بهترین مرکز ارائه انواع خدمات زیبایی در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز ارائه انواع خدمات زیبایی در مشهد

🔴 ملیکا طارم

🔹 ملیکا طارم یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه انواع خدمات زیبایی در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ملیکا طارم :

درود به شما زیبا جویان عزیز
تخفیف ویژه برای همه ی زیبایان
*انواع بافت مو ها(افرو، مکزیکی، کوئین، آفریقایی، هلندی، اکستنشن بافت و..)
♤تمامی موهای اضافه با کیفیت و قابلیت شست و شو و حرارت دارند.
*پیرسینگ تمامی نواحی بدن(ناف، سپتوم، نیپل، فینگر، گوش و ..)
♤تمامی وسایل یکبار مصرف و با رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و پیرسینگ ها کیفیت تضمینی دارند.
*کاشت مژه (هیدن، کلاسیک، والیوم، مگاوالیوم)
♤با مژه ها و مواد با کیفیت و عالی.
*لیفت و لمینت مژه و ابرو
♤با مواد درجه یک و عالی

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  مشهد، قاسم آباد

 

لیفت مژه چیست فواید آن چیست؟

لیفت مژه و یا حتی لیفت ابرو که در سالهای اخیر بین خانم های جوان بسیار طرفدار پیدا کرده است به این منظور مزایا و معایبی را با خود به همراه دارد این نوع سبک از آرایش صورت برای زیباتر شدن ابرو و یا مژه بسیار کاربردی است زیبایی و طراوت را به مژه میبخشد و جذابیت خاصی پیدا خواهد کرد.

لیفت مژه: بیشتر خانم ها از افتادگی مژه های خود به پایین شکایت دارند و هر ماه مبالغ زیادی را برای خرج خرید ریمل و فرمژه‌ های مختلف می‌ کنند تا به مژه‌ های خود حالت دهند.

لیفت مژه چگونه انجام می شود؟
متخصصانی که کار لیفت انجام می‌دهند، قبل از شروع کار ازشما درباره‌ی عادات و سلایقش درزمینه آرایش مژه، سؤالاتی می‌کنند.

آیا هر روز از ریمل استفاده می کنید؟
آرایش مژه شما بیشتر به سمت بالا و به سمت ابرو است یا می خواهید مژه های شما از حجم بیشتری برخوردار باشد؟بنا به این پاسخ‌ها است که متخصص، اندازه فر و ابزار‌های مناسب را انتخاب می‌کند.متخصصان، ابتدا مژه‌ها را از مواد آرایشی تمیز کرده و مژه‌های پایین و بالا را از هم جدا می‌کنند.

سپس مژه های بالایی را با لایه ای از سیلیکون و چسب مخصوص (مانند چسب مورد نیاز برای چسباندن مژه های مصنوعی) به پوست پشت چشم می چسبانند.

پس از آن مژه‌ها به سمت و حالتی که فرد می‌خواهد شانه و کشیده می‌شوند. در این مرحله از لوسیون خاصی برای نرم‌کردن مژه‌ها استفاده می‌شود. این لوسیون حاوی مواد ارگانیکی مانند اسید تیوگلیکولیک (thioglycolic acid) و رابینگ الکل (اِماکول) است. این مواد به انعطاف و حالت گرفتن مژه‌ها کمک می‌کنند.

این لوسیون حدود 5 تا 15 دقیقه روی مژه های شما باقی می ماند. البته مدت زمان آن به نوع و جنس مو و مژه شما بستگی دارد.اگر می خواهید مژه های شما تغییر رنگ دهد ، در این مرحله مژه ها با رنگدانه های خاص رنگ می شوند.

در مرحله بعدی روغن مخصوصی به مژه ها زده می شود تا ساختار آن حالت گرفته و سفت شود.در آخر ، از یک لوسیون مغذی حاوی کراتین و سدیم PCA استفاده می شود.این لوسیون به بازگرداندن رطوبت به مژه ها کمک می کند و آنها را از سخت و زبرشدن دور ممانعت می کند.

لوسیون مورد استفاده علاوه بر مواد فوق حاوی آلوئه ورا ، روغن هسته انگور و گلیسیرین است.این مواد رطوبت را جذب می کنند و مژه ها را از خشکی دور می کنند.

ماندگاری لیف مژه چقدر است؟
بسته به نوع مژه ها ، طول عمر لیفت مژه ممکن است متفاوت باشد.لیفت مژه معمولاً 6 تا 8 هفته طول می کشد و بعد از این مدت باید لیفت مژه را دوباره انجام دهید

نکات مهم برای لیفت مژه
24 ساعت پس از لیفت مژه ، می توانید مژه های خود را مانند گذشته آرایش کنید.البته دیگر نیازی به استفاده از فرمژه ندارید و از این لحاظ راحت هستید!

رنگ مژه های شما حدود 3 هفته دوام خواهد داشت:
در روش لیفت مژه به دلیل استفاده از مواد مغذی و لوسیون ، ریشه و پیاز مو تقویت شده و مژه های شما را تقویت می کند.

یکی از مهمترین مزایای این روش این است که مژه ها حتی بعد از خواب در جای خود باقی می مانند.در لیفت مژه شما دیگر مژه مصنوعی ندارید بلکه مژه های طبیعی خود را دارید که به اندازه مژه های مصنوعی بلند و شاد هستند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران