پیانو طنین – ارائه خدمات کوک و رگلاژ و تعمیرات پیانو اکوستیک در تهران – سعادت آباد

در تهران ، تهران

معرفی پیانو طنین – ارائه خدمات کوک و رگلاژ و تعمیرات پیانو اکوستیک در تهران – سعادت آباد

🔴 پیانو طنین

🔹 پیانو طنین با بیش از بیست سال تجربه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات کوک و رگلاژ و تعمیرات پیانو اکوستیک در تهران – سعادت آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پیانو طنین :

✅ کوک و رگلاژ ،ویسینگ ،رفع خالی کردن کوک

✅ رفع گز و کری سیم،ترمیم صفحه رزونانس

✅ خشگیری و پولیش ،لکه گیری در بدنه و رنگ

✅ کمپلت رنگ ،باز سازی پیانو های قدیمی و فرسوده

✅ کارشناسی و مشاوره در خرید و فروش و…

✅ تمامی خدمات توسط خود ما و بدون واسطه انجام می شود

✅ با مناسبترین هزینه تمامی خدمات گارانتی میباشد (کوک ۷ ماه و رگلاژ ۲ الی۳ سال )

✅ انجام خدمات در سراسر کشور

و…

 

🔸 با مدیریت روح ا… اقاجانی

🔸 شماره تماس ۰۹۱۹۸۲۳۷۵۲۴

🔸 آدرس تهران سعادت آباد

 

چه عواملی موجب خارج شدن کوک و رگلاژ پیانو می‌شود؟

در نواختن هر نوع سازی از جمله پیانو آنچه که بیشتر از هر چیزی موجب جلای روح شما می‌گردد، صدای دلنواز و طنین‌انداز آن است؛ اما گاهی ممکن است حس کنید این صدا دیگر به شیوایی و رسایی سابق نیست؛ بدیهی است که این امر موجب نگرانی شما در مورد سلامت سازتان می‌شود؛ اما جای هیچ نگرانی نیست! تنها مشکلی که با آن روبرو هستید خارج شدن کوک و رگلاژ پیانو است.

اهمیتی ندارد که از پیانوهای چه برندی استفاده می‌کنید؛ پیانوی شما متعلق به یک کمپانی مشهور همچون یاماها است یا یک برند متفرقه چینی؛ نکته‌ای که وجود دارد این است که شما بعد از گذشت زمان و استفاده مکرر از سازتان بر اثر عوامل متعددی که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم، با خارج شدن کوک و رگلاژ پیانو مواجه خواهید شد و به تنظیم و تقویت صدای پیانو خود نیاز پیدا خواهید کرد.

یک نکته بسیار مهم درمورد کوک و رگلاژ پیانو دیجیتال

واژه‌ای به نام کوک و رگلاژ پیانو دیجیتال یا تنظیم و تقویت صدای پیانو دیجیتال وجود ندارد و وقتی صحبت از خارج شدن کوک پیانو می شود، منظور پیانوی آکوستیک است؛ چرا که پیانوهای دیجیتال به هیچ وجه نیاز به کوک کردن ندارند و دیگر مشکلات عدیده‌ای که خارج شدن کوک و رگلاژ پیانوهای آکوستیک برای ما ایجاد می‌کنند را نخواهند داشت.

کوک کردن و رگلاژ پیانو به چه معناست؟

کوک و رگلاژ پیانو دو معنای متفاوت، اما پیوسته دارند؛ اگر پیانو از روی نت بودن خارج شود و سیم‌ها شل شوند، برای تنظیم کردن نت پیانو آن را کوک می‌کنند و برای تنظیم کلاویه‌ها به رگلاژ پیانو می‌پردازند.

تنظیم و کوک پیانو در واقع تنظیم کردن سیم‌های پیانو برای رساندن آن‌ها به فرکانس استاندارد است. شاید جالب باشد بدانید که در هر پیانو 7000-6000 قطعه وجود دارد و هرکدام از این قطعات باید هماهنگ با یکدیگر به فعالیت بپردازند تا منجر به ضربه زدن چکش‌ها به سیم‌ها شوند و در نهایت صدایی استاندارد و شفاف آزاد کنند.

کوک کردن پیانو از طریق چرخاندن گوشی‌های پیانو انجام می‌شود؛ به این صورت که با چرخاندن پیچ‌ها هماهنگی لازم بین سیم‌های پیانو برقرار می‌شود؛ در نتیجه صدا پیانو به وضعیت ایده‌آل ما می‌رسد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران