روشی است که همه ی ما تا به حال از آن استفاده می کردیم . یعنی اول موها را با آب خیس کرده و سپس موها را کوتاه می کنند. اما در کوتاهی مو به روش خشک ابتدا موهای تمیز را براشینگ کرده و سپس عمل کوتاهی روی موها انجام داده می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران