بهترین مرکز جوشکاری و آهنگری در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی بهترین مرکز جوشکاری و آهنگری در شیراز

🔴 مجتبی دهقان

🔹 مجتبی دهقان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه جوشکاری و آهنگری در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجتبی دهقان :

✅ تیرآهن کشی ساختمان. نبشی کشی نما

✅ حفاض ونرده کشی. دزدگیرپنجره ودیوار

✅ سایبان وپلیت کوبی

✅ ساخت انواع درب وپنجرهای نووفرسوده. پله

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  شیراز

تفاوت آهنگری و جوشکاری چیست؟

جوشکاری و آهنگری اساساً کارهای متفاوتی هستند. جوشکاری بر ذوب فلز و آهنگری بر شکل دادن به فلز تمرکز دارد. هر دوی این تکنیک ها برای تقویت و ایجاد چیزهای جدید استفاده می شوند.

در ادامه لیستی از برخی از مهم ترین تفاوت جوشکاری و آهنگری آورده شده است:

مواد
روش های آهنگری و جوشکاری تقریباً برای هر نوع فلزی اعمال می شود. با این حال، نمی توان از پلاستیک یا چوب به عنوان ماده پایه برای آهنگری استفاده کرد. از سوی دیگر، می توان از تکنیک های جوشکاری برای آن مواد استفاده کرد.

درجه حرارت
تکنیک های آهنگری در درجه اول به گرما متکی نیستند. گرما فقط به عنوان یک عامل نرم کننده عمل می کند تا فلزات خاصی را قالب گیری تر کند. به همین دلیل است که تکنیک های آهنگری سرد وجود دارد که می توان از آنها حتی با دمای اتاق استفاده کرد. از طرف دیگر، جوشکاری نیاز به تولید گرما دارد.

قالب / شار
برخی از جاعلان برای ساختن شکل اولیه اقلامی که می خواهند بسازند، به قالب ها تکیه می کنند. در جوشکاری از قالب استفاده نمی شود. جوشکاری متکی بر سیم های شار است که پس از ذوب شدن به عنوان یک چسب فلزی عمل می کنند.

ابزار مورد نیاز
نوع ابزار مور استفاده از دیگر تفاوت جوشکاری و آهنگری است. جوشکاری شکل نسبتا جدیدی از فلزکاری است. به همین دلیل به ابزار مدرن نیاز دارد و انرژی بیشتری مصرف می کند. از طرفی می توان آهنگری را با یک چکش و سندان خوب شروع کرد.

استحکام مواد
محصولات آهنگری کیفیت و استحکام بهتری نسبت به اقلام جوش داده شده دارند. کیفیت یک کالای جعلی به جاعل بستگی دارد. جوشکارها قطعه کار را اصلاح یا تقویت نمی کنند. استحکام آن به کیفیت مواد مورد استفاده بستگی دارد.

جوش دادن قطعات مختلف به هم تنها به این دلیل امکان پذیر است که بیشتر آن در کارخانه ساخته شده است. ایجاد هر چیزی خلاقانه با تکیه بر جوشکاری چیزی جز رویای لوله نیست. آهنگری، از سوی دیگر، فلز را تصفیه کرده و آن را از ناخالصی ها پاک می کند. با مهارت کافی، می توان به راحتی تجهیزات با کیفیت بالا ایجاد کرد.

ضایعات مواد
ضایعات جوشکاری بیشتر از آهنگری است. آهنگری نوعی فلزکاری است که مستقیماً تمام فلزی را که استفاده می‌کنید قالب‌ گیری می‌ کند. برای جوشکاری باید قطعاتی که مفید نیستند را برش دهید.

انعطاف پذیری
جوشکاری در درجه اول راهی برای اتصال و ثابت کردن اشیاست. بدون ساخت قطعات سفارشی نمی توان از آن برای هیچ چیز دیگری استفاده کرد. از طرف دیگر آهنگری بسیار انعطاف پذیرتر است. شما می توانید از طریق آهنگری چیزهای زیادی را بسازید، قالب بزنید، ریخته گری کنید یا تغییر دهید.

راحتی و دوام
هنگامی که نوبت به تقاضای بازار می شود، جوشکاری در برابر آهنگری پیروز می شود. آهنگری هنوز هم خیلی عقب نمی افتد، زیرا قطعات آهنگری از نظر استحکام برتر هستند. جوشکاری با تعداد زیادی از قطعات تولیدی که در آن قرار دارند عملی تر است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران