بهترین مرکز ارائه رژیم غذایی لاغری در زنجان و سراسر کشور

در زنجان ، زنجان

معرفی بهترین مرکز ارائه رژیم غذایی لاغری در زنجان و سراسر کشور

🔴 مجموعه اندامی شو

🔹 مجموعه اندامی شو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه رژیم غذایی لاغری در زنجان و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹باتوجه به مشخصات فردی رژیم غذایی تجویز میشود

🔹بستگی به قد و وزن طرف دارد که رژیم چندماه براشون تجویز بشود

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه اندامی شو :

✅ ارائه پکیج های لاغری بر اساس مشخصات فردی

و…

 

🔸 با مدیریت  داوود  موسوی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

فواید کاهش وزن چیست؟

1. فواید کاهش وزن: به یک ژاکت گرم نیاز دارید
جودیت کورنر، پزشک و دارای مدرک دکترا و مدیر مرکز کنترل وزن در دانشگاه کلمبیا می گوید: «وقتی که حتی به میزان 10 درصد از وزن بدن خود را کم می کنید، سطح هورمون تیروئید شما می تواند کاهش پیدا کند و همین امر می تواند باعث شود بیش از همیشه احساس سرمازدگی کنید».
2. از مزایای لاغری: آلرژی کمتری خواهید داشت
گاهی اوقات اضافه وزن داشتن می تواند باعث فشار بر روی غده آدرنال و دستگاه تنفسی شود و علائم آسم و آلرژی را تشدید کند. اکنون که لاغرتر هستید، ممکن است قادر باشید که اسپری استنشاقی خود را کنار گذاشته و از مصرف قرص های فصلی که عادت به خوردن آنها داشتید، اجتناب کنید. بدون مشورت با پزشک خود، مصرف قرص های عادی خود را ترک نکنید!

3. فواید کاهش وزن: شما به یک روال عادی جدید در صبح نیاز دارید
وقتی در ناحیه ران و شکم خود چربی از دست می دهید، صورت شما نیز لاغر می شود. از لحاظ تئوری، این موضوع یک چیز خوب به نظر می رسد، اما داشتن مقداری چربی در زیر پوست می تواند خطوط و افتادگی ها را پنهان کند و چهره شما را جوان و جذاب نگه دارد. فقط به خاطر داشته باشید که میزان زیادی ویتامین C مصرف کنید! مطالعه ای در مجله آمریکایی تغذیه بالینی نشان داد که به ازای هر میلی گرم افزایش مصرف روزانه ویتامین C، میزان چین و چروک های پوستی می تواند تا 11 درصد کاهش پیدا کند. غذاهای فوق العاده ای مانند پاپایا، کلم بروکلی، کلم بروکسل، و فلفل دلمه ای قرمز سرشار از این ماده مغذی هستند. کرم های آبرسان و کرم های مرطوب کننده با کیفیت نیز مفید هستند.

4. از مزایای لاغری : غذاها طعم بهتری خواهند داشت
عجیب است، اما حقیقت دارد: بعد از کاهش وزن، طعم شام شما نیز ممکن است بهتر شود. محققان دانشگاه استنفورد دریافتند که مردان چاق نسبت به مردان لاغر هم سن خود، حساسیت کمتری به طعم غذا دارند. دلیل این امر، حس چشایی آنهاست که در اثر استفاده بیش از حد، کم شده است. تئوری دیگر، تغییرات هورمونی است که به دلیل کاهش وزن رخ می دهد، که ممکن است نحوه ارتباط گیرنده های طعم با مغز را تغییر دهد.

5. وقتی لاغر میشوید، تحریک پذیری جنسی شما بهتر خواهد شد
نه، این فقط تصور شما نیست. از آنجا که شاخص توده بدنی شما کم می شود، راحت تر تحریک (جنسی) می شوید؛ و این به علت بالا رفتن سطح تستوسترون است. در مطالعه ای منتشر شده در مجله بالینی غدد درونریز و متابولیسم، سطح تستوسترون مردان سنگین وزن، با سطح تستوسترون مردان 10 سال بزرگتر از خودشان برابری میکند. همچنین ممکن است در حالت لختی ، احساس خجالت کمتری داشته باشید که می تواند میل جنسی شما را نیز افزایش دهد.

6. از فواید کاهش وزن: از رابطه جنسی رضایت بیشتری خواهید داشت
اگر قبلا تصور می کردید که رابطه جنسی یک چیز فوق العاده بود، صبر کنید که این کار را با شکل جدید بدنی لاغر خود امتحان کنید! در یک نظرسنجی از مرکز پزشکی دانشگاه دوک، از 1210 نفر با وزن های مختلف نظرسنجی شد و در این نظرسنجی مشخص شد که افراد چاق 25 درصد نارضایتی بیشتری در زمان رابطه جنسی (بودن در رخت خواب) نسبت به افراد لاغر دارند. در این مطالعه، تنها با 10 درصد کاهش وزن، رضایت جنسی افرایش پیدا کرده است. بنابراین، حتی اگر هنوز از لحاظ فیزیکی با چیزی که واقعا می خواهید مطابقت ندارید، می توانید از مزایای کاهش اندک وزن خود در اتاق خواب خود (در هنگام رابطه جنسی) استفاده کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران