انجام خدمات و تزئینات ساختمانی در کاشان

در اصفهان ، کاشان

معرفی مرکز انجام خدمات و تزئینات ساختمانی در کاشان

🔴 گروه تزئینات ساختمانی Aska

🔹 گروه تزئینات ساختمانی Aska یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات و تزئینات ساختمانی در کاشان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه تزئینات ساختمانی Aska :

✅ تولید و اجرای سنگ های مصنوعی در تنوع طرح و رنگ به دلخواه

✅ اجرای pvc

✅ اجرای نقاشی ساختمان

✅ اجرای انواع پتینه کاری در سبک های مختلف

✅ با کادری مجرب و حرفه ای

و…

 

🔸 با مدیریت  علی اثنی عشری

🔸 شماره تماس  09339920923

🔸 شماره تماس  09227251063

🔸 آدرس  کاشان – خیابان نطنز…بلوار چمران جنب بریدگی…طبقه زیرین پوشاک بلوار

سنگ مصنوعی چیست ؟

سنگهای مصنوعی از تركيب مجدد سنگهای طبيعی با مواد افزاينده ديگر بدست ميآيند كه به آنهـا وزن كمتري داده و در نتيجه نصب آنها سريعتر ميشود. براي آنكه بدانيم سنگهاي مصنوعي از چه چيز سـاخته شده اند به اختصار ميتوان گفت كه سـنگهای مصنوعی از تركيـب سـيمان، رسـها، آگرگاتهـای سـنگهای ضـايعاتی و خاكهای سبك وزن ساخته مي شوند. مواد بكار رفته در اين سنگها تماما كيفيتی مبتنی بر ملاحظات محيطـی و انساني دارند. رنگدانه های اكسيد آهن رنگ مورد نظر را به اين سنگها مي دهد. تركيبي كه از اين راه به دست ميآيد در قالبهايي ريخته ميشود كه داراي نقش و نگارهاي سنگهاي طبيعي ميباشند و به اين سنگها سيمايي كاملا طبيعي ميدهد.

از نظر قيمت، سنگهای مصنوعی به مراتب قيمتي كمتـر از سـنگهای طبيعـي دارنـد، چـرا كـه كارهـاي دشواري كه روي سنگ طبيعی براي رساندن آن به بازار و قابـل اسـتفاده كـردن آن انجـام مـي شـود در مـورد سنگهای مصنوعی غيرضروری مينمايد و داراي وزني كمتر و ضخامتي كوچكتر ميباشند كه به ما اين اجازه را ميدهد كه سه برابر سنگهای طبيعی بتوانيم آنها را بكـار گيـريم .

عـلاوه بـر اينهـا جنس و مقاومـت سـاختاري آنهـا در فونداسيونهاي خاص توانايي تحمل بارهاي زياد را به آنها مي دهد. سنگهای مـصنوعی در واحـد مترمربعـي بـراي قطعات تخت به فروش ميرسند و بسته بندي آنها در جعبه هاي چوبي دستي انجام ميشود.

وزن سنگهای مصنوعی بسته به مدل آنها مختلف است و در رنـج 15 كيلـوگرم بـر مترمربـع در قطعـات كوچك تا 37 كيلوگرم برمترمربع در مدلهاي بزرگ قرارميگيرد. رنگ سنگهای مصنوعی در گذر زمان از بـين نميرود. چرا كه رنگ اين سنگها بخشي از ساختار سنگ مصنوعی شده و در زماني كه سنگ در حـال قالـب گيـري بـوده است ثابت شده است. تجربيات كاري نشان داده است كه تغيير قابل مشاهده اي در رنگ اين سنگها حتي پس از گذر زمانهاي طولاني و تحت شرايط آب و هوايي مختلف مثل تغييرات فصلي و بدي آب و هوا ايجاد نشده است.

به منظور ايجاد تكرار در شكلهای سنگ مصنوعی، هر مدل به تنهايي با استفاده ا ز صدها مدل متفـاوت سـاخته شده است. بعلاوه به منظور تقويت تفاوتها- كه هيچ قطعـه اي شـبيه قطعـه ديگـر درنيايـد- توجـه ويـژهاي بـه رنگ آميزي شده است. سايه ها و ضد سايه ها بطور خاصي تركيب شده اند كه بر اين اساس پس از كاربري سـنگ مصنوعي تفاوتي با سنگ طبيعي كه از آن ساخته شده است نخواهد داشت .چون سنگ مصنوعی يـك محـصول سيماني است، داراي عمر مفيدي ميباشد كه ديگر محصولات ساخته شده از سيمان هم دارن د و بـراي كارهـاي خارجي ساختمان، مثل نما و کف ساختمان، مناسب ميباشد. معمولا سازنده ها اين عمر مفيد را تامين مينمايند.

از نظر مقاومت حرارتی در دما، سنگهای مصنوعی به علت داشتن قابليت تحمل گرمايي ميتوانند در ساخت فضاي خارجي شومينه هـا نيـز مـورد استفاده قرار گيرند. از آنجايي كه مواد سازنده اين سنگها داراي درصدي رس است ، آنها را در مواجهـه بـا گرمـا مناسب ساخته است. بطور طبيعي اين سنگها بايد با ملاتها يا چسبها بكار گرفته شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران