بهترین نصاب و تعمیرکار کولر گازی در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی بهترین نصاب و تعمیرکار کولر گازی در رشت

🔴 محمد مهدی زینلی

🔹 محمد مهدی زینلی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب ، تعمیر ، جابه‌جایی ، سرویس کولر گازی در رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد مهدی زینلی :

✅ نصب ، تعمیر ، جابه‌جایی ، سرویس

✅نصب و راه‌اندازی کولر های برند بازار

(( ایران رادیاتور ، جنرال گلد ، هایسنس و…))

✅ جابه‌جایی و سرویس کامل کولر در محل

✅ شارژ گاز R22_R410

✅ شستشوی مدار با گاز (ازت)

✅ عیب یابی و تعمیر انواع کولر و برد دستگاه به صورت تخصصی

و…

 

🔸 شماره تماس  09014780059

🔸 آدرس  رشت ، بعد از دانای علی رو به روی درمانگاه شفا

 

علائم خراب شدن برد در کولر گازی چیست؟

روشن نشدن کولر گازی
روشن نشدن کولرگازی مهم ترین علتیست که می‌توانید نتیجه بگیرید برد سوخته است. چرا که برد فرمان روشن و خاموش شدن را در کولرگازی صادر می‌کند. بنابراین در صورتی که کولرگازی شما روشن نمی‌شود به احتمال زیاد برد خراب شده است.

کار نکردن کمپرسور کولر گازی
کمپرسور مانند قلب کولرگازی عمل می‌کند. این قطعه نیز بسیار مهم بوده و برای کارکرد صحیح کولرگازی لازم است از سلامت کامل برخوردار باشد. بنابراین در صورتی که خراب شود، کل بخش‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرند. دومین نشانه‌ای که می‌توان نتیجه گرفتن برد خراب شده است، کار نکردن کمپرسور است. در اینصورت معمولا کولرگازی خنک نمی‌کند.

خاموش شدن ناگهانی کولر گازی
اگر برد کولرگازی خراب شده باشد، ممکن است کولر شما در وسط کار خاموش شده و از کار بیفتد. بنابراین یکی از مهم ترین علت‌های خاموش شدن ناگهانی کولرگازی، خراب شدن برد است.

روشن نشدن دستگاه از راه دور
اگر برد خراب شده باشد، دیگر فرمان کنترل از راه دور صادر نمی‌شود. بنابراین دستگاه دیگر قادر نیست با کنترل شروع به کار کرده و یا تنظیم شود.

سرمای بیش از حد و یا گرمای بیش از حد
در صورتی که کولرگازی بر اساس دمای تنظیم شده شروع به کار نکند، می‌توان دریافت که برد خراب شده است. در اینصورت یا کولرگازی خنک نکرده و باد گرم می‌زند و یا کولرگازی بیش از حد خنک می‌کند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که برد کولرگازی خراب شده است.

چرا برد کولر گازی خراب می‌شود؟
در این بخش علت خراب شدن برد کولرگازی را مورد بررسی قرار می‌دهیم. به راستی چه دلایلی سبب می‌شود که برد خراب شده و دیگر کار نکند؟ چه مواردی در این امر دخیل هستند؟در بخش زیر به طور کامل این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

نوسانات برق
از عللی که می‌تواند منجر به خراب شدن برد کولرگازی شود، نوسانات برق خانه است. نوسانات برق و کم و زیاد شدن ولتاژ برق، سبب آسیب به قطعات کولرگازی می‌شود. در نتیجه افزایش و افت ولتاژ این وسیله، دستگاه دو فاز شده و برد آسیب می‌بیند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران